Sidan 5 av 18 Första ... 3456715 ... Sista

Ämne: Humortråden!

  1. #121
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439

  2. #122


  3. Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Grängesberg
    Inlägg
    304
    Min klasskompis, king ju.



  4. #124
    TuuuuuunnnG^^ tagen av djupa texten spec. "jag tog din hand, frågade om jag fick bli din man, du svara ja jag blev så glad" inlevelse!

  5. #125

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Grängesberg
    Inlägg
    304
    Citat Ursprungligen postat av guth Visa inlägg
    TuuuuuunnnG^^ tagen av djupa texten spec. "jag tog din hand, frågade om jag fick bli din man, du svara ja jag blev så glad" inlevelse!
    skoja inte, gillar även hans stressande innan versen e slut <3

  6. #126
    Citat Ursprungligen postat av Panceta Visa inlägg
    Min klasskompis, king ju.


    På tal om grymma rappare:
    http://www.youtube.com/watch?v=ouEamh1Rji0
    http://www.youtube.com/watch?v=jCyZ5...eature=related
    Senast redigerat av Anderss0n den 2010-08-28 klockan 13:04. Anledning: horsee

  7. #127
    Citat Ursprungligen postat av Daniel | Dc3R Visa inlägg
    Du hänger inte på /b/ va?







    Har dock tyvärr ingen skön vertical på lager, nyformaterad dator.
    HAHAHAHAHAHAH bilden med hajen!!

  8. #128



  9. #131

  10. vivarns avatar
    Reg.datum
    May 2009
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    2 031
    Hahaha, fyfan vilken underbar blogg! Dom verkar ju ha roligt på sin fritid kan man lugnt säga

    Hahaha,

  11. #133
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461

  12. #134

  13. #135
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439


    Kommer _INTE_ kunna sova inatt.

    TJERRRRNOOOOOBYL-BARN

  14. #136
    Så galet bra gjort! (Vet att den är från igår)
    http://existenz.se/out.php?id=27380

  15. #137


  16. #139
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439

  17. #140

  18. #141


  19. Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Uppsala.
    Inlägg
    465
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg


    Kommer _INTE_ kunna sova inatt.

    TJERRRRNOOOOOBYL-BARN

    De sjunger om nyår, det gångna året, vid midnatt ska de stå på torget när snön faller mot marken och se när klockan slår 12, lite om morgondagen oxå.. Lite ryska kan man.. Hihi! Fy faan vilken ful video!!

  20. #143
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Haha, en till skön annons.
    Om nån undrar så fick han den såld för 11500

  21. #144


    hm

    edit: vafan orka att man inte kan img-länka från 4cahn
    Senast redigerat av Pontus den 2010-10-19 klockan 21:53.

  22. #145
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg


    hm

    edit: vafan orka att man inte kan img-länka från 4cahn
    Försvinner efter ett tag, har du sparat bilden?

  23. #146
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Försvinner efter ett tag, har du sparat bilden?
    nej

  24. #147
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439

  25. #148
    Tycker denna var lite lustig^^



  26. #149
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Tycker denna var lite lustig^^



  27. #150
    666 Djävulen;P

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in