Ämne: Dagens Fail!

  1. #6571
    Elliotts avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Sala
    Inlägg
    1 238
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Vaknade nu. Så då blev de ingen skolan idag heller
    Jag har lov och vaknade kl.7 pga den här jävla hostan -.-
    FD rkan

  2. #6572
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Sovit mellan 21 och 11.30 14,5 timmars sömn om jag räknat rätt?
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  3. #6573
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    Att jag nu har suttit ca. 5 timmar i sträck framför Minecraft! Känns lite bortkastat

  4. #6574

  5. Putteens avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    175
    Sjukaste dagens fail . Jag har haft diaré nu i 3 dagar :S Magen e knas!

    Oså låg jag nyss här vid datan o helt plötsligt så ba spruta det ut diaré i kallingarna HAHAHA hann fan inte till toan! Kladdigt o gött var det

  6. #6576
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Putteen Visa inlägg
    Sjukaste dagens fail . Jag har haft diaré nu i 3 dagar :S Magen e knas!

    Oså låg jag nyss här vid datan o helt plötsligt så ba spruta det ut diaré i kallingarna HAHAHA hann fan inte till toan! Kladdigt o gött var det
    HAHAHA fan vad hemskt!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  7. #6577
    Förkyld som en stryp banan!
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  8. #6578
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Putteen Visa inlägg
    Sjukaste dagens fail . Jag har haft diaré nu i 3 dagar :S Magen e knas!

    Oså låg jag nyss här vid datan o helt plötsligt så ba spruta det ut diaré i kallingarna HAHAHA hann fan inte till toan! Kladdigt o gött var det
    Haha, underbart!
    Edit, har varit bajsnödig från och till från att jag vaknade vid 5.44, sitter nu på tåget hem och nödigare än någonsin
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  9. #6579
    Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    660
    Citat Ursprungligen postat av Putteen Visa inlägg
    Sjukaste dagens fail . Jag har haft diaré nu i 3 dagar :S Magen e knas!

    Oså låg jag nyss här vid datan o helt plötsligt så ba spruta det ut diaré i kallingarna HAHAHA hann fan inte till toan! Kladdigt o gött var det
    Ofyfan vad äckligt

  10. #6580
    Citat Ursprungligen postat av Putteen Visa inlägg
    Sjukaste dagens fail . Jag har haft diaré nu i 3 dagar :S Magen e knas!

    Oså låg jag nyss här vid datan o helt plötsligt så ba spruta det ut diaré i kallingarna HAHAHA hann fan inte till toan! Kladdigt o gött var det


    Jag har varit med något liknande, haha. Hade diarré och spydde som fan, en dag låg jag i sängen och mådde skit dåligt, jag hade huvudvärk och spydde väldigt ofta sen runt klockan 6 kände jag att det samlades väldigt mycket saliv i munnen. Det samlades allt mer och jag kände att jag verkligen skulle spy. Det första jag gjorde var att resa mig upp från soffan och sprang rakt mot toan och la mig ner på knä för att spy. De kom ut massa köttfärs och spagetti samt morötter, fyfan vad de luktade men jag fortsatte att spy en ganska lång stund. Efter att de slutade ett tag så spottade jag i toan och de samlades allt mer saliv och fortsatte att känna känslan i magen. Ni kommer inte tro vad som hände här, jo, det som skedde var att jag blev Skitnödig! "Åh Helvete!" tänkte jag och reste mig upp för att att skita men!! jag var tvungen att spy! Så jag vände mig om för att spy och trodde att jag skulle kunna hålla skiten inne men ack så fel jag hade.
    Så fort jag spydde sprutade det ut Diarré i mina kallingar och det var inte lite heller, efter varje gång spyan kom upp så sprutade det ut ännu mer och fyyffaaaan vad det luktade illla. Jag kan inte beskriva lukten av Diarré och äcklig spya tillsammans, det luktade som hmm, en blandning av Rutten ägg, Ammoniak och gammalt kött, fy helvete vad det luktade. Iaf jag slutade att spy men jag kände av lukten, fyfan vad det luktade, det luktade så illa att det gjorde mig illamående och fick spy fler antal gånger. Det var verkligen inte någon trevlig upplevelse

  11. #6581

  12. #6582
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Satt och tryckte ihop en till affisch till en tävling vi har i skolan, så var det några minuter kvar så tänker jag lämna in den så funkar inte internet, gash. Fick fan damp, så nu har jag lämnat in det 1 timme för sent men hoppas det kommer med iaf, för jag blev nöjd med den

     



  13. #6583
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Larse Visa inlägg
    Förutom att få se lite naket, varför kollar folk på big brother egentligen?
    Tittar man dock på big brother för att se naket så är det också patetiskt. Finns ingen anledning att kolla på det, inte ens ett skoj tidsfördriv.

