1. #1

    Gurras DrD Racing!

    Hade tråkigt så gjorde en sprint moppe
    Motorn har jag inte ändrat nått på, har inga grejer att ändra med



    Blev ganska bra
    Svarvar och bygger special delar till olika fordon
    Mer info här

  2. #2
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Oj, nytänkande nått sånt där har man ju aldrig sett förr!!!!

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Oj, nytänkande nått sånt där har man ju aldrig sett förr!!!!
    Jag har aldrig sätt nån som gjort om en DrD
    Svarvar och bygger special delar till olika fordon
    Mer info här

  4. #4
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av ILO_Gurra Visa inlägg
    Jag har aldrig sätt nån som gjort om en DrD
    du måste skämta

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    du måste skämta
    Nää ta fram 2st då
    Svarvar och bygger special delar till olika fordon
    Mer info här

  6. #6
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av ILO_Gurra Visa inlägg
    Nää ta fram 2st då
    förut var det bara drd's som moddades,

    ont: jag tycker du kunnat gjort mer med den

  7. #7

    Reg.datum
    Apr 2008
    Ort
    Nära havet
    Inlägg
    1 075
    Hur hålls röret uppe? Och den lär vobbla rejält med det bakhjulet
    '' philip - säger: är helt sjukt, tror jag spräckte förhuden innan''

  8. #8
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    hitta en som jag gjort på de här forumet sen fanns det fler på gamla forumet.
    http://www.moppenet.nu/showthread.ph...bra-l%C3%A4nge.

  9. #9
    Hela kedjan ser fkd ut. Annars bra

  10. #10

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    helsingborg
    Inlägg
    406
    ser helt ok ut förutom några små missar, tycker dock det e sjukt synd att ni bara gör moppar här i princip asså....

  11. #11
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av ToMiii Visa inlägg
    ser helt ok ut förutom några små missar, tycker dock det e sjukt synd att ni bara gör moppar här i princip asså....
    Kan ju ha och göra med att det här är ett samlingsställe för Mopedintresserade eller är jag helt bakom flötet? :hmm:

  12. #12
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Kan ju ha och göra med att det här är ett samlingsställe för Mopedintresserade eller är jag helt bakom flötet? :hmm:
    jag har alltid trott att det här var ett tvättmoppforum råkat registrera mig på fel forum verkar det som
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  13. #13
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av samizzlah Visa inlägg
    jag har alltid trott att det här var ett tvättmoppforum råkat registrera mig på fel forum verkar det som
    Aa, jag tror jag måste avregistrera mig
    Ska nog bli medlem på garage forumet det låter roligt tror det hette garagego

  14. #14
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    sluta bete er så jävla drygt grabbar :S

    det blir lite enformigt då det enda som moddas i moppeväg är aerox/drd

    med bilar har du större sortiment, plus att det faktiskt är roligare att modda bilar

    så sluta dryga emot och hålla på..

  15. #15
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    sluta bete er så jävla drygt grabbar :S

    det blir lite enformigt då det enda som moddas i moppeväg är aerox/drd

    med bilar har du större sortiment, plus att det faktiskt är roligare att modda bilar

    så sluta dryga emot och hålla på..
    Det som vi försöker formulera är att det är ett moped forum först o främst vad vi märkt i alla fall,
    och om ni inte gillar att ni ser mopeder här så är ni nog på fel forum

  16. #16
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Det som vi försöker formulera är att det är ett moped forum först o främst vad vi märkt i alla fall,
    och om ni inte gillar att ni ser mopeder här så är ni nog på fel forum
    jag har inget emot att mopeder moddas, jag är mer glad över att datorredigerat tråden inte är helt död^^ satt modda på vad du vill

  17. #17

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    helsingborg
    Inlägg
    406
    @ArvidsZon: det jag menade var att visst, detta är ett moppeforum men jag personligen tycker det e så jäkla tråkigt och se hur ni håller er på samma nivå hela tiden, det är ju nästan bara mopeder i profil med studio belysning som läggs ut här, man ser inga mopeder med någon särskilld bakgrund eller en utmanande vinkel, knappt några bilar och knappt några motorcyklar, men visst... håll ni er på samma nivå, utmana inte er själv och utvecklas, håll er till profil perspektiven med studio bakgrund och samma mods hela tiden, jag tänker fortsätta utvecklas och göra utmanande saker iallafall, dem som vill ta mitt tips får ta det, dem som nobbar det helt får ju hålla sig är dem e....

