Sidan 86 av 305 Första ... 3676848586878896136186 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

Snowgubben^s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Trivs ev inte på programmet :S

Första dagen på industriprogrammet. 15killar, inga tjejer (dock hade jag inte förväntat mig några). Vet inte om jag kommer trivas i klassen, så tankarna finns på att byta linje helt. Ska nog gå veckan ut och sen ta ett beslut. Blir musikproduktion i så fall annars
    Citat Ursprungligen postat av Mikke_DT60r Visa inlägg
    Juste låt vargarna äta älgarna, så dom inte äter oss. Ekosystem.

Reg.datum
    May 2010
    Man får akta så man inte hamnar på fel sida när man bara går med killar höhö

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av Snowgubben^ Visa inlägg
    Trivs ev inte på programmet :S

Första dagen på industriprogrammet. 15killar, inga tjejer (dock hade jag inte förväntat mig några). Vet inte om jag kommer trivas i klassen, så tankarna finns på att byta linje helt. Ska nog gå veckan ut och sen ta ett beslut. Blir musikproduktion i så fall annars
    Vad för musik tänkte du satsa på isånnafall?
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Snowgubben^s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    De kommer antagligen bli något som rock/metal då jag spelar gitarr men skulle även vara grymt kul att jobba mer elektroniskt och skapa musik i datorn.
    Inriktningen är musikproduktion så förhoppningsvis skulle jag hitta personer med samma intresse och ungefär som strävar efter samma. De som håller tillbaka mig är frågan om jag vill läsa vidare och hur lätt det är att få jobb efter utbildning.
    Citat Ursprungligen postat av Mikke_DT60r Visa inlägg
    Juste låt vargarna äta älgarna, så dom inte äter oss. Ekosystem.

Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg

Fan vad värdelöst xD
    Jo, fast vi har en linje på skolan som heter hundsport. Bara brudar...

Danne__s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av ludde863 Visa inlägg
    lite ögongodis

8. Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av ludde863 Visa inlägg
    dags att byta linje då eller?
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

ska sitta här halvförkyld och jävligt fram tills klockan 9 då jag ska vandra ner till örbyhus, HÖR OCH HÄPNA, tågstation.
    För att ta tåget tillsammans med en massa andra itg-retards Aka my friends, och en andra massa jävlar ticsmongon.

För att krydda upp det hela. Hörlurar med gammal musik, eller tjaaa från spotifylistan, men den suger i vilket fall. Samt ett paraply storlek Deluxe.

Edit: Med storlek deluxe talar jag om ett stoooort paraply alltså, inte en thaipojke.
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

Missade tåget idag som skulle gå 8.35, det gick 8.30 istället så det åkte iväg precis när jag kom till tågstationen
    Nästa tåg går 9.35, SL, jag älskar er <3 idiotiska bussförare, överpriser, inställda tåg, bussar som är 20 minuter försenade, förtidiga tåg
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ang antalet tjejer/killar i klassen så är vi 29 killar och en tjej i våran klass..

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Skulle precis gå ut och springa när det börjar ösregna och blåsa upp till storm. Får bli motionscykeln istället..

Skulle lika gärna kunna ligga i Dagens Win också, har många betydelser den här bilden

Citat Ursprungligen postat av Mikey Visa inlägg

Skulle lika gärna kunna ligga i Dagens Win också, har många betydelser den här bilden
    hemam målning i ansiktet? .. Vad hänt btw`? xD

16. ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    När man blir tilldelad fotboll i individuellt val istället för dom 3st val man gjort

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    andra gången ALLA sms raderas på cp mobilen -.- jävla kul då

Citat Ursprungligen postat av Style Visa inlägg
    Ang antalet tjejer/killar i klassen så är vi 29 killar och en tjej i våran klass..
    Stackars tjej ?

Drenners avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Style Visa inlägg
    gangbang?

22. Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    De va någon som ringde,satt här och lyssnade mindre mycket men han sa iaf att han ringde från något ställe och undrade om jag ville vara med i lunch eller middags senario..
    och äta på gimo herrgård 27 eller 28 september:S lyssnade inte så mkt och han babblade massa skit och sa att de skulle vara trevligt om ja kom dit.
    han verkade bögig så tror de har något me val att göra? och vafan e senario?
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Dracen går som en påse nötter.
    vrf de??

25. Citat Ursprungligen postat av Mikey Visa inlägg

Haha det är inte första gången du lägger upp bilder på ditt ansikte efter du har slåtts... Tyvärr vi tycker inte det är tufft.

Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Haha det är inte första gången du lägger upp bilder på ditt ansikte efter du har slåtts... Tyvärr vi tycker inte det är tufft.
    Slagits
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

28. Denniss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Post Deleted
    Hi vivarn,

The post that you created in the following thread has been deleted

-----
    Post ID: Bestämt mig för att moppen ska va ute på Blocket innan vecka...
    Thread: Dagens Win!
    Reason: Felpostat
    -----

This is an automated message, please do not reply.

Regards,
    The Forum Management

Detta är ett automatiskt utskick, var vänlig och svara inte

Med vänliga hälsningar
    Forumledningen

Wtf? Felpost? Nej, jag tycker väll det är win att jag bestämt mig för att sälja moppen?
    Haha!

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in