    Ohno dubbelpost..

  14. #6584


  15. Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Telia...


    Uploaded with ImageShack.us

  16. #6587
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Telia...


    Uploaded with ImageShack.us
    Testade mitt då nu för att jämföra hur Telia är på olika ställen. Uppladdning är ju i princip samma, men på nerladdning var det en viss skillnad

  17. #6588
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    Win kanske?
    Njae, för jag har endå varit trött hela dagen
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  18. #6589

  19. #6590
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    När vi ändå är inne på bredband, läste ett M3 test som dom gjorde i STHLM, dom testade dom nya 4G trådlösa, dom kom upp i typ 86mbit/s ner och 35mbit/s upp

  20. #6591
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    När vi ändå är inne på bredband, läste ett M3 test som dom gjorde i STHLM, dom testade dom nya 4G trådlösa, dom kom upp i typ 86mbit/s ner och 35mbit/s upp
    sweet i vissa ställen i stockholm kan man ju köpa 100Mbit/s och en på mammas jobb var den första i hans lägenhets hus som använde det
    han testade och fick ~95Mbit/s sjukt nice
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  21. #6592
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    Inte telia men, höhö..

    Fan vad nice Vad kostar det i månaden?

  22. #6593
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Var iväg o skulle köpa mig en iPhone 4, hittade först inte till affären vi skulle till så vi frågade på ett ställe och sedan gick vi dit vi skulle.
    När vi kommer fram så hade affären precis stängt, säker 10 sekunder innan! Nu måste jag vänta till lördag...













     

    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  23. #6594
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    Citat Ursprungligen postat av Rozu Visa inlägg
    Jag har varit med något liknande, haha. Hade diarré och spydde som fan, en dag låg jag i sängen och mådde skit dåligt, jag hade huvudvärk och spydde väldigt ofta sen runt klockan 6 kände jag att det samlades väldigt mycket saliv i munnen. Det samlades allt mer och jag kände att jag verkligen skulle spy. Det första jag gjorde var att resa mig upp från soffan och sprang rakt mot toan och la mig ner på knä för att spy. De kom ut massa köttfärs och spagetti samt morötter, fyfan vad de luktade men jag fortsatte att spy en ganska lång stund. Efter att de slutade ett tag så spottade jag i toan och de samlades allt mer saliv och fortsatte att känna känslan i magen. Ni kommer inte tro vad som hände här, jo, det som skedde var att jag blev Skitnödig! "Åh Helvete!" tänkte jag och reste mig upp för att att skita men!! jag var tvungen att spy! Så jag vände mig om för att spy och trodde att jag skulle kunna hålla skiten inne men ack så fel jag hade.
    Så fort jag spydde sprutade det ut Diarré i mina kallingar och det var inte lite heller, efter varje gång spyan kom upp så sprutade det ut ännu mer och fyyffaaaan vad det luktade illla. Jag kan inte beskriva lukten av Diarré och äcklig spya tillsammans, det luktade som hmm, en blandning av Rutten ägg, Ammoniak och gammalt kött, fy helvete vad det luktade. Iaf jag slutade att spy men jag kände av lukten, fyfan vad det luktade, det luktade så illa att det gjorde mig illamående och fick spy fler antal gånger. Det var verkligen inte någon trevlig upplevelse
    hahahaha, var med om det för 3 helger sen xD

    Spydde vid 10-tiden på kvällen, går och lägger mig. Vaknar vid 1-tiden för jag känner att jag kommer spy igen.
    Rusar till dasset och hukar mig över toastolen och börjar spy. Då börjar jag känna hur det börjar komma ut andra vägen också och det är inte mycket mer att göra än att skita ner hela golvet. Smart som jag var så var jag tvungen att kolla ner och just då kom en spykavalkad till vilket slutade med att jag spydde ner hela väggen. Min mossa vaknar, kommer och kollar och bara "VAD I HELVETE?!". Bajs och spya på golvet och jag sitter där med helt bruna ben. Jag bara: HEHEEHE

    =(

  24. #6595

  25. Fail....


    Skulle testa sodastreama oboy (A). Man känner att, de här måste jag testa... Jo och de skulle jag aldrig gjort kan jag säga... Vart oboy tamme fan överallt
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

  26. #6597


  27. höhö, inte heller telia men

  28. #6599

  29. Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Pappa har fått ut 93 som mest på sin stationära Dock får jag bara ut typ 40 då jag kör på trådlöst
    Bara och bara...

    Själv kämpar jag på med ca 2mbit/s, mobilt bredband... Längtar tills 4g kommer

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in