Ämne: Dagens Fail!

Citat Ursprungligen postat av repoint Visa inlägg
    Känns som valborg kommer suga för min del
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    lika här :/
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Mmmmmhm!
    Varför så negativa? De är väl bara att dra ihop ett gäng o dra ut?

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ut o grilla me ett gäng polare ikväll, lite bärtzz också. Elda lite också kanske, skön kväll
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Ut o grilla me ett gäng polare ikväll, lite bärtzz också. Elda lite också kanske, skön kväll
    Vilken fail där!

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Vilken fail där!
    Fel tråd dårå
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Varför så negativa? De är väl bara att dra ihop ett gäng o dra ut?
    Just det att av alla mina kompisar (som jag umgås med) så är det 1 enda som vill hitta på något hela tiden. De andra sitter bara och spelar data spel.

Och han som alltid vill hitta på något är borta idag. så :/

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Just det att av alla mina kompisar (som jag umgås med) så är det 1 enda som vill hitta på något hela tiden. De andra sitter bara och spelar data spel.

Och han som alltid vill hitta på något är borta idag. så :/
    Varför kan inte du vara han som vill hitta på något idag då?

Dagens fail är nog min feta jävla niccokick jag fick nyss.

Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Varför kan inte du vara han som vill hitta på något idag då?

Dagens fail är nog min feta jävla niccokick jag fick nyss.
    Det kan jag, men dom är nå så otroligt tråkiga att umgås med. Datanördar... föredrar folk med lite liv i

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Jadu det blir nog svårt att grilla utan någon eld..

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Det kan jag, men dom är nå så otroligt tråkiga att umgås med. Datanördar... föredrar folk med lite liv i
    Byt umgänge då? haha

Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Jadu det blir nog svårt att grilla utan någon eld..
    Men man kan ju köpa grillad korv med bröd på statoil och där eldar dom inte vad jag har sett iaf
    Most stickpeople are black

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av Manfred Visa inlägg
    Men man kan ju köpa grillad korv med bröd på statoil och där eldar dom inte vad jag har sett iaf
    Haha fast nu var det ju så att han skulle ut och grilla, och sen kanske elda lite.

Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Byt umgänge då? haha
    Typ det jag gjort lite smått

Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Haha fast nu var det ju så att han skulle ut och grilla, och sen kanske elda lite.
    Dom kanske skulle ut till statoil Hon som jobbar där kanske är hans gamla ragg så att dom får använda grillen utan eld Och sen går dom ut och eldar lite vid pumparna Vem vet...

Reg.datum
    May 2010
    https://www.flashback.org/t1531214

Snubbens tidigare ämnen som länkas i tråden
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Citat Ursprungligen postat av repoint Visa inlägg
    Hahahahhahahah! Det måste nog vara så xD
    Självklart Du vet väl hur Filip är...

Reg.datum
    May 2010
    Faan.hade börjat dricka lite. och sen gick jag ner och skulle skaffa ett flack öl. Men sen när jag kommer hem står mormor med flaskan och undrar var den kommer ifrån. skitarg var hon!
    Nej fyfan vilka skit daagar jag haft! mamma är inte hemma då hon är iväg denna helgen så trodde man inte behövde gömma flaska för att bara gå ner och skaffa ett flack! men faaan

19. Inget spikat för kvällen än.

Hade satt fast polarens rör hemma meck, röret var större än cyllen så den passa nt satt bara uppe på, fjädrar och ståltråd för det skulle sitta så länge ut på en testrun i 10-15 min sen möter vi mc snuten han vänder och kör efter jag kör lungt på vägen och polaren drar in på cykelstig med bomar han får ett litet förspång och hinner en bit upp på en gräsmatta och blir prejad och trillar och springer där ifrån polisen stannar vid mopeden och skiter i polaren, följer cykelstigen ute på vägen och ser polisen stå på gräsmattan och moppen på marken, ställer min moppe på dinx bredvid (hus imellan) klär av mig jackan upp med byxbenen för han inte ska känna igen mig går dit och frågar vad som hänt och han frågade om jag visste vem han var osv nekade allt sen går jag där ifrån går till moppen kör en liten runda för dryga tiden sen ringer polaren han var hemma han sa till mig att köra dit och kolla vad dom gör jag kör dit och dom var borta gick bort till mopeden och inget rattlås ringer polaren igen och han ska ta hem den inatt.. ingen regplåt så dom lät den stå
    vilken jävla dag..

edit: han ringde för 2 sek och sa att polisen var hemma hos han och lämnade nyckelen han körde och hämtade mopeden den står i hans garage nu fick inte veta mer! återkommer.
    Senast redigerat av dennis1 den 2011-04-30 klockan 20:54.

Sitter hemma och har tråkigt.

Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Faan.hade börjat dricka lite. och sen gick jag ner och skulle skaffa ett flack öl. Men sen när jag kommer hem står mormor med flaskan och undrar var den kommer ifrån. skitarg var hon!
    Nej fyfan vilka skit daagar jag haft! mamma är inte hemma då hon är iväg denna helgen så trodde man inte behövde gömma flaska för att bara gå ner och skaffa ett flack! men faaan
    Vad är ett flack?

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av dennis1 Visa inlägg
    Hade satt fast polarens rör hemma meck, röret var större än cyllen så den passa nt satt bara uppe på, fjädrar och ståltråd för det skulle sitta så länge ut på en testrun i 10-15 min sen möter vi mc snuten han vänder och kör efter jag kör lungt på vägen och polaren drar in på cykelstig med bomar han får ett litet förspång och hinner en bit upp på en gräsmatta och blir prejad och trillar och springer där ifrån polisen stannar vid mopeden och skiter i polaren, följer cykelstigen ute på vägen och ser polisen stå på gräsmattan och moppen på marken, ställer min moppe på dinx bredvid (hus imellan) klär av mig jackan upp med byxbenen för han inte ska känna igen mig går dit och frågar vad som hänt och han frågade om jag visste vem han var osv nekade allt sen går jag där ifrån går till moppen kör en liten runda för dryga tiden sen ringer polaren han var hemma han sa till mig att köra dit och kolla vad dom gör jag kör dit och dom var borta gick bort till mopeden och inget rattlås ringer polaren igen och han ska ta hem den inatt.. ingen regplåt så dom lät den stå
    vilken jävla dag..

edit: han ringde för 2 sek och sa att polisen var hemma hos han och lämnade nyckelen han körde och hämtade mopeden den står i hans garage nu fick inte veta mer! återkommer.
    Fattar inte redigt blev din polare prejad och du klarade dig mig moppen?

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Vad är ett flack?
    flak*

davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Körde på en fågel i ~70 km/h, den dog direkt som tur var!
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Fattar inte redigt blev din polare prejad och du klarade dig mig moppen?
    vi körde på en cykel bana och när vi precis kört ut från den möter vi mcn han vänder och jag kör lungt han drar efter polaren sen in på cykelstigen sen körde jag på vägen och hittade moppen o mcn på gräset ställde moppen o gick dit

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    2014 så ändrar vi på det! De som är politker idag kan knappst klarat grunskolan...
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    2014 så ändrar vi på det! De som är politker idag kan knappst klarat grunskolan...
    njae, anders borg är faktiskt ganska högutbildad men man undrar ju vad dom tänker på

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    njae, anders borg är faktiskt ganska högutbildad men man undrar ju vad dom tänker på
    Å samtidigt blir man väll kallad för rasist om man är emot sån här skit Man vet vilka man röstar på i nästa val iaf.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in