Sidan 81 av 305 Första ... 3171798081828391131181 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

FAN!.. Skulle träffa världens mest udnerbaraste tjej idag. Men så ringer dom från jobbet och säger: Du måste arbeta idag. .. Nu är dagen åt helvete -.-

Reg.datum
    Jul 2010
    Citat Ursprungligen postat av _p3mp_ Visa inlägg
    Låter inte kul, men varför förstöra för någon annan bara för du haft det skit?lägg av.
    Om jag känner mig våldtäcktssugen någon dag så hoppar jag väl inte på närmaste tjej på grund av det? En liten gnutta moral har jag kvar i kroppen, så långt går jag inte.

FORTSÄTTNING PÅ MIN "KALLE ANKA - DAG":

Detta hände på kvällen på min faildag.. Jag var ute och cyklade vid 23:30 på kvällen för att få lite frisk luft innan sängdags och plötsligt tvärnitade en bil av lite dyrare modell en bit framför mig och ut hoppade det en man/kvinna och sprang fram till en risig Cheva Camaro och smashade sönder bakrutan, vänster sidoruta och nästan framrutan. H*n hoppade kvickt in bilen och den gaasade iväg. Fram med mobilen och ringde 112 (ej en nödsituation men det är dit man ska ringa vid pågående brott) och berättade detaljer om gärningsmannens bil och offrets bil, lämnade tel. nr och namn med. Kom hem ganska sent och gick och la mig.

På morgonen (idag, lite av en Dagens Fail med relation till gårdagens dag, läs sida 79 elr vad det nu var om min dag) vaknade jag och letade efter plånkan. Ah, jusste, skiten är ju borta.. Men som tur var fanns det bara ca 200-400kr i plånboken. Trodde jag.
    "Heyy, morsan, har du sett mina 100€?"
    "Nej?"
    SKIIIIIT OCKSÅ. Då är man 1200-1400kronor fattigare istället för 200-400kr.

Ska ringa till polisgrisarna idag och se om de har fått in den än. Om någon vänlig själ har hittat en plånka utan ID ber jag er att vänligen kontakta mig med PM/E-mail/you name it så beskriver jag hur den ser ut. Om du har den rätta plånboken och kosingen är kvar kan jag ge dig en liten hittelön.. :\

4. Drenners avatar
    Reg.datum
    May 2010
    kom typ 1 timme sent på första dagen i skolan

Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Fail på dej, Css skriver man om man menar source. Så nej, inte felstavat.

Fast det var ju knappast det han syftade på, jag gissar på att failen var att han spelade just Source, och inte 1.6
    F.d summertime

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Händer mig med iaf att dom är mitt i bilder osv... Hatar min dator
    Samma här

Edit: Dagens är att jag tappade bort vem jag citerade och orkar inte leta upp det

8. Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe Visa inlägg
    Riktigt fint att man har 100 kr att leva på tills 20:onde september
    Klaga'nte , jag har 16kr till 20e hehe.

Min fail är nog att vi fick schemat idag, och jag går till 16.30 två dagar!

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Det är mörkt ute just nu och ganska långt borta ser man en stor tv som är påslagen i ett hus, tog fram en kikare och gissa vad de tittar på...

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Det är mörkt ute just nu och ganska långt borta ser man en stor tv som är påslagen i ett hus, tog fram en kikare och gissa vad de tittar på...
    porr?
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    The fast and the furious tokyo drift

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    porr?
    Haha aa

Nu har dom dragit för verkar det som.

15. påbörjat matte b nu...

det är ju helt sjukt, fattar inte ens att jag vågar öppna boken ( matte är inte min starka sida).

sen är jag klar med 3 av 4 saker vi gör i skolan (som ska va klara i 3:an /började 2:an igår) och den sista saken är så sjukt dryg att göra, så jag går bara runt i verkstan och undrar vafan jag håller på med.

så sjukt drygt!

Reg.datum
    Jul 2010
    Kan säga att matte C kommer bli jobbigare
    “Computer games don’t affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.”

Fick upp en polare på omegle idag! Haha gissa om svinet satt och runkade...

Reg.datum
    Jul 2010
    Citat Ursprungligen postat av Molle Visa inlägg
    Fick upp en polare på omegle idag! Haha gissa om svinet satt och runkade...
    Hahahahah xD Fyfan hade velat sett hans min då
    “Computer games don’t affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.”

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ska till skolan om 20 minuter..

Citat Ursprungligen postat av He1boy Visa inlägg
    Kan säga att matte C kommer bli jobbigare
    okej :/
    tur att vi bara ska ha till matte B då

Reg.datum
    May 2010
    Ni har ju drömtider i skolan , jag går upp 04:30 och kommer hem runt 18:00 , sluta klaga Men jag börjar 06:30 6 mil hemifrån och slutar ca 16:00.

