Sidan 91 av 305 Första ... 41818990919293101141191 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    vad för ras?

är det en west highland white terrier kanske?
    jag tror det är en sån där yamaha aerox
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

3. Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    men jag vet att alla håller med när jag säger att jag att du är ett jävla fucko.
    I agree.
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

men jag vet att alla håller med när jag säger att jag att du är ett jävla fucko.
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    I agree.
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Reg.datum
    Mar 2006
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Then i did it right

Som väldigt erfaren lustgas användare så kan jag säga att jag endast fick huvudvärk första gången, sedan lärde man sig att kanske ta lite längre pause mellan att man drar långa/mycket gas eller sitta i ett väll ventilerat rum å helst ute
    Samma här. Oftast får man inte huvudvärk. Men nu var jag så jävla taggad. Och vadå ventlierat? Under ett täcke är ultimat.

vad för ras?

är det en west highland white terrier kanske?
    Nej, det är en Cairn Terrier.
    Ganska lika. Men min hund är beigefärgad. Och det har högre ben än en Westie.
    "The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
    Steve Jobs

Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    Samma här. Oftast får man inte huvudvärk. Men nu var jag så jävla taggad. Och vadå ventlierat? Under ett täcke är ultimat.
    Bra! Hahahaha nice Kör du syflon eller?
    En svensk tiger!

Reg.datum
    Mar 2006
    Bra! Hahahaha nice Kör du syflon eller?
    Kör sifon. Dragit 70st i eftermiddag. o.O Var lite för taggad kanske.

Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    Kör sifon. Dragit 70st i eftermiddag. o.O Var lite för taggad kanske.
    Aja menade det (a) Äh de e najs så de ska tas! Vi brukade vara utomhus å sitta å chilla å dra kanske 50 per kväll förut det brukade vara lagom
    En svensk tiger!

11. Från tjuvlyssnat.se
    Man ~25: Det känns som att jag drar en nitlott varje gång jag tänker en tanke.
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

13. _p3mp_s avatar
    Reg.datum
    Aug 2006
    Aja menade det (a) Äh de e najs så de ska tas! Vi brukade vara utomhus å sitta å chilla å dra kanske 50 per kväll förut det brukade vara lagom

Precis så det ska vara. Jag brukar inte kunna sluta när jag väl börjar me dedär. brukar sluta med minst 200 per kväll när jag kör. Och vad man än gör så får man en grym jävla huvudvärk efter ett sånt race.

Brukar beställa typ 360 patroner varje gång. (KOMMER ETT LASS MED PATRONER I VECKAN HEHHEHE).

Tar man mycket så får man huvudvärk och illamående vad man än gör. Ta förfan aldrig mer är 100 st. är inte bra asså man mår bara dåligt.

Svempas avatar
    Reg.datum
    May 2010
    http://www.blocket.se/vasternorrland....htm?ca=14&w=3

I bland kan man ju undra vad vissa tänker med

Citat Ursprungligen postat av _p3mp_ Visa inlägg
    Precis så det ska vara. Jag brukar inte kunna sluta när jag väl börjar me dedär. brukar sluta med minst 200 per kväll när jag kör. Och vad man än gör så får man en grym jävla huvudvärk efter ett sånt race.

Brukar beställa typ 360 patroner varje gång. (KOMMER ETT LASS MED PATRONER I VECKAN HEHHEHE).

Tar man mycket så får man huvudvärk och illamående vad man än gör. Ta förfan aldrig mer är 100 st. är inte bra asså man mår bara dåligt.
    200 per kväll, fan va du måste hetsa i dig

Vi brukar sitta ett gäng polare å dela på en sifon och låta den gå varvet runt så man hinner andas i mellan. Vi brukar även hålla på att driva med den som tar typ slå, spela musik,försöka springa å annat trevligt xD
    En svensk tiger!

17. hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Det är väl så att ju oftare man tar n2o ju mer "tolerant" blir man, så man måste förbruka mer och mer för att känna något?

Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Det är väl så att ju oftare man tar n2o ju mer "tolerant" blir man, så man måste förbruka mer och mer för att känna något?
    Vet inte kan säkert vara så!Dock är de ända jag känt är att man klarar att hålla andan längre å vågar ta mer
    En svensk tiger!

Reg.datum
    Mar 2006
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Fel. Det enda som kan hända är att toleransen sjunker.

_p3mp_s avatar
    Reg.datum
    Aug 2006
    200 per kväll, fan va du måste hetsa i dig

Vi brukar sitta ett gäng polare å dela på en sifon och låta den gå varvet runt så man hinner andas i mellan. Vi brukar även hålla på att driva med den som tar typ slå, spela musik,försöka springa å annat trevligt xD

Ja blir fast i dedär när jag tar då slutar jag aldrig.

Inte för att tracka ner asså men sitta hålla på mot den som tar är FETT drygt. Hatar hänga me såna som gör så:p.

Har nån inflammation i tandköttet och måste tugga penecillin i 10 dagar

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Har inte din mamma sagt åt dig att borsta tänderna ordentligt

26. Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Skulle dra ut o testa Dracen lite, o så om den gick rent, så jag drog iväg o testade, gick fint som fan.
    Sen innan jag svängde av vägen, in på grusvägen, så gjorde jag en fin liten cirkel, på ungefär maxvarv, sen när jag vände mig om, då stog "grannen" där (Bor inte jättenära, men ganska så.) och kollade.

Har blivit ett par spår vi in/utfarten där nu, men jag slutar inte förens dom säger till mig
    Kan de vart gösta?
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

28. Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Nej, dom som bor längst ut på "min" väg

Mina grannar är snela, ingen som har ringt polisen eller klagat, vad jag vet
    aha skadeservice snubben?
    itne sneel emot dt,kastar potatis och vatten
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in