Hybridvisning

Koppling till aerox 09?

Någon som vet vilken koppling man ska ha till en aerox 09? 107mm eller 105mm?

Skulle den fungera bra till min setup? http://www.twostroke.se/product.asp?product=13403

Leovince tt
    s6 streetrace 70cc
    19mm dellorto
    polini speedcontroller

Sen undrar jag om någon har erfarenhet av boost bottle, ger det verklig någon effektskillnad?

Synd att se ett sånt rör till den setupen
    NiKlAn

jo jag vet! sålde precis mitt mk sp för tänkte inte trimma mer, men blir nog ett nytt rör snart

Jag har en mk koppling om du vill köpa. Aldrig använd passar aerox för min kompis har ennpå sin pris 300

Jag undrar också va det är för koppling till Yamaha Aerox, fast 02a modell, 107mm eller 105mm?

Citat Ursprungligen postat av Gbgräddglass Visa inlägg
    Jag undrar också va det är för koppling till Yamaha Aerox, fast 02a modell, 107mm eller 105mm?
    Jag mätte min koppling på min -02 idag: 107 mm

ganska säker på att det är 107mm, annars kan du ju kolla, ta loss kopplingen och om det är 2 kopplingsfjädrar så är det 105mm, om det är 3 kopplingsfjädrar så är det 107mm
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Det är 107 mm. 3-backs koppling.

Citat Ursprungligen postat av Gbgräddglass Visa inlägg
    Samma som det jag skrev ovan.
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

okej, tack så mycket

Härligt <3
    NiKlAn

okej, tack tack ^^

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •