Sidan 68 av 305 Första ... 1858666768697078118168 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

2. Citat Ursprungligen postat av Fin saab Visa inlägg
    Gårdagens jävla fail of the year.. ok, miste körkortet pga fortkörning @ 121km/h på 80-väg. kortet borta i 5 veckor.. fick det tillbaka förra måndagen.. och hann ha det i 6 dagar, tills igår, då jag i illskan och ledsenheten körde från "tjejen" tänkte att nä fyfan här kommer inga snuatar, aldrig stött på några på denna väg. så börja köra runt 150 enlogt V70 mätarn, vem möter man då?? jo van "piké bussen"!!!(?) så blev stoppad, gick tydligen 139km/h på 100-väg, så nu har man mist kortet igen..
    Man har ju inte alls annat att tänka på, jag och "tjejen" har nämligen bråkat den sista tiden, samt min mormor ligger på sjukus, kanske inte kmr därifrån mera... :/

Vad an än gör, ta INTE ut illskan i trafiken, blir bara en massa jävelskap, om man rdan ahr mkt blir de bara värre...
    Win att du inte har prövotid kvar och behöver ta om kortet, med alla riskkurser osv du måste göra om (om du ens behövde göra dom?). Brukar gå på runt 5k om du klarar allt på första igen, och vara en jäkla massa krångel också.
    Nu är det ju ditt eget problem på en tom väg, men faktumet att du körde så fort på kvällen säger ju ganska mycket om att du kanske inte borde ha körkort. Då har man ju absolut inget risktänkande och kan förutse att det kan komma fram både djur och människor som går/cyklar ev utan ljus. Jag förstår att det var "mitt ute i skogen", men märkligare saker har hänt. Att du dessutom lät dina känslor få utlopp i trafiken och därmed satte både dina egna och andras liv på spel är ju ytterligare ett tecken på att du inte borde ha körkort, du är inte mogen för det helt enkelt.

Möjligt att du har några diagnoser, och/eller en grav retardation verkar nästan som det men det är ingen ursäkt alls. Kan man inte köra bil säkert ska man inte heller göra det, kletar du dig i en bergvägg skiter jag fullkomligt i men när du utsätter andra för fara är inte jag den som bara ser på.

Win dock att det gick bra denna gången, hoppas verkligen att du fick dig en tankeställare och kör lugnare hädanefter.
    MRX_Racing @ mnf

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Först tänkte jag typ vadå? Sen såg jag filmen
    En svensk tiger!

Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Shit.
    Är det han Andreas Gustavsson som visar hur det ska gå till?
    "The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
    Steve Jobs

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Först tänkte jag typ vadå? Sen såg jag filmen
    Sen så det här:
    Det Är nog sveriges mest väl byggda stunt
    Och hans stavning

han e grym på stunt iaf
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Drenner Visa inlägg
    våldtagen av en golden retriver...
    Häftigt!

Drenners avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Häftigt!
    asså.... nej....

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    asså.... nej....
    Varför inte?

Men stackars dig

Reg.datum
    May 2010
    jag sitter inne när de är fint väder...?

sanningen är den att jag kör alldrig grym överhastignet, max 10 då, bara ibland.. förutom dessa 2 tillfällen. men en stor positiv sak är att nya tjejen har varit här i några timmar ikväll haft riktigt mysigt

Morsan var/ är väl mest pissed off, hon hade sönder sin arbetsmobil, pga det som hände och städade som fan i illskan, haha

morsan tanka 95 oktan i våran disel BMW, reparationen gick på 90k ....

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    morsan tanka 95 oktan i våran disel BMW, reparationen gick på 90k ....
    Nämen ojdå

Pappa visste inte att vi hade turbo i vår bil

Nämen ojdå

Pappa visste inte att vi hade turbo i vår bil
    man kan ju säga att farsan blev lite mindre glad

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    man kan ju säga att farsan blev lite mindre glad
    Jävlar vilket liv det måste vatt

Drenners avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Varför inte?

Men stackars dig
    asså, den försökte jucka mig i huvet vafan...

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    asså, den försökte jucka mig i huvet vafan...
    Ojdå, sånt är inte skoj, har bara vatt med om småhundar men det är läskigt det med..

