Polini corsa zip

Efter mycket övervägande valde jag till slut att köra luftkylt, eftersom att jag inte orkade beställa åkte jag till cykelkraft och köpte en polini corsa som passar ganska så hyfsat till mitt stage6 pro rör. Nu är det så att jag vet inte vad som skulle kunna passa en sådan cylinder... Min kompis har en 21mm delorto som jag ska sätta på så fort jag skaffat mig en manuell soppakran, skulle det kunna funka?
    Vilken variator skulle ge bäst effekt samt koppling? Även andra förslag på vad som skulle få den att gå bättre Btw så är det en piaggio zip från -00

MVH

en malossi multivar eller polini speed control variator skulle funka fint samt en malossi fly clutch (koppling)

Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    en malossi multivar eller polini speed control variator skulle funka fint samt en malossi fly clutch (koppling)
    tack för snabbt svar! Jag tror jag me att det skulle passa finfint

Men du tror att fly clutchen pallar trycket? Vill ha liksom en dragster i rycket

Citat Ursprungligen postat av vozzen Visa inlägg
    tack för snabbt svar! Jag tror jag me att det skulle passa finfint

Men du tror att fly clutchen pallar trycket? Vill ha liksom en dragster i rycket
    ja det tror jag nog, ingen direkt hajper setup du har

edit: den här skulle nog funka fint http://www.twostroke.se/product.asp?product=243

Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    ja det tror jag nog, ingen direkt hajper setup du har

edit: den här skulle nog funka fint http://www.twostroke.se/product.asp?product=243
    Inte så jag mena, mer att det skulle greppa direkt Corsan kan ju faktiskt ge 11hk!

Citat Ursprungligen postat av Nitroz Visa inlägg
    har du annan vev?
    Nope...

Reg.datum
    Mar 2009
    du kan inte få dragster rycket, men du kan skapa kopplingsres
    men vill du ha bra effekt, så köp en Delta som lennart sa, polini speedkontroll, 21mm är perfekt, och en Vev skulle sitta dunder då du kan vara mkt säkrare på att du slipper vevras då org vevarna är "okej" men en trim vev är "super"

Citat Ursprungligen postat av KeXet Visa inlägg
    du kan inte få dragster rycket, men du kan skapa kopplingsres
    men vill du ha bra effekt, så köp en Delta som lennart sa, polini speedkontroll, 21mm är perfekt, och en Vev skulle sitta dunder då du kan vara mkt säkrare på att du slipper vevras då org vevarna är "okej" men en trim vev är "super"
    Okej, jag kör deltan och speedcontroll med 21:an, sen när pengarna räcker till en vev s¨blir det nog en sådan också!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in