Sidan 98 av 305 Första ... 488896979899100108148198 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

  1. #2911
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Nja, drar man i sig en påse så hjälper de lite
    yes, om man har i sig en påse av noname halstabletter typ sånna här vics, så skiter man som aldrig förr.
    Kan nästan vara otäckt när man blästrar toastolen
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

  2. #2912

  3. Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    ät 6st paket med leckerol(stavning) så får du samma effekt i 2 dar ^^
    Gjort typ samma, va uppe i hälsingland hos kusinerna så körde vi bort en jävla bit, käka typ 2-3 paket läkerol salmiak, kändes gött att fjerta som faaan påväg hem
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  4. #2914
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Gjort typ samma, va uppe i hälsingland hos kusinerna så körde vi bort en jävla bit, käka typ 2-3 paket läkerol salmiak, kändes gött att fjerta som faaan påväg hem
    Man vågar ju inte fjärta, kan ju bli vätskesprut då.
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

  5. #2915
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Man vågar ju inte fjärta, kan ju bli vätskesprut då.
    Jag klarade mig
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  6. #2916

  7. Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Köpte multivariator av en kille på forumet idag och han sa att de skulle passa minarelli, inte fan gjorde det de. Pengar i sjön

  8. #2918

  9. Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Då ska man ha pengarna tillbaka, om han icke gillar den idén så åker man och besöker han.

    Win att du gjort 1337 inlägg
    Jag vill gärna ha pengarna tillbaka..
    Han failar igen genom att ändra bort variatorn från sin säljestråd här på MNF och nekar till att han skrivit att de är till minarelli

    Haha nu är de 1340 Fail

  10. #2920
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Dagens fail går till ''id_hunter'' som lurade filip, någon mod får gärna banna han osv osv...

    Sen så ramla ja me sendan, nån idiot hade hällt grus på en cykelväg :o
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  11. #2921

    Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599
    Ingen är taggad på¨sup. Dock är jag t<aggad genom taket.

  12. #2922

  13. Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    haha failarn den där id_hunter är. kan någon banna han så vi slipper sånt drägg här på forumet??

    min dagens dfail är att jag har itne har gjort ett skit idag. bara lirat BF2
    Vadå har han gjort mer saker?

    BF2 kör du vanliga eller någon mod?

  14. #2924


  15. Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599
    NBejdå.

  16. #2926
    Satt och böjde en kniv idag, och rätt som det var så knäcktes den. Blödde som fan från mitt stackars pekfinger...

  17. #2927
    Citat Ursprungligen postat av Molle Visa inlägg
    Satt och böjde en kniv idag, och rätt som det var så knäcktes den. Blödde som fan från mitt stackars pekfinger...

  18. #2928

  19. derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Att brorsan vart misshandlad grovt :/


    Okej, kommer fram en tjej och frågar varför joakim ljuger och säger att han strulat me henne och en annan tjej, jocke svarar då, är du dum i huvudet ni två är dem fulaste jag nånsin sett skulle aldrig göra nåt sånt me er, varför ljuger ni för? (dem två tjejerna är ute efter att paja mellan brorsan och en tjej) Så då går en tjej och säger till en kille att dem ska slå min brorsa, då går dem fram 10 mot 1
    och ger han en box i ansiktet allt vad dem har sen en fet spark i magen och på benen sen drar dem,
    Vi går och dem följer efter oss hela natten, sen så går jag och brorsan
    lite längre fram en vad alla andra gjorde ( han var lite låg och mådde skit)
    och då kommer de fram 3 tjejer och säger att brorsan ska springa då kollar han bak och de kommer 25 invandrare efter honom, som tur är polisen där framme och alla springer och gömmer sig, han blir typ tvingad av polisen att berätta allt som hänt och de blir en polisanmälan på dem, sen följer dem efter oss hela kvällen och islutet va dem nästan 35 pers. Nu kommer dem säkert få tag i våran adress också och man får väl en brevbomb i brevlådan elr något :/


    Typist invandrare dom är så j*vla feg komma typ 20-30 pers mot en person så j*vla omoget. Blir så j*vla förbannad varje gång jag hör sånt [

  20. #2930
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av derbi_killen Visa inlägg
    Typist invandrare dom är så j*vla feg komma typ 20-30 pers mot en person så j*vla omoget. Blir så j*vla förbannad varje gång jag hör sånt [
    tyvärr så gör även svenska hobbyblattar sånt... men det är ju mest invandrare, och invandrare som beter sig så ska fan ut ur landet och tillbaks till sina kassa länder
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  21. #2931
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg

    Sen så ramla ja me sendan, nån idiot hade hällt grus på en cykelväg :o
    stackarn ;( <3

  22. #2932
    Dagens Fail: Igår var jag skit packad och sånt och nu har jag lite minnesluckor, och nu så började en tjej berätta att vi hade sex osv och att jag var hennes första :S , och att hon kanske är gravid, jag ba, skojar du? sen ville hon träffas osv.. och tillslut visade det sig att det var en kompis som gjort ett facebook account och lagt ut bilder på en tjej som profil bilder.. så jävla lågt.. tänk om det var på riktigt..

  23. #2933
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Köpte multivariator av en kille på forumet idag och han sa att de skulle passa minarelli, inte fan gjorde det de. Pengar i sjön
    https://www.flashback.org/t1294440 kan detta vara brodern till han som sålde delen måntro?
    MRX_Racing @ mnf

  24. #2934
    Citat Ursprungligen postat av topfuel Visa inlägg
    Dagens Fail: Igår var jag skit packad och sånt och nu har jag lite minnesluckor, och nu så började en tjej berätta att vi hade sex osv och att jag var hennes första :S , och att hon kanske är gravid, jag ba, skojar du? sen ville hon träffas osv.. och tillslut visade det sig att det var en kompis som gjort ett facebook account och lagt ut bilder på en tjej som profil bilder.. så jävla lågt.. tänk om det var på riktigt..
    Haha bättre än facerapes ju

  25. #2935
    Linus Petersson som blåste mig på en tänding
    Moberg_Senda som blåste mig på en "komplett" variator
    Adam Toft som blåste mig på 1000



  26. #2936
    Drenners avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    G-town aka genarp city
    Inlägg
    658
    var på fest igår så när polaren skulle öppna en dörr så rykte han som fan i den för han trodde den var låst, meeeeeen det var den inte så jag fick dörren rätt i huvet.....

  27. #2937
    var hos en kompis igår och invigde hans nya bastu, spårade ju ut såklart och tillslut slutade det med att ena kompisen stod inne i bastun med trädgårdsslangen och sprutade på aggregatet blev varmt som satan!

  28. #2938
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av Axel Visa inlägg
    https://www.flashback.org/t1294440 kan detta vara brodern till han som sålde delen måntro?
    Ja, det är han. Vi har kommit överens om att han ska betala tillbaka en summa pengar.. slut på diskutionen

  29. #2939
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    tyvärr så gör även svenska hobbyblattar sånt... men det är ju mest invandrare, och invandrare som beter sig så ska fan ut ur landet och tillbaks till sina kassa länder

    +1 ...

  30. #2940
    baren igår kväll/ natt... det blev skapligt dyrt
    skulle klä på mig idag runt 13 tiden, så såg jag något mysko på mina jeans så hade jag "spy skvätt" på de jag tykte fan det var något som luktade pyton i taxin påväg hem igår..
    Tur iaf att man har flera par jeans

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in