Sidan 67 av 305 Första ... 1757656667686977117167 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

Citat Ursprungligen postat av Jock_e Visa inlägg
    Den text jag skrev där uppe ( första inlägget) va från en bild på BDB som jag nu mer nästan inte besöker. Och jag tyckte det skulle bli roligt att hon skulle åka på kryssning, men vissa tycker bara att dom är coola "kaxiga" och komma med såna kommentarer vilket jag tycker synd.

Kanske tog i lite mycket där uppe, men skriver synen från min sida, jag kommer aldrig säga att jag har rätt eller fel. Dock tycker jag att om man inte kommer med något vettigt ska man inte skriva alls
    Jaha okej , De kanske höll på sådär för de själva inte vågade skriva något sådant till tjejen. Och därför valde att tracka ner dig för att framstå som världens idiot. sorgligt är det!

Citat Ursprungligen postat av Daanne Visa inlägg
    Jaha okej , De kanske höll på sådär för de själva inte vågade skriva något sådant till tjejen. Och därför valde att tracka ner dig för att framstå som världens idiot. sorgligt är det!
    Värsta måste vara att, jag har ibland svårt att behärska min aggression. Det kan gå riktigt illa då, även att jag inte vill.

Reg.datum
    Apr 2007
    Och du är?
    Allsmäktig oberoende människa eller?. Det är för det första inte det inte den första gången han säger dessa ord till mig, för det andra. Det är inge skämt men såna som dig måste då tydligen gå i skolan ett tag till för att förstå någon vettig mening i det jag menar, dvs allt jag skrev innan. Snälla Lär dig skriva allt utom OT, för det är du inte så bra på. Tack.
    .
    Mogen nog att veta att man inte ska bry sig ... mr slåss

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Sluta skräpa ner tråden och ta de på PM istället?

Fail är att jag har packat hela jävla dagen

Citat Ursprungligen postat av Anton_vbg Visa inlägg
    Mogen nog att veta att man inte ska bry sig ... mr slåss
    Eller omogen nog att försöka vara nån som är " bättre " än annat folk och tror han skulle agera på ett annat sätt. Lyckat, Aja skitsamma. Lycka till med att vara " Cool " i fortsättningen.

Ont: Har absolut inget och göra, inte ens en film att se, vad är detta

Reg.datum
    May 2010
    Att ännu en tråkig dag är snart över, och jag vill verkligen hitta på nått men de finns inget.

Citat Ursprungligen postat av Panceta Visa inlägg
    Att ännu en tråkig dag är snart över, och jag vill verkligen hitta på nått men de finns inget.
    Känner lite av samma

Nästan varje dag blir att gå upp vid 17 ungefär, sätta sig vid datorn och sitta där till ungefär 06-07 sedan sova. Funny as hell
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

Reg.datum
    May 2010
    Dagens fail är denna "vara tuff" OT:n.

10. Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Känner lite av samma

Nästan varje dag blir att gå upp vid 17 ungefär, sätta sig vid datorn och sitta där till ungefär 06-07 sedan sova. Funny as hell
    haha, du hade de lite värre..

Känner lite av samma

Ska inte du börja skola nu i augusti?

Citat Ursprungligen postat av Panceta Visa inlägg
    haha, du hade de lite värre..
    Äsch, uttråkad som uttråkad.

Ska inte du börja skola nu i augusti?
    Jo, men hatar programmet jag går på nu och praktiken gör mig galen. Men men, får väll kämpa igenom skiten och sedan arbeta tills jag dör

råkade spilla 2t olja på mobilen så nu stänger den av ibland när man ringer upp någon

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av aerox_pojken Visa inlägg
    råkade spilla 2t olja på mobilen så nu stänger den av ibland när man ringer upp någon
    Gjorde samma sak, tömde gammal olja från en am6:a till en liten burk så den vart full, satt på locket och ställde den på en hylla vid fönstret, på hyllan under så låg min mobil som jag fotat lite o skit.
    Dagen efter ska jag ta med mig mobilen till skolan och kommer ihåg att jag hade lagt den i garaget, när jag ska gå o hämta den så plockar jag upp mobilen FULL av olja. Då hade oljan blivit varm och trängde ut från locket och åkt igenom ett gammalt spikhål, just där min mobil låg. ROLIGT!

16. Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg

Jo, men hatar programmet jag går på nu och praktiken gör mig galen. Men men, får väll kämpa igenom skiten och sedan arbeta tills jag dör
    Du kommer att komma på bättre tankar snart!

Citat Ursprungligen postat av Gurra Visa inlägg
    Du kommer att komma på bättre tankar snart!
    Jadå.

19. Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Blir det något byte?

Du vet vad jag menar
    Vet inte. Pappa bråkar lite sen vet jag inte vad min pappa och hans pappa bestämde. Kan hoppas i alla fall.

Jadå.
    bra det

Drenners avatar
    Reg.datum
    May 2010
    våldtagen av en golden retriver...

Fy fan vad jag blir irriterad på min dator. Så seg som den är stundtals är sjukt. Kör från en cphårddisk då den ordinära brändes samt att mitt grafikkort gav upp för inte så länge sedan. Så jag kan inte ladda ned en film och lyssna på musik samtidigt för då hänger sig internetläsaren. Och ifall jag laddar en sida med en bild på tex, så hackar muspekaren fram om jag rör den. Filmer är inte att tala om och ifall man har flera flikar uppe och sätter igång en låt så hackar låten fram.

Det är prestanda!

Fy fan vad jag blir irriterad på min dator. Så seg som den är stundtals är sjukt. Kör från en cphårddisk då den ordinära brändes samt att mitt grafikkort gav upp för inte så länge sedan. Så jag kan inte ladda ned en film och lyssna på musik samtidigt för då hänger sig internetläsaren. Och ifall jag laddar en sida med en bild på tex, så hackar muspekaren fram om jag rör den. Filmer är inte att tala om och ifall man har flera flikar uppe och sätter igång en låt så hackar låten fram.

Det är prestanda!
    Haha! Vad har du i den? om du kan sånt dvs,

vädret
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Regnar, har gjort det till och från nu i typ 2 veckor. S:

Citat Ursprungligen postat av Jonne Visa inlägg
    Regnar, har gjort det till och från nu i typ 2 veckor. S:
    här har det regnat till och från i typ 10000 år

Skulle köpa en påse gurkor igår, tog fel och istället blev det en påse skumtomtar.

Gårdagens jävla fail of the year.. ok, miste körkortet pga fortkörning @ 121km/h på 80-väg. kortet borta i 5 veckor.. fick det tillbaka förra måndagen.. och hann ha det i 6 dagar, tills igår, då jag i illskan och ledsenheten körde från "tjejen" tänkte att nä fyfan här kommer inga snuatar, aldrig stött på några på denna väg. så börja köra runt 150 enlogt V70 mätarn, vem möter man då?? jo van "piké bussen"!!!(?) så blev stoppad, gick tydligen 139km/h på 100-väg, så nu har man mist kortet igen..
    Man har ju inte alls annat att tänka på, jag och "tjejen" har nämligen bråkat den sista tiden, samt min mormor ligger på sjukus, kanske inte kmr därifrån mera... :/

Jag uppfattade det nämligen som att det var slut mellan oss efter sista gången vi bråkade, så för att tänka på annat så hitta ja en ny tjej, som jag har tänkt på en tid. förra helgen var ja med henne och, hon visste att ja skulle till "extet" och reda upp allt och göra slut på riktigt, exet hade tjatat såfruktansvärt satt ja måsta komma dit och prata face to face.. men hon ville ändå inte prata så mkt när jag väl kom, så böev de sjukt sent så jag övernattade där, det fick nya reda på och blev otroligt ledsen, besvikem och arg. tyckte att jag kunde höra av mig nästa gång när jag har bestämt mig. hon trodde jag var däre för att ta tillbaka exet nämligen.

Vad an än gör, ta INTE ut illskan i trafiken, blir bara en massa jävelskap, om man rdan ahr mkt blir de bara värre...

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in