Sidan 97 av 305 Första ... 47879596979899107147197 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Snuten var o hade mopperazzia idag på skolan. Jag, den ända i skolan med trimmad moppe vart rädd som in i helvete så jag sket i att komma ut till moppen. Dem visste inte att de var min så jag var så jävla långt bort från min moppe som helst under förmiddagen. Som tur va så provade dem andras mopeder men inte min eftersom dem inte kunde
    När de va poliskontroll vid hjälmsta när jag gick där så stod dom å kollade på alla moppar bla min (70cc osv) och jag såg inte det förens på vägen dit och det var försent att vända så jag kollade lite snabbt på min polare och han fattade så jag hoppade bara upp bak på hans moppe sen åkte vi iväg
    En svensk tiger!

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    När de va poliskontroll vid hjälmsta när jag gick där så stod dom å kollade på alla moppar bla min (70cc osv) och jag såg inte det förens på vägen dit och det var försent att vända så jag kollade lite snabbt på min polare och han fattade så jag hoppade bara upp bak på hans moppe sen åkte vi iväg
    Där jag går

Aa, det skulle vart på dagens win, såg fel -.-'

4. webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Svempa Visa inlägg
    Älskar när man gör saker utan o använda hjärnan. tex idag så lindade jag lite jeanstyg runt delningen på röret ihopp om att den skulle låta mindre. Körde 500 meter sen stannade jag bara för att kolla läget så rök det som f*n! och då höll tyget på brinna upp Tänkte inte på att röret blir ganska så varmt
    Vafan tänkte du på hahaha
    Nästan likt "kepsen brinner"?

Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Där jag går
    Grattis du går på en sjukt slapp å skön skola! (Är mattson seriös nu?)
    En svensk tiger!

Reg.datum
    Jul 2010
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Hmm, luleå eller happaranda... Det är frågan det..
    “Computer games don’t affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.”

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Grattis du går på en sjukt slapp å skön skola! (Är mattson seriös nu?)
    HAHAHA Matsson!! Neej så fan heller, han är lika cp som förrut

Två elever från skolan omkom igår efter att ha blivit påkörda av tåget. Självmord eller ej, förjävla tragiskt...:-(

Citat Ursprungligen postat av He1boy Visa inlägg
    Hmm, luleå eller happaranda... Det är frågan det..
    haha nä, fel grävare på bild

Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Två elever från skolan omkom igår efter att ha blivit påkörda av tåget. Självmord eller ej, förjävla tragiskt...:-(
    Fyfan, ryser varenda gång jag tänker på det, detta hade kanske kunnat förhindrar om politikerna inte varit passiva i debatten om att bygga om övergången-,-

Ot: tappade en lastpall på foten idag, precis ovanför stålhättanXD

14. Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    bra med stålhätta va?

kommer ihåg när jag skulle sätta upp ställningar på ett lager. en saxlyft(väger 10ton) körde över foten på mig. stålhättan vart helt platt men skydda foten. lätt brutna tår om jag inte haft stålhättan.
    Aa, bra med stålhätta så länge föremålet fråffar den, vilket pallen inte gjorde i mitt fall

Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    fick låna en urpluggad rieju av en i fordons 1an,körde ner till ica
    När ja lämnat nycklar osv så kom ja ju på att den hade skylt...och då hade ja kört om en bil och pressade den hela vägen dit(30 och 50 väg)
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

Läste gårdagens (?) Aftonbladet och såg då att typ 13 st av dem 16 st mest efterlysta personerna i Sverige inte var helt svenska...

Ska man skratta eller gråta?

Citat Ursprungligen postat av TheDude Visa inlägg
    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7758205.ab ?

OT: Har galet tråkigt i väntan på att jag ska cykla till skolan..
    Mm det är den.. Är så ledsen för de omkomnas nära och har en stor klump i magen. Hemskt. För ett halvår sedan så tog en annan elev på skolan sitt liv framför tåget också...:/

19. Philips "hajteck" stereo samt högtalarna, asus 26" datorskärm, nikon d5000 systemkamera + flera högtalare, i golvet...

så går det när man testar basen + slutsteget ur bilen..

eller ja nestan i golvet, stereon hamna på bordet ju
    Allt fungerar so mde ska fortfrande så blir väl för hela slanten ikväll då

mobilen börjar brinna i fickan idag helt plötsligt = stort hål i brallorna o luktar som västa storrökaren. inte nog med de den funkar igen, dock e dem flesta program döda men den satans mobilen vill inte gå i sönder så jag kan få ny
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

Citat Ursprungligen postat av Antee Visa inlägg
    mobilen börjar brinna i fickan idag helt plötsligt = stort hål i brallorna o luktar som västa storrökaren. inte nog med de den funkar igen, dock e dem flesta program döda men den satans mobilen vill inte gå i sönder så jag kan få ny
    Öhm... att skiten självantänder är ju inte direkt bra. Hur kan det inte vara en ursäkt till nyköp?

Citat Ursprungligen postat av minimalist Visa inlägg
    Öhm... att skiten självantänder är ju inte direkt bra. Hur kan det inte vara en ursäkt till nyköp?
    antagligen för jag fått nytt rullande chassie o radio för 9k precis(rc) o nu när de går att ringa så skit samma enligt mig

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    antagligen för jag fått nytt rullande chassie o radio för 9k precis(rc) o nu när de går att ringa så skit samma enligt mig
    Ändå tur att det var i din ficka och inte ditt rum tex då kunde det gå riktigt illa

Citat Ursprungligen postat av Style Visa inlägg
    Ändå tur att det var i din ficka och inte ditt rum tex då kunde det gå riktigt illa
    eller när jag legat o sovit, har den alltid nära sängen o dem e ju rätt lättantända har jag hört hehe

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    eller när jag legat o sovit, har den alltid nära sängen o dem e ju rätt lättantända har jag hört hehe
    A de jag menna.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in