Ont som fan i huvudet, och kommer inte ihåg ett skit från igår.
    (har inte druckit eller nått sånt)

Jaha, får se hur lång berättelse jag orkar skriva om min/en snubbes fail igår.

De va så att jag jobbar på Gröna Lund och några där ifrån va med och tog några öl på After. Under dagen vi jobbade hade 3 killar kommit fram till min kollega och typ frågat efter hennes nummer m.m vilket ledde till att när vi satt på After så ringde vi självklart dom för att se om dom va på att ta några öl.
    Självklart va dom de, dom kom och vi drack. Vi var 4 killar och 2 tjejer ( Mina kollegor) så stängde After sen vid 3 och dom sa bara: "Vi tar en efterfest hos mig".. bla bla bla. Vi bara "visst, varför inte", vi åkte dit och helt plötsligt börjar en kille taffsa på en av tjejerna. Hon säger till han slutar, men efter tag på gick det igen, och han får fram orden " Jag vet att du är V*T där nere" hon bara skratta.
    Sen kom det 2 till tjejer ( 1 Bisexuell och 1 Hetrosexuell från Gävle ). Den Bisexuella börjar typ taffsa på min andra kollega och bara drar henne i armen in till sovrummet. När dörren öppnades så påstod den bisexuella tjejen att hon blivit F*****D av min kollega, iaf vad hon ville försöka få fram till sin kompis och mig, men när jag frågade min kollega så hade den Bisexuella tjejen typ dragit av sig kläderna och typ försökt få av kläderna på min kollega som inte ville de. Sen åter till dom andra 2 ( Killen å tjejen) så gick dom in lite senare i sovrummet. De första snubben gör är att däcka i sängen.

Så failen är att den tjej ljög om en sak, och kille däcka for som fan

25. Fan, hade visst körlektion imorn 9:40 så jag måste gå upp tidigt och åka buss med en massa skydd och grejer, jag som trodde att jag skulle få sova

Och snart ska jag åka in på nån intrudoktionsgrej till teorin..
    F.d summertime

skulle ta bort pluggen i en polares nya s6 rör, eftersom vi inte hade tillgång till en dremmel så försökte vi få bort den med skruvmejsel. resulterade i två skruvmejslar som gått av på mitten xD

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Bara en vecka kvar till skolan börjar :/

vivarns avatar
    Reg.datum
    May 2009
    Citat Ursprungligen postat av Jock_e Visa inlägg
    Jaha, får se hur lång berättelse jag orkar skriva om min/en snubbes fail igår.

De va så att jag jobbar på Gröna Lund och några där ifrån va med och tog några öl på After. Under dagen vi jobbade hade 3 killar kommit fram till min kollega och typ frågat efter hennes nummer m.m vilket ledde till att när vi satt på After så ringde vi självklart dom för att se om dom va på att ta några öl.
    Självklart va dom de, dom kom och vi drack. Vi var 4 killar och 2 tjejer ( Mina kollegor) så stängde After sen vid 3 och dom sa bara: "Vi tar en efterfest hos mig".. bla bla bla. Vi bara "visst, varför inte", vi åkte dit och helt plötsligt börjar en kille taffsa på en av tjejerna. Hon säger till han slutar, men efter tag på gick det igen, och han får fram orden " Jag vet att du är V*T där nere" hon bara skratta.
    Sen kom det 2 till tjejer ( 1 Bisexuell och 1 Hetrosexuell från Gävle ). Den Bisexuella börjar typ taffsa på min andra kollega och bara drar henne i armen in till sovrummet. När dörren öppnades så påstod den bisexuella tjejen att hon blivit F*****D av min kollega, iaf vad hon ville försöka få fram till sin kompis och mig, men när jag frågade min kollega så hade den Bisexuella tjejen typ dragit av sig kläderna och typ försökt få av kläderna på min kollega som inte ville de. Sen åter till dom andra 2 ( Killen å tjejen) så gick dom in lite senare i sovrummet. De första snubben gör är att däcka i sängen.

Så failen är att den tjej ljög om en sak, och kille däcka for som fan
    Fattade iprincip ingenting?

29. Reg.datum
    Mar 2006
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Ni har ju drömtider i skolan , jag går upp 04:30 och kommer hem runt 18:00 , sluta klaga Men jag börjar 06:30 6 mil hemifrån och slutar ca 16:00.
    Du har ju drömtider, jag drar vid 01.45 och kommer hem runt 20.00 Eller 03.45 och hem 22.00.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in