Drenners avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ojdå, sånt är inte skoj, har bara vatt med om småhundar men det är läskigt det med..
    ja PRECIS, och nu var det en JÄVLA golden retriver som var lika stor som mig! hoppas den inte cumma på mig bara

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    ja PRECIS, och nu var det en JÄVLA golden retriver som var lika stor som mig! hoppas den inte cumma på mig bara
    Stackare, mår du bra nu då? <3

du måste vara bra jävla liten om en golden retreiver är lika stor som dig... om det inte var typ världens största förstås

Drenners avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Stackare, mår du bra nu då? <3
    jadå

Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    du måste vara bra jävla liten om en golden retreiver är lika stor som dig... om det inte var typ världens största förstås
    haha okejdå lite överdrivet men när den låg över mig och körde igång så verkade den stor iafxD

Citat Ursprungligen postat av Gurra Visa inlägg
    Haha! Vad har du i den? om du kan sånt dvs,
    70 gb hårddisk, intel core duo 2 eller vad fan dom heter, 1 kasst ramminne på 1 gb och något kina moderkort x)
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    70 gb hårddisk, intel core duo 2 eller vad fan dom heter, 1 kasst ramminne på 1 gb och något kina moderkort x)
    det verkar ju helt cp, min lillebror har en liknande maskin och den funkar utmärkt, han spelar mw2 på den nu. 100000 virus, dags för ominstallation?

Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    det verkar ju helt cp, min lillebror har en liknande maskin och den funkar utmärkt, han spelar mw2 på den nu. 100000 virus, dags för ominstallation?
    Jo, den har varit cp det senaste halvåret Först gick grafikkortet åt helvete, sedan ett ramminne och efter det hårddisken så börjar bli utnött. Kör på reservdelar nu som var liggandes men ja, blir nog ominstallation snart om det inte blir en ny dator för min del och pappa samt familjen får överta denna ^^
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    jaha, det var ju konstigt att den e så jävla seg! (vilken jävla monster hårddisk du har )hihi

Halebop, urkasst kundbemötande, ålderdiskriminerande policy, om dom gör fel orkar dom inte åtgärda det och dom talade inte om att min order avbokats.

Beställde en iPhone 4 på releasedagen med abonnemang, brorsan tecknade abonnemanget iom att jag hade mitt förra på honom och jag ville ha kvar mitt nummer. Sen så var det inget mer med det men jag mailade dit och skulle fråga om det gick att ändra abbonemang till ett annat nu, nej det gick inte men dom påpekade då i samma veva att min order avbokats efter att dom gjort kreditupplysning på honom. Brorsan förstår ingenting utan kollar upp varför och dom kommer fram till att det blivit något fel, han hade inga anmärkningar eller något. I allafall kontaktar han Halebop igen och berättar vad som hänt och dom kollar upp det och riktigt, det hade blivit något fel, han hade inga anmärkningar eller något. Men då vi försöker få dom att ta tillbaka vår order så går det självklart inte, så nu måste jag beställa om igen 4 dagar efter releasen och nu kommer den vara slutsåld sedan länge vilket kommer innebära att jag får vänta flera månader extra innan jag får telefonen.

Hinner inte skriva mer, ska tillbaka till jobbet.
    Citat Ursprungligen postat av En polis jag pratade med Visa inlägg
    Lyssna nu noga, dom där jävla trimmade mopederna är det största samhällsproblemet vi har i Sverige idag!

Reg.datum
    May 2010
    dagens generalfail.

nån random idiot från Bilsport Custom Show mailade mig och ville ha Blackie med nästa år på Elmia.

Kommer inte på fråga hinner troligen inte ens att bygga klart den tills dess.
    Blackie kommer ALDRIG att ställas ut, eller såna spektakel på svensk mark.

Får fundera ut nåt generalgiftigt att safta till den så han aldrig mer hör av sig.
    Senast redigerat av Skåningen den 2010-08-03 klockan 12:27.

att bilsport custom ville ha med blackie på nästa års elmia

NEEEEEEEEEEJ FANFANNFANANN jag köpte fel cylinderkit! fick inte med topplock;( veckans uber fail

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av guth Visa inlägg
    att bilsport custom ville ha med blackie på nästa års elmia
    Den kommer inte dit Guth.... Tro mig, hellre ber jag dem fara åt helvete,alla ansvariga på det stället.
    jag besöker inte ens den utställningen, har aldrig vart där och kommer inte att besöka den..

Hela Bilsport Custom show kan ta sig i r*ven, jag skiter i det hela fullständigt.
    Senast redigerat av Skåningen den 2010-08-03 klockan 12:32.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in