Ämne: Dagens Fail!

Citat Ursprungligen postat av TheDude Visa inlägg
    youtubes nya design..

Nya design?

märker ingen skillnad

Var jätte konstigt imorse men verkar som allt är normalt nu igen
    jaha okej;P

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Tänkte jailbreaka min iphone, glömde bort att min power knapp inte funkar så nu sitter man här med en "ej tillämplig" iPhone. Lyckat.

Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Tänkte jailbreaka min iphone, glömde bort att min power knapp inte funkar så nu sitter man här med en "ej tillämplig" iPhone. Lyckat.
    HAHAHA! That made my day

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av rezonen Visa inlägg
    HAHAHA! That made my day
    Hahah

Fick in den i DfU nu men limera1n fastnad vid:

hur göra..?

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    återställ och prova igen
    Försök inte lura in mig i dumheter nu va! Försvinner inte allt på telefonen när man återställer? Har gjort den tabben förut har jag för mig

Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Försök inte lura in mig i dumheter nu va! Försvinner inte allt på telefonen när man återställer? Har gjort den tabben förut har jag för mig
    går väl att göra en backup innan på något vis? iaf så att du kan få in alla apps och musik osv igen, det går iaf på ipod. hur det är med sms och sånt vet jag inte, har aldrig haft någon iphone

11. ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    går väl att göra en backup innan på något vis? iaf så att du kan få in alla apps och musik osv igen, det går iaf på ipod. hur det är med sms och sånt vet jag inte, har aldrig haft någon iphone

Möjligt, har försökt återställa den nu men det kommer bara upp felmeddelande. Trött man blir asså, alltid nå skit som ska jävlas!

Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Du e inte ensam vill bara kladda ner massa dekaler på en scooter där de finns mkt plats
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

14. Reg.datum
    May 2010
    Jag undrar vad för fel denna mannen har i huvudet.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7969268.ab

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Jag undrar vad för fel denna mannen har i huvudet.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7969268.ab
    Jag undrar snarare vadfan den kärringens problem är. Om jag hade varit mannen och varit ute med min lilla unge så hade jag fan också sparkat en lösspringande hund som kom i 190 mot min unge åt helvete.

Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    Jag undrar snarare vadfan den kärringens problem är. Om jag hade varit mannen och varit ute med min lilla unge så hade jag fan också sparkat en lösspringande hund som kom i 190 mot min unge åt helvete.
    Nu pratar vi om en 10V gammal valp, inte en 5 årig dobberman.

så en valp är ju rätt ofarlig och i detta fall ville den ju bara hälsa på dom.

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Nu pratar vi om en 10V gammal valp, inte en 5 årig dobberman.

så en valp är ju rätt ofarlig och i detta fall ville den ju bara hälsa på dom.
    Hur i helvete vet man om de vill hälsa eller ska attackera när de kommer flygandes och jag tror inte att man skulle hinna reflektera över ålder, ras etc innan strupen på ungen hade varit avriven och ungen var död.
    Skulle 100 gånger av 100 tagit det säkra före det osäkra och sparkat den åt helvete.

Derbi_krilles avatar
    Reg.datum
    May 2010
    golden kick! både ja och nej för att spark den ser hon att telefonen var viktigare än hunden så ska hon inte ha hund. den hade ilika gärna ha sprungit ut framför en bil.
    Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinkmacka när man är hungrig...

Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    Hur i helvete vet man om de vill hälsa eller ska attackera när de kommer flygandes och jag tror inte att man skulle hinna reflektera över ålder, ras etc innan strupen på ungen hade varit avriven och ungen var död.
    Skulle 100 gånger av 100 tagit det säkra före det osäkra och sparkat den åt helvete.
    Jaa-du ... Du har ALDRIG haft hund va ? (hoppas inte det iaf...)

// Man ser skillnad på en valp på 10v och en ``stor´´ hund ...
    Och en valp på 10v skulle aldrig kunna/eller ens försöka bita ihjäl någon unge ...

22. Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    om vi säger så här då. din 4åriga son har rymt och springer in i vår trädgård där vår familj sitter och äter middag. jag tar fram pickan och avrättar honom på plats, man vet ju inte om han har kniv på sig och vill döda min familj osv. det hade varit helt okej med dig eller?

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Det var en 42 årig man som blev rädd av en 10 veckor gammal jävla golden retriver, och väljer att köra en hård spark mot den pga. rädsla.

Vad är det för fel på samhället egentligen..

Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Det var en 42 årig man som blev rädd av en 10 veckor gammal jävla golden retriver, och väljer att köra en hård spark mot den pga. rädsla.

Det är nog bara 42 åringen och Pimme som vet ...

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg

Idioter det finns..
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Idioter det finns..
    Sjukt äre ...

Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Hällde ut ca. en halvliter olja... Var inte riktigt fokuserad när ja fyllde på, så rätt var det var så kom det jätte mycket och snabbt så halva flaska rann ut

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av Fyren Visa inlägg
    Hällde ut ca. en halvliter olja... Var inte riktigt fokuserad när ja fyllde på, så rätt var det var så kom det jätte mycket och snabbt så halva flaska rann ut
    Lyckat!
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Lyckat!
    Jajamen, kladdigt överallt, bara droppar från skiten nu

Lyckat!
    Idag har jag inte haft någonting roligt o göra ...
    Bara massa läxor som jag vet att jag måste göra förr eller senare ...

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in