Sidan 77 av 305 Första ... 2767757677787987127177 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    Jag öppnade 17e och kännde mig awesome. Då drog han 5e och spydde och däckade. Så jag dumpade honom på lastkajen vid ICA.
    Öppnade du dom åt polarn eller ?

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av SugarDaddy Visa inlägg
    Du bör vara in i helvetes tjock, inte ha någon lever, eller mytta som en jude.
    Eller vem vet, du kanske aldrig lärde dig räkna i skolan

//SD
    Tror på första alternativet, kolla i nattråden. Mcdonalds eller liknande varje natt.

Reg.datum
    Mar 2006
    Citat Ursprungligen postat av tanneey Visa inlägg
    Öppnade du dom åt polarn eller ?
    Va? (Det vart för kort.)

Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    Tror på första alternativet, kolla i nattråden. Mcdonalds eller liknande varje natt.
    det är iofs inget som garanterar att man är tjock, i skolan i våras blev det kebab i snitt 2 ggr i veckan och ~2kg godis i veckan på det. har aldrig vägt över 65kg i mitt liv.

Reg.datum
    Mar 2006
    Och vadfan snackar du om?

Ää, fan, lever hellre livet än att ligga och pressa på gymmet och trycka i sig råa ägg, och springa 5 km.

Och, ja, jag tror att alla som tränar gör så.
    "The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
    Steve Jobs

Citat Ursprungligen postat av Buddha Visa inlägg
    Ää, fan, lever hellre livet än att ligga och pressa på gymmet och trycka i sig råa ägg, och springa 5 km.

Och, ja, jag tror att alla som tränar gör så.
    Haha jävla Stallone träning!
    jag kör lite springband tillexempel, samt lite ryggövningar bara
    www.Earpill.com - addictive music

Citat Ursprungligen postat av Henkaboy Visa inlägg
    Haha jävla Stallone träning!
    jag kör lite springband tillexempel, samt lite ryggövningar bara
    Ja

Jag ser inte ner på folk som tränar. Det är bra att de gör det. Självklart motionerar man ett par ggr i veckan, men jag skiter i att man är stor. Ärligt talat.

Dör jag pga av det, så vet jag att jag dör nöjd och mätt.
    "The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
    Steve Jobs

Citat Ursprungligen postat av Buddha Visa inlägg
    Ja

Jag ser inte ner på folk som tränar. Det är bra att de gör det. Självklart motionerar man ett par ggr i veckan, men jag skiter i att man är stor. Ärligt talat.

Dör jag pga av det, så vet jag att jag dör nöjd och mätt.
    Du är min idol <3
    www.Earpill.com - addictive music

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    det är iofs inget som garanterar att man är tjock, i skolan i våras blev det kebab i snitt 2 ggr i veckan och ~2kg godis i veckan på det. har aldrig vägt över 65kg i mitt liv.
    Nej nej, bara att chansen blir större då snabbmat oftast innehåller en jävla massa kalorier.
    Och vadfan snackar du om?
    Ja? Varje natt jag har kollat in i nattråden har du lagt upp någon form av mat. Ofta snabbmat.

Reg.datum
    Mar 2006
    Nej nej, bara att chansen blir större då snabbmat oftast innehåller en jävla massa kalorier.

Ja? Varje natt jag har kollat in i nattråden har du lagt upp någon form av mat. Ofta snabbmat.
    Så "varje natt" är 10 nätter på 3 månader?

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Så "varje natt" är 10 nätter på 3 månader?
    Du åt faktiskt några nätter på rad, han kanske menade det och inte tänkt på att du inte hade det innan, men inget mer "OT"

Nej men någon fail snart, jag vill höra

Reg.datum
    Mar 2006
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Du åt faktiskt några nätter på rad, han kanske menade det och inte tänkt på att du inte hade det innan, men inget mer "OT"

Nej men någon fail snart, jag vill höra
    Jävla konstigt att man äter lunch några dagar i rad?

