ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008

svänghjul sitter fast

hur får man lös ett svänghjul som sitter fast på lättaste sätt?

Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    hur får man lös ett svänghjul som sitter fast på lättaste sätt?
    bänd med en skruvmejsel eller liknande från insidan. funkade för mig.
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    7st avstängda p.g.a internetmobbning. Omogna babianer är var ni är...
    du själv då? du kallar ju folket "omogna babianer".

ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Har fixat problemet nu, tog rost spray och sprutade in och slog lite så lossnade det.

du kan annars slå sönder det och köpa nytt, så gjorde jag efter min koncentration tog slut

Citat Ursprungligen postat av TheMaN Visa inlägg
    du kan annars slå sönder det och köpa nytt, så gjorde jag efter min koncentration tog slut
    Eller så använder man bara en avdragare era nötter, det är det lättaste sättet. Precis vad TS frågade om

ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    att slå på svänghjulet kan vara en lösning till att få av det. mn du kan även böjja veven så du antingen fårbyta den eller klyva motorn och lämna in på riktning (dyyyyrt)

köp en avdragare ist så kan ni använda grejjerna en gång till ist för att byta för några tusenlappar.
    Ja men nu var saken den att jag skulle ha över tändningen på ett annat block som det satt en vev i redan.

ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    nej men du fattar vad jag menar iaf? an ska alldrig slå hårt på ett vevparti. skiten böjjer sig.
    Jo det visste jag sen innan, men i det här fallet så fick veven ge med sig för sånt.

nej men du fattar vad jag menar iaf? an ska alldrig slå hårt på ett vevparti. skiten böjjer sig.
    Sen ska vi inte sticka under stolen med att svänghjulet faktiskt kan bli konstigt

på min så satt skiten fast så hårt att att avdragare hjälpte inte, verkligen inget hjälpte, slutade med att vi borrade bort vevaxeln
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Zätas avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Slå sönder / bänd med skruv mejsel är ju det sista man ska göra.
    Köp avdragare vafan! Inte hålla på och tattarmeka.
    Signatur raderad p.g.a. brott mot §6.2.
    MNFs regler
    Det var som fasen..

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in