  18. #18
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av ToMiii Visa inlägg
    @ArvidsZon: det jag menade var att visst, detta är ett moppeforum men jag personligen tycker det e så jäkla tråkigt och se hur ni håller er på samma nivå hela tiden, det är ju nästan bara mopeder i profil med studio belysning som läggs ut här, man ser inga mopeder med någon särskilld bakgrund eller en utmanande vinkel, knappt några bilar och knappt några motorcyklar, men visst... håll ni er på samma nivå, utmana inte er själv och utvecklas, håll er till profil perspektiven med studio bakgrund och samma mods hela tiden, jag tänker fortsätta utvecklas och göra utmanande saker iallafall, dem som vill ta mitt tips får ta det, dem som nobbar det helt får ju hålla sig är dem e....
    Ja men alla kanske inte är lika Klipsk som du som förstår alla photoshop guider etc och har förmågan att kunna göra det.
    Jag håller mig mest till 2D då jag har provat på verkliga bilar men dom blir oftast orealistiska på grund av brist på kunskap inom 3D moddning.
    Sen finns det ju dom som lyckas få till bilar snyggt som du, men alla har inte möjligheter som sagt.
    Du och dom andra kan ju hålla er på hög nivå och acceptera att alla lyckas inte med Komplicerade saker.

  19. #19

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    helsingborg
    Inlägg
    406
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Ja men alla kanske inte är lika Klipsk som du som förstår alla photoshop guider etc och har förmågan att kunna göra det.
    Jag håller mig mest till 2D då jag har provat på verkliga bilar men dom blir oftast orealistiska på grund av brist på kunskap inom 3D moddning.
    Sen finns det ju dom som lyckas få till bilar snyggt som du, men alla har inte möjligheter som sagt.
    Du och dom andra kan ju hålla er på hög nivå och acceptera att alla lyckas inte med Komplicerade saker.
    hmmmmm jag har ett starkt minne av att jag faktiskt har lärt mig allt jag kan, det fanns nog inte från början faktiskt... alla kan bli bra på det dem vill, det krävs dock träning, jag vill enbart hjälpa till här så ni kan komma upp till min nivå eller tillochmed en högre nivå

    ( och sluta kalla det 2D bilder för fasiken, det e fortfarande 3D fast vinkeln är i profil! >.<)

  20. #20
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av ToMiii Visa inlägg
    hmmmmm jag har ett starkt minne av att jag faktiskt har lärt mig allt jag kan, det fanns nog inte från början faktiskt... alla kan bli bra på det dem vill, det krävs dock träning, jag vill enbart hjälpa till här så ni kan komma upp till min nivå eller tillochmed en högre nivå

    ( och sluta kalla det 2D bilder för fasiken, det e fortfarande 3D fast vinkeln är i profil! >.<)
    Du få kalla bilderna vad du vill och det du säger är ungefär som att säga att man kan lära en dyslektiker att skriva en egen jävla harry potter bok.

  21. #21

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    helsingborg
    Inlägg
    406
    hahahaha, så du menar att du och alla andra här e helt okapabla till att utveckla er? jag har inget som gör att jag automatiskt blir bättre, det kallas träning och då säger du att man måste vara en mekaniker sedan födsel för at kunna mecka?

  22. #22
    ta o gör om en k50!
    K50

  23. #23

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in