Sidan 4 av 4 Första ... 234
  1. #91
    här är en jag filmade hela vägen från sveavägen till frihamnen :

  2. #92
    Speciellt här på Lidingö, här vet man aldrig vad som kan hända! Kan ju komma två pojkar med backslick ur en Range Rover och kasta plånboken efter dig... Där har vi fara, Amex Black är tunga!

  3. #93
    ååh vill ha meer frihamnen nu..


  4. #94
    Citat Ursprungligen postat av Melon Visa inlägg
    ååh vill ha meer frihamnen nu..
    Jag också, är skitsårad för att sista träffen för i år redan har varit Längtar redan till nästa säsong. Får se vilken moppe man har då

  5. #95
    Eze_08s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Haninge,136!
    Inlägg
    338
    Får man köra sporthoj i cruiset? (A)

  6. #96
    Citat Ursprungligen postat av Eze_08 Visa inlägg
    Får man köra sporthoj i cruiset? (A)
    Det lär man väl få göra, eller inte jag som ska svara kanske men najs med många fordon! vad ska du köpa för ngn?

  7. #97
    Citat Ursprungligen postat av Eze_08 Visa inlägg
    Får man köra sporthoj i cruiset? (A)
    Haha, du får köra vattenskoter om du vill, bara du ligger 2 och 2 med andra och inte dör på vägen! Vi vill ju trots allt ha dig på plats också.

  8. #98
    Speciellt här på Lidingö, här vet man aldrig vad som kan hända! Kan ju komma två pojkar med backslick ur en Range Rover och kasta plånboken efter dig... Där har vi fara, Amex Black är tunga!

  9. #99
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av jacob26 Visa inlägg
    här är en jag filmade hela vägen från sveavägen till frihamnen :
    Haha jag med grön tröja som är precis bakom dig

  10. #100
    petrus123s avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Hässelby
    Inlägg
    174
    kan vi inte ha något mer Coop förmeet innan säsongen slutar ? där i vinsta.

  11. #101
    Citat Ursprungligen postat av petrus123 Visa inlägg
    kan vi inte ha något mer Coop förmeet innan säsongen slutar ? där i vinsta.
    Jo det va jag som arrangerade det förra gången! Eller ja "arrangera", va ju mest en chillträff men kanske kan dra en träff innan det blir för kallt! Ska höra lite med polare!

  12. #102
    petrus123s avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Hässelby
    Inlägg
    174
    Okej, låter bra! hör av dig när du vet när det blir av sålänge så kommer jag ha ett minimoppemeet med polarna i helgen , men vi kan ju dra till vinsta istället om du kan fixa ngt på så kort tid

  13. #103

  14. #104
    petrus123s avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Hässelby
    Inlägg
    174
    Finns det bostäder runt coop vinsta? Bara företag, vad jag har sätt iaf . Och vi är ju där efter stängningsdax. Folk som kör som idioter på väg hem vet jag inget om.

  15. #105
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Ni bör hålla er på en annan plats än Coop för att hålla en god relation med polisen. Det då de vänligt bett er att köra någon annanstans då det dels låter förjävligt i bostäderna runt omkring men även då flera utav er kör som idioter dit/hem.

    Hitta en plats som är mer avlägsen, exempelvis Lunda Industri.
    Ja visst är lunda trevligt men där kan man inte tävla det är lite synd! Och om alla sköter sig nästa gång så kanske det kan funka, men ska tänka ut lite möjliga platser som man kan köra på!

  16. #106

  17. #107
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med tanke på att bullret letar sig betydligt längre bort så är det en rätt dum plats att vara på. Man ska hålla sig på rätt kant med polisen, det är en fördel för oss om vi respekterar dem då vi i våran tur får respekt tillbaka. Ni är nog för unga för att fatta innebörden med det hela än.

    Lunda Industri erbjuder såväl stuntytor som racerakor PLUS att ni får vara där ostörda. Med tanke på att det var där vi arrangerade träffar för 4-5 år sedan så vet jag att det går.

    Då menar jag inte vändplanen ni kör på utan andra sidan.
    Du menar den delen som ligger till höger i korsningen om man kommer från coop forum hållet? Du menar det stället som har en uppförsbacke sedan en parkering?

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in