Ämne: Dagens Fail!

derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    åt precis habanero 10 av 10 i starkhet brinner typ i käfften på mig och tog på de och klia mig mellan benen så nu svider de as mycke där nere

Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av derbi_killen Visa inlägg
    åt precis habanero 10 av 10 i starkhet brinner typ i käfften på mig och tog på de och klia mig mellan benen så nu svider de as mycke där nere

[IMG]http://i53.tinypic.com/14v5h5y.jpg[/IG]
    aah fyfan, prövade sån sås, trodde det va som tobasco = tog ganska mkt bränns fint. torkad pirri pirri e oxå sjukt starkt :o
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    aah fyfan, prövade sån sås, trodde det va som tobasco = tog ganska mkt bränns fint. torkad pirri pirri e oxå sjukt starkt :o

as starkt fast de jag åt va inte sås utan själva furukt/grönsaken
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    as starkt fast de jag åt va inte sås utan själva furukt/grönsaken
    det e värst, särskilt om det är torkat tror det blir typ 3 ggr starkare elr nåt då..
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    det e värst, särskilt om det är torkat tror det blir typ 3 ggr starkare elr nåt då..

haha okej. Jag åt färsk

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Dagens: blir väckt kl 7 av väckarklockan på mobilen. ställer om larmet att ringa 07.10 igen. vaknar ca 10.30

derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Dagens: blir väckt kl 7 av väckarklockan på mobilen. ställer om larmet att ringa 07.10 igen. vaknar ca 10.30

inte najs

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Sovmorgon

Reg.datum
    Oct 2010

Snygg lyse

Satan vad snyggt lyse han har kan någon säga var man köper det. länk:http://www.blocket.se/kristianstad/M....htm?ca=23&w=1
    Senast redigerat av xytoo den 2010-10-11 klockan 14:12. Anledning: detta är ett skämt

Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    För ungefär 2 år sen så åkte vi hem från vårat landställe i sundsvall, när vi åker på en landväg typ så kommer en bil RAKT emot oss i sådär 90km/h. Farfar svänger ut i diket och upp på vägen igen och den andra bilen sladdar av och ut i diket. Det visade sig att han somnat. Vi hade nyss vart o köpt godis, man var inte så sugen efter det :S
    Jaa fyfan kännslan av detdär i efterhand, kändes som att nyss blivit dumpad ev en tjej, man vet varken in eller ut, alla tankar kretsar kring det. men jag körde bil igen kvällen efter, inte kan man ju ta det så hårt att man inte vågar fortsätta köra inte.. fast då kade man sällskap helkatiden, behövde inte köra ensam Jag hade dock jävligt tur ändå, för det var bara ca 10 meter efter en gårdsinfart, med stora björkar o vägtrumma etc :S

12. derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av xytoo Visa inlägg
    Satan vad snyggt lyse han har kan någon säga var man köper det. länk:http://www.blocket.se/kristianstad/M....htm?ca=23&w=1

lol bra bildkvalite

14. Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    inte najs
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Sovmorgon
    Haha

Större fail är att det verkar som att graff kortet till datorn dog fyfan

16. http://www.expressen.se/nyheter/1.21...direktsandning

Vet inte om jag vågar länka tråden här på mnf, finns bilder etc på hela händelseförloppet.

Reg.datum
    Jul 2010
    Forumets moppefail för dagen är nog detta..:

3 ambulanser, 2 civilpoliser, ett flertal brandbilar, en ambulanshelikopter och två kvidande moppetjejer i smärta. Moppetjejerna åkte på en moped, ingen hade hjälm (den var i boxen enligt vissa) och en kurva lite väl fort. PANG! En misstänkt rattfull 40-årig kvinna körde in i mopeden och smet (därav alla civilpoliser) vilket resulterade att ena tjejen bröt foten och den andra skrapade upp ansiktet som på ett rivjärn.. Aj..! Känner båda två, stackars tjejer.