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    faceplant med vattenskidorna i 20 knop ...
    hänt samma fast 25knop + tur att man har flytväst iaf, blir helt däckad

Fail e väl att skolan börjar snart, och att NTS gänget bangade för the voice
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Jävla konstigt att man äter lunch några dagar i rad?
    Har jag aldrig sagt, jag själv äter lite onyttig lunch på jobbet, får lixom gratis donken om jag jobbar över

Låter som att ni är Svaniis föräldrar....

börjar gymnasiet imorgon och känner inte en jävel där
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

HEDINs avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av samizzlah Visa inlägg
    Trevligt att träffa nya vänner ju

20. HEDINs avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av Isaxon Visa inlägg
    PRESIC samma för mig! men men
    Själv börjar man ju nästa vecka

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av samizzlah Visa inlägg
    Jag har flickvännen i en klass över mig och känner alla 2;or, blir problem för mig för jag är blyg
    Blir jobbigt med tanke på att flickvännen tatt reda på vilka som ska gå i min klass, bara massor med jävla fjortisar

Tänkte först skriva "jag har min flickvän i 2:an" men insåg att det lät fail så det är min fail

Edit: Menar att jag också ska börja och inte känner någon och jag är så blyg att jag kommer bli mobbad

Kände inte heller någon när jag började, stack ut som fan gjorde jag också med baggy jeans och stor t-shirt när alla andra hade fred perry o dyligt... Men det gick bara några dagar sen va man kompis med de flesta

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Jag har flickvännen i en klass över mig och känner alla 2;or, blir problem för mig för jag är blyg
    Blir jobbigt med tanke på att flickvännen tatt reda på vilka som ska gå i min klass, bara massor med jävla fjortisar

Tänkte först skriva "jag har min flickvän i 2:an" men insåg att det lät fail så det är min fail

Edit: Menar att jag också ska börja och inte känner någon och jag är så blyg att jag kommer bli mobbad
    Behöver väl inte bli mobbad för att du är blyg tror nog flera oroar sig att dem känner inga eller väldigt få. Börjar nästa vecka på gymnasiet jag med och tror inte jag känner någon i nya klassen (Vet inte vilka som ska gå där).

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Style Visa inlägg
    Behöver väl inte bli mobbad för att du är blyg tror nog flera oroar sig att dem känner inga eller väldigt få. Börjar nästa vecka på gymnasiet jag med och tror inte jag känner någon i nya klassen (Vet inte vilka som ska gå där).
    Det är ju det att jag bor mellan två städer så känner ingen i någon av städerna, kände mig mer hemma i den ena där tjejen bor och mamma jobbar så ska gå där, då kommer problemet att alla känner varandra där så jag kommer va utanför om jag inte skyndar mig att bli av med min blyghet, för la försöka!

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Det är ju det att jag bor mellan två städer så känner ingen i någon av städerna, kände mig mer hemma i den ena där tjejen bor och mamma jobbar så ska gå där, då kommer problemet att alla känner varandra där så jag kommer va utanför om jag inte skyndar mig att bli av med min blyghet, för la försöka!
    Ja gör det.

Reg.datum
    May 2010
    Känner alla i min klass som jag ska börja i på gymnasiet. Vi är 4st i klassen för vi ska gå lärling rörmokare och alla är gamla klasskamrater sedan 3an

Danne__s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    hahaha lite små kul

Dagens fail är det som hände 0,3 sec efter denna bilden togs på lillebrorsan.
    Citat Ursprungligen postat av En polis jag pratade med Visa inlägg
    Lyssna nu noga, dom där jävla trimmade mopederna är det största samhällsproblemet vi har i Sverige idag!

Danne__s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Hans_J Visa inlägg
    Dagens fail är det som hände 0,3 sec efter denna bilden togs på lillebrorsan.
    huvve före?

Citat Ursprungligen postat av Danne__ Visa inlägg
    huvve före?
    Såg faktiskt inte hur han landade iom att jag tog bilden men han slog sig iallafall inte.
    Citat Ursprungligen postat av En polis jag pratade med Visa inlägg
    Lyssna nu noga, dom där jävla trimmade mopederna är det största samhällsproblemet vi har i Sverige idag!

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in