Ämne: Dagens Fail!

  1. #3121

  2. Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Fan ont i huvet efter att ha lyssnat på bassline i 3 timmar och ägt noobs på lfs.

  3. #3123
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Iochförsig gårdagens fail men,men.

    Vi skulle åka ner till centrum under lunchrasten med mopparna (6st) Jag åker först, som vanligt och gör en fucko stoppie vid ett vägarbete och sen ställer mig på bredd på vägen och kollar mot mina polare, så kommer min polare med sin jävla speedfight 3 och ska göra en stoppie framför mig och glider på gruset och kör hela moppen på min framgaffel, ena mitt SHOWA gaffelskydd dog och min polare fick feta sprickan vid lampan.. SKILLAT!

  4. #3124

  5. Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    De vetifan, minns inte ens att jag träffat henne
    Haha, hon gjorde inget starkt intryck

  6. #3126
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Ledig (lite win), dock fail att jag inte har någonting att göra, det är ju bara jag+4 tjejer som är lediga och såna får man icke träffa för tjejen

  7. #3127
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Finns ingen täckning här hemma med mobilen som de alltid gjort.. Drygt.

  8. #3128


  9. gårdagens men men, jag och mina kompisar skulle åka in till byn, sen kommer vi till en korsning där en bil skulle svänga så jag stannar helt och sätter ner foten och precis när ja satt ner foten hör ja en smäll och en halv sekund efter känner ja att min polare dammar rakt in i mitt bakdäck, då hade polaren längst bak på nått vis inte sett att vi stannat så han hade bromsat så hårt så han gick upp på framhjulet och sen glidit rakt in i polaren som stod i mitten och han i sin tur åkte in i mig lyckligt vis hände inget på min moppe men dom andra fick lite repor och spruckna kåpor! hahaha

  10. #3131

  11. #3132
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Iochförsig gårdagens fail men,men.

    Vi skulle åka ner till centrum under lunchrasten med mopparna (6st) Jag åker först, som vanligt och gör en fucko stoppie vid ett vägarbete och sen ställer mig på bredd på vägen och kollar mot mina polare, så kommer min polare med sin jävla speedfight 3 och ska göra en stoppie framför mig och glider på gruset och kör hela moppen på min framgaffel, ena mitt SHOWA gaffelskydd dog och min polare fick feta sprickan vid lampan.. SKILLAT!
    En blå sp3 med chromat lazer rör?
    En svensk tiger!

  12. #3133
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    En blå sp3 med chromat lazer rör?
    tveksamt då hans polare inte vågar/vill köra med folk som har en trimmad moppe...
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  13. #3134
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Antingen det, eller vart jag packad nog att jag inte minns
    Men det är ju bara att köra på!

  14. #3135
    skulle vara lite cool och skynda mig över ett stängsel som resulterade till att jag tappade balansen och flaxade med fötterna samtidigt som jag for i backen och tog emot mig med händerna. har nu ett jack i handflatan, sådär lagomt kul och jag som bara skulle hem.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  15. #3136
    spräckte min mobil skärm för andra gången på 3 veckor

  16. #3137
    hade ute orientering i lera och spöregn för att EN störd tjej i klassen ville orientera -_-

  17. #3138
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Hade orientering idag . Resultat: Jag och 5 andra killar sprang vilse i skogen. När vi väl kom ut ur skogen så hade vi på något jävla vis hamnat på Onsala halvön (2-3 mil från KBA), missat 3 lektioner och lägg till vädret på det med så har ni den perfekta kombinationen. Men vi sprang till en mack och ringde en taxi som skolan betalade.
    Senast redigerat av Tobbe94 den 2010-09-21 klockan 22:36.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  18. #3139



  19. #3142
    varför står de "den går som en klocka" i typ varje moppe annons på blocket?

  20. #3143
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Hade orientering idag . Resultat: Jag och 5 andra killar sprang vilse i skogen. När vi väl kom ut ur skogen så hade vi på något jävla vis hamnat på Onsala halvön (2-3 mil från KBA), missat 3 lektioner och lägg till vädret på det med så har ni den perfekta kombinationen. Men vi sprang till en mack och ringde en taxi som skolan betalade.
    Min pappas skattepengar går till fucko orienterare som inte kan nånting som måste ta taxi

  21. #3144
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Derbimikael Visa inlägg
    Min pappas skattepengar går till fucko orienterare som inte kan nånting som måste ta taxi
    haha man får väll skylla på kartan
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  22. #3145


  23. att jag kom tillbaka hit efter ett x antal månaders uppehåll.

  24. #3148

  25. Citat Ursprungligen postat av becca_roxxie Visa inlägg
    att jag kom tillbaka hit efter ett x antal månaders uppehåll.
    BECCAA<<<<<<<33333333333333333333333333, heh :$


    Jag insåg för en stund sen att det som tar mest tid på hela morgonen är att fixa håret :o Haha jag brukade förfan inte ens kamma mig på morgonen innan
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

  26. #3150
    Matteprov om en timme...

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in