Exclamation vilket avgasrör rekommenderas???

Tjabba alla...
    nu är det så att jag måste köpa ett nytt avgasrör till min speedfight 2 (för orginalröret har typ nästan rostat/sotat igen) iaf,, jag har hört att Gianelli och Hebo är pris/kvalités värda men vilken modell är att rekommenderas?
    Sen om jag ska ha hög- elr lågvarvigt (ingen aning själv, men om man har högvarvigt *bättre toppfart?* kan man inte få bättre axx med lättare vikter då?)

sen .... vilka vikter borde vara bra? Min mopEd är typ orginal, har itne dragit v-brickan än men det kommer.. ;P

sorry för så mycket frågor på samma gång, men jag vill spara tid o få med allt i en tråd

Tack på förhand

3. ee okej.. men jag borde väl byta vikter oxå för att få bättre axx, inte sant? :o

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    ta högvarvigt för bäst topp och axx. Vikter får du pröva dig fram, köp viktset och pröva. Rätt vikter = bäst topp och axx..
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Drenners avatar
    Reg.datum
    May 2010
    gianelli tycker jag, jävligt sköna rör

Är det någon som vet om Gianelli "Extra" är ett högvarvigt rör? och hur vet man om röret är hög elr lågvarvigt?

Låser här och hänvisar till avgasrörstråden!

http://www.moppenet.nu/showthread.ph...nnan-du-postar!

//abk
    Citera för svar. Rött som moderator. Svart som vanlig forumit.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in