Det kändes lite skumt att man kunde köra runt med sin moped som låter som attan (Gianelli 2T + Derbi = värre än TK) med trasigt baklyse och en smiley ditritad med däckpenna istället för regplåt (nope, har inte den faktiskt, moppen e oreggad och oförsäkrad) med en massa civilpoliser bakom sig. Jag kände mig tvungen att dra förbi olycksplatsen i ett bra blås då chansen att bli jagad var minimal.

http://www.unt.se/startsidan/tva-fli...t-1072108.aspx (om man kisar otrooooligt noga tror jag att man ser min moped tvärs över gatan)

Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    http://www.expressen.se/nyheter/1.21...direktsandning

Vet inte om jag vågar länka tråden här på mnf, finns bilder etc på hela händelseförloppet.
    Helt sjukt.... Hade det inte varit mycket snack om att han inte skulle våga osv?? har iaf hört de :/

Edit, dagens fail är lätt att bussen fick punka så jag fick vänta i 1 timme på skjuts....

är det därför inte flashback funkar?

vivarns avatar
    Reg.datum
    May 2009
    Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    http://www.expressen.se/nyheter/1.21...direktsandning

Hittat tråden, men vilka sidor ligger det på?

Edit. hittade det nu, riktigt obehagligt..
    Senast redigerat av vivarn den 2010-10-11 klockan 19:12.

22. På tal om självmordet.. Väldigt troligt att det är överbelastning på våran älskade flash idag på grund av detta.

Självklart blir det snack om att han bara hittar på det, vet ni hur mycket människor som faktiskt trollar på forumet?
    Själv anser jag att han ska få ta livet av sig om han nu vill det, han verkade ha tänkt igenom det skapligt iaf och jag tycker ingen borde beskylla medlemmarna på Flashback för att vissa inte trodde honom och att vissa inte ringde polisen.

Men jag tycker också det är tråkigt att det ska behöva gå så långt som självmord

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Var till cykelkraft och köpte hårade tryckfjäder, sen när man monterat ner hela kopplingen så hade han i kassan gett mig fel fjädrar som inte passade, måste åka dit i morgon igen
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

vivarns avatar
    Reg.datum
    May 2009
    Men om du kollar på alla kommentarer som typ "du vågar inte" "gör det då" osv.. så är det nog ganska provoserande och hjälpte inte precis han, om någon tagit det mer seriöst och ringt polisen tidigare hade det inte behövt hända, jag är sällan inne på Flashback, men förmodligen hade jag inte trott på det jag heller i början, men hade förstått allvaret efter ett tag och tagit tag i polisen, även om han nu hade vart en skämtare hade det vart det rätta, man ska alltid vara på den säkra sidan. Polisen hade bara uppskattat det ändå förmodligen. Om det hade vart en skämtare hade dom tagit sig ett snack med han om det, så ja, sjukt dåligt av alla medlemmar som skrev sånna kommentarer över huvud taget..
    Var till cykelkraft och köpte hårade tryckfjäder, sen när man monterat ner hela kopplingen så hade han i kassan gett mig fel fjädrar som inte passade, måste åka dit i morgon igen
    För det är så hilma jobbigt att montera ner en koppling eller? Tar ju 5 min max

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Avstängd i 21 dagar pga att en jävla f*tt* till domare skrev "grovutvisning" ist för målchans som det var.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

27. Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Avstängd i 21 dagar pga att en jävla f*tt* till domare skrev "grovutvisning" ist för målchans som det var.
    utveckla gärna det där. vilken sport?

29. hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Men om du kollar på alla kommentarer som typ "du vågar inte" "gör det då" osv.. så är det nog ganska provoserande och hjälpte inte precis han, om någon tagit det mer seriöst och ringt polisen tidigare hade det inte behövt hända, jag är sällan inne på Flashback, men förmodligen hade jag inte trott på det jag heller i början, men hade förstått allvaret efter ett tag och tagit tag i polisen, även om han nu hade vart en skämtare hade det vart det rätta, man ska alltid vara på den säkra sidan. Polisen hade bara uppskattat det ändå förmodligen. Om det hade vart en skämtare hade dom tagit sig ett snack med han om det, så ja, sjukt dåligt av alla medlemmar som skrev sånna kommentarer över huvud taget..
    Problemet är att såna trådar skapas hela tiden som är troll, dock ska man undvika att skriva så för man vet aldrig ifall det är sant eller inte. Vilket de fick lära sig nu.

Otäckt att han började tveka precis innan också..

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in