Sidan 45 av 305 Första ... 3543444546475595145 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

2. Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    Wwwwwword, dock skönt med en fläkt på rummet(Y)
    Tråkigt att jag ej har det dock. Innan var det svalt som fan här nere på mitt rum just på grund av att det ligger under markytan samt att jag har stenväggar, men nu har det fasansfulla och mest fruktade dilemmat uppstått, stenen i väggarna har blivit varm
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

Egentligen gårdagens men glömde min väska på donken och upptäckte det först en halvtimme senare. stack dit men dom hade inte fått något inlämnat... jävla tattare som inte har råd med egna saker

Har ju ingen annan än mig själv att skylla på men win i oturen, eller va man ska säga, är väl att jag bara blev av med kläder... och en ful väska

Nu ringde en fail. Annonsens rubrik lyder på min drd: Derbi DRD Limited 2008 i Delar. Sedan framgår det på flera ställen i annonsen att det är delarna som säljs. Priset är satt på 1000 kr bara för att det ska vara något inskrivet, så ringer en snubbe och säger att han köper allt, sen blev jag fett chockad så sa han: det var 1000 spenn du ville ha va?

man bara FFFFFUUUUUUU!!!

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Nu ringde en fail. Annonsens rubrik lyder på min drd: Derbi DRD Limited 2008 i Delar. Sedan framgår det på flera ställen i annonsen att det är delarna som säljs. Priset är satt på 1000 kr bara för att det ska vara något inskrivet, så ringer en snubbe och säger att han köper allt, sen blev jag fett chockad så sa han: det var 1000 spenn du ville ha va?

man bara FFFFFUUUUUUU!!!
    Hahaha, har hänt mig flertal gånger, satt ut min speedfight för 8k, så ringde en snubbe vid namn abudabi hibidibi eller nått och bjuder 4000kr...
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Hahaha, har hänt mig flertal gånger, satt ut min speedfight för 8k, så ringde en snubbe vid namn abudabi hibidibi eller nått och bjuder 4000kr...
    denne snubben var svensk dock, men tydligen har inte framgått tillräckligt tydligt

Reg.datum
    May 2010

man bara FFFFFUUUUUUU!!!
    Inget nytt, såna weirdos har man stött på när man sålt saker. Ofta då som kommit med idiotbyten som Playstation och liknande, som jag mest tycker mest är rena skräpet. Tyvärr oftast av utomnordiskt ursprung, bara tacka vänligt men bestämt nej tack, om man svarar överhuvudtaget.

tar jag byten så skall det vara vuxensaker, inte fuckosaker som typ playstation, som hör hemma i tonårsrum typ.

Citat Ursprungligen postat av Skåningen Visa inlägg
    Inget nytt, såna weirdos har man stött på när man sålt saker. Ofta då som kommit med idiotbyten som Playstation och liknande, som jag mest tycker mest är rena skräpet. Tyvärr oftast av utomnordiskt ursprung, bara tacka vänligt men bestämt nej tack, om man svarar överhuvudtaget.

tar jag byten så skall det vara vuxensaker, inte fuckosaker som typ playstation, som hör hemma i tonårsrum typ.
    mjo, tröttsamt är det!

Reg.datum
    May 2010
    mjo, tröttsamt är det!
    Kan jag skriva under på.

Inget nytt, såna weirdos har man stött på när man sålt saker. Ofta då som kommit med idiotbyten som Playstation och liknande,
    Jag förskökte sälja mitt Xbox 360 premium då det var hyffsat nytt, så mailade en kille och ville byta sin skruvdragare mot det xD

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Jag förskökte sälja mitt Xbox 360 premium då det var hyffsat nytt, så mailade en kille och ville byta sin skruvdragare mot det xD
    Det var åtminstone ett vettigt byte..... Att bli av med saker man inte har nytta av, mot saker man verkligen har nytta av, köpte själv nyligen en splitter ny skruvdragare för tryckluft.

Man tröttnar fort som fan på såna spelkonsoller så lika bra att aldrig skaffa nåt.

13. webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Dagens fail är klart vädret, precis som dom senaste dagarna, går inte att sova på kvällarna här så varmt det är!
    Tur att man har feeeet pool att ta nattdopp i innan man ska sova

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    haha wtf?

Ont: vaknade idag när klockan var 10.10, trött som jag var glodde jag på klockan på väggen och fick de till att den stod på 14.10.. så satte mig upp i sängen o kollade om ja fått nåra sms, då insåg jag att klockan var bara 10..
    Hänt mig massor gånger, antingen tror man klockan e för mkt så man stressar somfan, sen märker man att det är typ1 timma+ tills skolan börjar, eller så tror man att man kan sova lite längre, så kommer man försent istället
    skönt att slippa tänka på sånt nu iaf
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Dagens fail är klart vädret, precis som dom senaste dagarna, går inte att sova på kvällarna här så varmt det är!
    Tur att man har feeeet pool att ta nattdopp i innan man ska sova
    Tänk på att jag skall jobba i det där ute. källsorterade lite rester efter donatorfordon ute vid garaget då det skall skickas av på lokala återvinningscentralen. Plast för sig, stål för sig, mm.

har en mindre soptipp ute vid garaget att avyttra, så jobb finns.

Reg.datum
    May 2010
    Brorsan har käkat rostade mackor och smulat ner hela soffan.

Små horungar som ställer dig här utanför och pissar på soprums dörren .......

19. Citat Ursprungligen postat av Svempa Visa inlägg
    Du är inte ensam om fet pool

Ont: Vill mecka moppe men de är så jävla varmt!
    Det är ju gott att vara ute. Eller vill du hellre mecka i -10?

21. skulle gå på toa inatt runt 3 och snubblade på min tv som låg på marken?, råkade skrika bög**** och väckte alla i famlijen inkl min lillebrorskompis, slog i benet i skite med! :/

Fick min AVI från posten men står hämtas tidigast imorgon, och ändå ligger saken i affären -.-?

spelar det någon roll, eller måste man vänta..?

Reg.datum
    May 2010
    Fick min AVI från posten men står hämtas tidigast imorgon, och ändå ligger saken i affären -.-?

Den är inte bokförd i deras system ännu.

Va ute å sprang nyss .. HAHAHA säger jag bara .. fan känns nästan som om man badat

Den är inte bokförd i deras system ännu.
    Jaha okej

Jaha okej
    Men ring affären och fråga!
    www.Earpill.com - addictive music

Eller så fick du AVIt i förväg.
    Brukar få det nu för tiden istället för en dag efter ankomstdagen.

Citat Ursprungligen postat av Deluxe Visa inlägg
    Eller så fick du AVIt i förväg.
    Brukar få det nu för tiden istället för en dag efter ankomstdagen.

Nja, står att den är på coop extra i luleå, men det är väl som skåningen sa

Nja, står att den är på coop extra i luleå, men det är väl som skåningen sa
    somsagt, testa ring Coop, ge ut ditt Kolli ID eller vad fan det är o fråga om du kan hämta de
    www.Earpill.com - addictive music

Orka fan inte^^ jag kan vänta, har inte brått..

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in