Sidan 87 av 305 Första ... 3777858687888997137187 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

  1. #2581


  2. webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av aeroxx_94 Visa inlägg
    Min polare skulle ansöka om buss kort från skolan idag, man måste bo 6km från skolan och han bode 4m för nära så han fick inget
    Jag hade 500m för nära så jag fick inget jag heller
    Det är så sjukt jobbigt det
    Alla polarna bodde för nära med förutom jag för jag gick i den andra staden

  3. #2584
    Vargens avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Valdemarsvik
    Inlägg
    244
    Det regna när jag cykla till skolan. Det regna när jag skulle gå och äta lunch på pizzerian och det regna när jag cykla hem men nu är jag hemma och det regnar INTE
    Gör inte grejer idag som du kan göra imorgon

  4. #2585

  5. N.Lovets avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    181
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    dagens fail är: gurr@ eftersom han är en osäriös köpare
    Vadådå?

  6. #2587
    saknar gamla klassen

  7. #2588
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    http://www.aftonbladet.se/bil/collin/article7673400.ab

    Norrtälje/hallstavik/älmsta/rimbos osv mardröm har kommit med i tidningen
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  8. #2589
    Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
    You might surprise people, but you're still gay

  9. #2590
    Citat Ursprungligen postat av guth Visa inlägg
    saknar gamla klassen
    Det gör inte jag.. Nya klassen är mycket bättre.

  10. #2591
    Haha har två rätt intressanta fails att bjuda på idag.

    Första intressanta saken dåe. Sitter på donken inne i stan och pratar med en polare om en tjej i hans klass, som var rätt söt. Alltså, verkligen ganska söt, något att satsa på typ. Iaf så kläcker han ur sig något i stil med "jag tror att hon är lesbisk. Det stog iaf nånting om att hon hade gjort slut med sin flickvän på facebook iaf."
    Jag typ flinade till lite, men blev helt jävla chockad, satt typ i kanske en halv minut innan han sa något. Fick inte ett ord ur käften, sen typ började jag småfnissa lite, för att sedan trycka ur mig ett "Sa du, Sa du att hon var flaaaataa!?" och börja asgarva, la mig nästan ner på donkensoffan av garv. Dom små fjortisarna brevid oss typ bara stirrade på mig helt förskräckta där jag satt och garvade. Haha anledningen till detta var att hon är en sån tjej som verkligen inte är gay, alltså såg riktigt bra ut. Kom som en jävla chock och jaa.


    Sen på tåget hem från stan så tycker min kompis att vi kan sitta brevid nå random tjejer, som bor på samma ställe som oss. Dom är _VÄLDIGT_ udda, alltså sånna som har hål i kläderna på random ställen osv. och typ piercar sig lite var dom vill.

    Iaf, dom diskuterade livligt hit och dit blablabla. iaf så säger dom nånting, varpå jag svara och säger "hon eller?", och hennes kompis börjar garva och säger "Vadå ser du inte skillnad på en tjej och en kille!? Hhahahhahahaha".
    Jag: öööööööh, aaaah *stoppar i lurarna igen och vänder på huvudet ut mot fönstret.*

    Fick senare reda på, av min polare, när vi gick av tåget, att hon är transvestit och har diagnos på det..
    Alltså, en tjej som tror att hon är kille.
    Det var lite random
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

  11. #2592
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    http://www.aftonbladet.se/bil/collin/article7673400.ab

    Norrtälje/hallstavik/älmsta/rimbos osv mardröm har kommit med i tidningen
    Maaaaahahahaaha så jefla ägd!

  12. #2593
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Har beslutsångest om jag ska byta till teknik eller fortsätta med IT..

  13. #2594

  14. 08-09 - Naturkunskap - läxförhör
    09-10 - Svenska - Prov
    10-11 - Matte
    11-14 - Håltimme
    14-15 - Franska - Prov

  15. #2596
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Haha har två rätt intressanta fails att bjuda på idag.

    Första intressanta saken dåe. Sitter på donken inne i stan och pratar med en polare om en tjej i hans klass, som var rätt söt. Alltså, verkligen ganska söt, något att satsa på typ. Iaf så kläcker han ur sig något i stil med "jag tror att hon är lesbisk. Det stog iaf nånting om att hon hade gjort slut med sin flickvän på facebook iaf."
    Jag typ flinade till lite, men blev helt jävla chockad, satt typ i kanske en halv minut innan han sa något. Fick inte ett ord ur käften, sen typ började jag småfnissa lite, för att sedan trycka ur mig ett "Sa du, Sa du att hon var flaaaataa!?" och börja asgarva, la mig nästan ner på donkensoffan av garv. Dom små fjortisarna brevid oss typ bara stirrade på mig helt förskräckta där jag satt och garvade. Haha anledningen till detta var att hon är en sån tjej som verkligen inte är gay, alltså såg riktigt bra ut. Kom som en jävla chock och jaa.


