Ämne: Dagens Fail!

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Jaha? Utveckla varför det är fail?
    Jag tycker personligen att det är ganska "sjukt" att sverige står för nästan 1/3 av EU:s immigration.
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    skulle ut och åka moppe nu när den väl fungerar....
    2dm SNÖ!!! fittsnö
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Jag tycker personligen att det är ganska "sjukt" att sverige står för nästan 1/3 av EU:s immigration.
    Stor skillnad på flyktingar och invandrare dock. Självklart är det lite konstigt att det är så ojämnt fördelat, Sverige kan ju inte ens ha en tiondel av EU:s befolkning, ändå tar vi in en tredjedel av flyktingarna.

Jävla cp cykel kedjejäveln hoppar och ja halkar av trampjäveln och får skiten i knävecket... OUTCH!
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Jävla cp cykel kedjejäveln hoppar och ja halkar av trampjäveln och får skiten i knävecket... OUTCH!
    Hatar det, gör grymt jävla ont!
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Hatar det, gör grymt jävla ont!
    Slängde iväg cykeln och sparka lite på skiten.. sen rullade ja hem :p
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

8. Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Värre när man har en mtnbike, med lite fetare ram i mitten.
    I med hög växel, ställer sig upp och ska trampa på som fan, självklart ska kedjan hoppa av så att knäskålen går rakt in i ramen!
    Kunde inte röra benet på ett par minuter, trodde jag hade krossar knäskålen.
    Scott yz0 06, dirt, jävla boxerram, den har man gjort måååååånga ggr

Haha kommer ihåg förra cykeln, skulle axxa på som fan, så drog upp den på högsta växeln och la all vikt på pedalerna när jag trampade, gick säker 35 - 40 blås ^^ Så hoppar kedjefanskapet och jag dunsar ner i marken, kedjestyraren sätter sig i fälgen och hela cykelhelvetet går sönder... kommer hem med en pajj cykel och "lite" skrubbsår, var såhär: l--------l nära på att slänga ner skiten i sjön!

Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Värre när man har en mtnbike, med lite fetare ram i mitten.
    I med hög växel, ställer sig upp och ska trampa på som fan, självklart ska kedjan hoppa av så att knäskålen går rakt in i ramen!
    Kunde inte röra benet på ett par minuter, trodde jag hade krossar knäskålen.
    tacka gud för att det var knäet som slog i först
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

12. Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Eller ser The wave (die welle på tyska) på film?
    filmen och boken är inte samma sak (läst och sett båda) kan säga att båda är mycket bra och man förstår själv att om man varit där så hade man bara följt med...

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av mh furia Visa inlägg
    se filmen schindlers list sen läser du boken the wave
    Har sett den filmen och ja den är bra. Men vi skickar inte invandrare/flyktingar till koncentrationsläger utan våra goa politiker tar gladeligen emot mer. Jag tycker att vi ska ta ansvar för de som bor här och hjälpa dem så gott det går ,inte ta emot fler då situationen är ohållbar.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Minns inget från igår, vaknar och har ont i knogen och 2 stora sår på handen och knät efter nån vurpa typ haha

Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Minns inget från igår, vaknar och har ont i knogen och 2 stora sår på handen och knät efter nån vurpa typ haha
    Spännande
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

Redbull och vodka är spännande

Reg.datum
    Sep 2010
    dagens fail är att jag skulle försöka få igång alla jävla mopeder och lägga dagen på det men knäet är ju helt åt helvete så jag klarar knappt att lyfta benet så jag kommer på en kärringcykel. och ännu mindre ttrampa. och min kära familj vill inte ställa upp heller. så nu va den helgen åt helvete.
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Att jag inte får PM när någon citerar mig ... Fungerar som de vill detta, ibland funkar de ibland inte...
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

Citat Ursprungligen postat av JuppeN Visa inlägg
    Att jag inte får PM när någon citerar mig ... Fungerar som de vill detta, ibland funkar de ibland inte...
    pm när någon citerar? wtf det har jag aldrig fått

aha, hittade

pm när någon citerar? wtf det har jag aldrig fått
    Ah, precis

Så slipper man kolla igenom alla trådar man skrivit i, ifall någon citerat

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    aha, hittade
    Har du inte glömt något idag?
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Har du inte glömt något idag?
    Caturday

davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Nu när man en gång ska hem från lan, så startar inte moppe helvetet.. några förslag ? annat än att rulla den 4 km.
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

Dagens fail!! är att jag vart dyng packad och så skulle jag hem till en kompis å sova... det slutade med att hans säng lakan blev ner spydda..
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

Elliotts avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Åkte buss, så springer en person med armarna viftande i luften mot vägen så busschaffisen bromsar in till kanske 5 km/h för att sedan idioten som viftade med armarna ska vända och gå tillbaka. Chaffisen blev lite irriterad, gasa till, smal väg med djupt dike, halt, vägen luta lite mot diket, resten kan ni nog lista ut själv ...
    That's right, bussen lutar 45 grader med alla hjul på höger sidan djupt nergrävda i snön
    FD rkan

Gillos avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Citat Ursprungligen postat av rkan Visa inlägg
    Åkte buss, så springer en person med armarna viftande i luften mot vägen så busschaffisen bromsar in till kanske 5 km/h för att sedan idioten som viftade med armarna ska vända och gå tillbaka. Chaffisen blev lite irriterad, gasa till, smal väg med djupt dike, halt, vägen luta lite mot diket, resten kan ni nog lista ut själv ...
    That's right, bussen lutar 45 grader med alla hjul på höger sidan djupt nergrävda i snön
    Hatar såna personer! Så jävla irriterande att 1: Dom kan inte komma i tid! 2: Att när dom väl stannat bussen inte ska med!:@
    Citat Ursprungligen postat av Drenner Visa inlägg
    varvstoppet 24/7!
    "Your friends are close but your enemies are closer" -The Way To Suicide

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in