Problem med Dirt 2 Demo "missing file D3dcompiler_42.dll"

har laddat ner Dirt2demot från flera olika hemsidor och varje gång ja installerat satyget så får jag alltid samma medlande missing file D3dcompiler.. har laddat ner den filen och lagt den i Dirt2demo mappen men funkar ändå inte! står samma sak....

Vad gör jag för fel??

därför man ska ladda ner torrentz, dom där demosarna går inte att lita på
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Citat Ursprungligen postat av samizzlah Visa inlägg
    därför man ska ladda ner torrentz, dom där demosarna går inte att lita på
    gjort de också...?

http://pcsupport.about.com/od/findby...sing-error.htm

Får du inte till det efter det där så ligger felet hos dig.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    http://pcsupport.about.com/od/findby...sing-error.htm

Får du inte till det efter det där så ligger felet hos dig.
    Inte omöjligt då min engelska inte är på topp men testar att starta om till att börja med! återkommer

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Det står ju att du saknar en .dll fil, sök upp dll filens namn @google och sen ladda ner dll filen, lägg sedan .dll filen i spelmappen, starta om datan sen kör

har du installerat senaste direct x?

edit: gör INTE som filip sa, jag vågar påstå att det är direct x som krånglar, installera senaste versionen så funkar det med lite tur

Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Det står ju att du saknar en .dll fil, sök upp dll filens namn @google och sen ladda ner dll filen, lägg sedan .dll filen i spelmappen, starta om datan sen kör
    redan gjort.. ingen skillnad

Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    har du installerat senaste direct x?

edit: gör INTE som filip sa, jag vågar påstå att det är direct x som krånglar, installera senaste versionen så funkar det med lite tur
    Okej, suger på sånt här. men ska se om jag hittar de !

EDIT: har win-7 64bit om de skulle spela roll

Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    De är väl bara att ladda ner filen som fattas åh installera om, lär ju inte svårare..

Filen: http://www.dll-files.com/dllindex/dl...d3dcompiler_42

Lägg .dll filen under C:/Windows/System32 Så ska de funka.
    Om han inte har senaste DirectX så ska han installera det och inte nån jävla dll fil. : p
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

som sagt

tack för hjälpen, ladda ner senaste och nu funkar de as svårt med tangenter dock

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in