    Sen på tåget hem från stan så tycker min kompis att vi kan sitta brevid nå random tjejer, som bor på samma ställe som oss. Dom är _VÄLDIGT_ udda, alltså sånna som har hål i kläderna på random ställen osv. och typ piercar sig lite var dom vill.

    Iaf, dom diskuterade livligt hit och dit blablabla. iaf så säger dom nånting, varpå jag svara och säger "hon eller?", och hennes kompis börjar garva och säger "Vadå ser du inte skillnad på en tjej och en kille!? Hhahahhahahaha".
    Jag: öööööööh, aaaah *stoppar i lurarna igen och vänder på huvudet ut mot fönstret.*

    Fick senare reda på, av min polare, när vi gick av tåget, att hon är transvestit och har diagnos på det..
    Alltså, en tjej som tror att hon är kille.
    Det var lite random
    enligt min facebook är jag gift me en kille, är jag bög då

  16. #2597
    Citat Ursprungligen postat av TheDude Visa inlägg
    enligt min facebook är jag gift me en kille, är jag bög då
    kanske

  17. #2598
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Haha har två rätt intressanta fails att bjuda på idag.

    Första intressanta saken dåe. Sitter på donken inne i stan och pratar med en polare om en tjej i hans klass, som var rätt söt. Alltså, verkligen ganska söt, något att satsa på typ. Iaf så kläcker han ur sig något i stil med "jag tror att hon är lesbisk. Det stog iaf nånting om att hon hade gjort slut med sin flickvän på facebook iaf."
    Jag typ flinade till lite, men blev helt jävla chockad, satt typ i kanske en halv minut innan han sa något. Fick inte ett ord ur käften, sen typ började jag småfnissa lite, för att sedan trycka ur mig ett "Sa du, Sa du att hon var flaaaataa!?" och börja asgarva, la mig nästan ner på donkensoffan av garv. Dom små fjortisarna brevid oss typ bara stirrade på mig helt förskräckta där jag satt och garvade. Haha anledningen till detta var att hon är en sån tjej som verkligen inte är gay, alltså såg riktigt bra ut. Kom som en jävla chock och jaa.


    Sen på tåget hem från stan så tycker min kompis att vi kan sitta brevid nå random tjejer, som bor på samma ställe som oss. Dom är _VÄLDIGT_ udda, alltså sånna som har hål i kläderna på random ställen osv. och typ piercar sig lite var dom vill.

    Iaf, dom diskuterade livligt hit och dit blablabla. iaf så säger dom nånting, varpå jag svara och säger "hon eller?", och hennes kompis börjar garva och säger "Vadå ser du inte skillnad på en tjej och en kille!? Hhahahhahahaha".
    Jag: öööööööh, aaaah *stoppar i lurarna igen och vänder på huvudet ut mot fönstret.*

    Fick senare reda på, av min polare, när vi gick av tåget, att hon är transvestit och har diagnos på det..
    Alltså, en tjej som tror att hon är kille.
    Det var lite random
    Så bara för att hon såg bra ut så är hon inte gay?
    "The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
    Steve Jobs

  18. #2599
    Citat Ursprungligen postat av TheDude Visa inlägg
    enligt min facebook är jag gift me en kille, är jag bög då
    Ahfan. Nej men alltså... Vet att många "gifter" sig hit och dit, men det där såg seriöst ut. fast var nog fake ändå.

    Citat Ursprungligen postat av Buddha Visa inlägg
    Så bara för att hon såg bra ut så är hon inte gay?
    Hahah missuppfattningen

    Alltså, den sista uppfattningen man får av henne är homo
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

  19. #2600
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Ahfan. Nej men alltså... Vet att många "gifter" sig hit och dit, men det där såg seriöst ut. fast var nog fake ändå.



    Hahah missuppfattningen

    Alltså, den sista uppfattningen man får av henne är homo
    Okej, men det är oftast de som chockar

    Stavas det chockar?
    "The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
    Steve Jobs

  20. #2601

  21. #2602
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av Jock_e Visa inlägg
    lackar ur på alla såna kommer bli paranoid om alla länkar
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  22. #2603
    Senast redigerat av Rexxy den 2010-08-27 klockan 15:29.
    Citera för svar... seriöst.

  23. #2604


  24. #2606
    Citat Ursprungligen postat av Jock_e Visa inlägg
    Jävlar, inte schysst!
    Fan vad man hoppa till !

  25. #2607


  26. Citat Ursprungligen postat av Svempa Visa inlägg
    Dom flesta har ju skola att va på sen kommer hem dö trötta orkar inte sitta vid datan så mycket skulle jag tro
    man sitter vid datorn men orkar inte göra nått bara glo på vad andra har skrivit

  27. #2610
    försöker lära mig spela gitarr.. tror det mer går åt fail än någon förbättring xD

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in