Sidan 1 av 2 12 Sista
  1. #1

  2. #2
    Eze_08s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Haninge,136!
    Inlägg
    338
    Skulle va sjukt kul om det fanns tävlingar runt om i sverige! både hojj och moppe klass!

  3. #3
    Stunt var bra mycket större förr, tror dom hade lite riktiga events då vid 2006-2008, kommer ihåg att dottie, el0l, charem och nån annan var med i nån Nordic Stunt Championship med både hojar och moppar
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  4. #4

    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Gävle
    Inlägg
    786
    Citat Ursprungligen postat av samizzlah Visa inlägg
    Stunt var bra mycket större förr, tror dom hade lite riktiga events då vid 2006-2008, kommer ihåg att dottie, el0l, charem och nån annan var med i nån Nordic Stunt Championship med både hojar och moppar
    Kimsan menar du

  5. #5

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av KeXet Visa inlägg
    Kimsan menar du
    jo så var det grymma tider det var då
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  7. #7
    Bomber magazine höll i dom gamla nsrc tävlingarna. Det var fett seriöst på den tiden men som vissa är medvetna om så finns bomber inte kvar i sverige. Detta var 05-07. Efter det så var det jag + några till som styrde upp så att det blev stunt tävlingar på dom stora träffarna. Det var inte lika serilöst så klart som nsrc men det blev iallfall av. Vi är inte på träffar längre se vet ej hur det ser ut men verkar inte vara någon som har tagit tag i detta på något serilöst sett. mycket på grund av en viss nedtrappning av intresset.

  8. #8

  9. #9
    Finns inga tävlingar i sverige i dagens läge...

  10. #10

  11. #11
    Jo där har vi en chans..... xD

  12. #12

  13. #13
    Ni får gärna använda mig som "konsult" och jag ställer gärna upp om det finns tid och om saker är lagom uppstyrda redan från början. Allt som är i närheten av Göteborg kan jag hjälpa till med i en viss grad om ni behöver Regler samt domare till 50cc klasser.

  14. #14

  15. #15
    Jag gillar inte egentligen inte serie idéen då det är svårt för moppe pojkar att resa omkring för att plocka poäng i en sådan serie runt i Sverige. Hellre fristående tävlingar på träffar. och i så fall en Stor tävling som är "officiellt" SM liknade titel i där man lägger lite extra vikt på stunt tävlingen.

    eller bara ha fristående tävlingar och så i slutet på året så får den som plockat mest "poäng" ett extra pris eller serie pokal. så kan man göra. Men som sagt helst en definitiv tävling som folk kan ladda inför och kanske kämpa sig lite extra med att åka släp långt för att ta sig dit osv.

  16. #16
    Speciellt här på Lidingö, här vet man aldrig vad som kan hända! Kan ju komma två pojkar med backslick ur en Range Rover och kasta plånboken efter dig... Där har vi fara, Amex Black är tunga!

  17. #17
    JÄVLA KASIDSKOPASDOPASDOPÂSDOÂSASDAÅS ^^ÅTÅTÅTÅTEÅEAEÅRE PISSSSSSSS ALLT FÖRSVAN SOM JAG HADE SKRIVIGT BAJS VBULLIefwffew

    skrev ner hela reglementet men allt försvann jag orkar inte idag påminn mig någon annan dag så går jag igenom det...

  18. #18
    jag tror med som josef att en stor tävling(typ sm i stunt) är bättre än många små deltävlingar

  19. #19
    fan va kul om sporten blev större
    <a href=http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg target=_blank>http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg</a>

  20. #20
    Om ja får säga det ja vill, ja tror inte man kan köra deltävlingar och sen slå ihop de. som josef sa, att man har fristående tävlingar som sedan slås ihop. blir exakt samma grej som en serie, som också betyder att den som vill vinna måste resa mycket och kanske väldigt lågt. Inte smartare att köra fristående tävlingar bara. sen kan man ju ha som en rank på mnf vem som vinner vilka tävlingar. Hoppas ni fattar vad ja menar
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  21. #21
    Eze_08s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Haninge,136!
    Inlägg
    338
    Nästa år måste det arrangeras nån stor eller liten tävling tycker jag allt!

  22. #22
    Citat Ursprungligen postat av Eze_08 Visa inlägg
    Nästa år måste det arrangeras nån stor eller liten tävling tycker jag allt!
    Håller med! iaf till moppe stuntarna då det finns många som kör

  23. #23

  24. #24
    Citat Ursprungligen postat av DinoLj Visa inlägg
    många moppestuntare? tävling till moppestuntare? aldrig! vem fan vill arrangera en tävling för folk som stuntar moppe på en rullstolsnivå?! Ska de va tävling så ska de va en stor stunttävling för sporthojjar och motarder! moppe vill ingen titta på längre!
    Lätt! men de blir väl det gamla vanliga..blir en stor "hoj" träff så har man lite oseriös stunttävling på plats känns som sverige och stuntingen just nu har gått bakåt istället för framåt, vilket den har också ifs

  25. #25

  26. #26
    Eze_08s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Haninge,136!
    Inlägg
    338
    Citat Ursprungligen postat av DinoLj Visa inlägg
    Den har ju inte gått bakåt alls den har utvecklats stört mycket, har dock börjat dö ut och folk växer ifrån den billiga moppeåldern vilket slutar med att de inte har råd till hojj..
    Det är sant, sjukt många har skaffat hojj på sistone och blivit bra. hoppsas på fler sånna nästa år!

  27. #27
    Klart stuntingen har utvecklas!!! men kolla t.ex frankrike helt sjukt mycket tävlingar och sköjj..när händer sånt här!!! fan

  28. #28

  29. #29
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Jag läste där uppe att ingen vill titta på moppar utan bara motorcyklar. Jag tycker det är så att dom som stuntar på moppar vågar göra mycket mer än dom som kör på dyra hojar. But that's just my opinion

  30. #30
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Jag läste där uppe att ingen vill titta på moppar utan bara motorcyklar. Jag tycker det är så att dom som stuntar på moppar vågar göra mycket mer än dom som kör på dyra hojar. But that's just my opinion
    säger bara en sak ..heeeelt fel...

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in