Hybridvisning

Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Jag lyssnar mestadels på metalcore och deathcore, men också mycket annat musik så som tex Oasis och Elton John.
    Men efter att ha sett Dead By April på Sonisphere i år så börjar jag fatta tycke för dom, och jag skiter i om dom sålde sig i melodifestivalen. Låter det bra i mina öron lyssnar jag på det.
    Aokej Joomen de e ju klart att man ska lyssna på det man själv tycker låter bra, även om jag verkligen inte kan förstå hur folk lyssnar på vissa sorts låtar...

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Aokej Joomen de e ju klart att man ska lyssna på det man själv tycker låter bra, även om jag verkligen inte kan förstå hur folk lyssnar på vissa sorts låtar...
    Jag menart, dock säger jag precis som du att jag har svårt att förstå hur folk kan lyssna på olika låtar. Där bland tex techno eller dubstep. Men hade alla haft samma musiksmak hade det varit ganska tråkigt imo.

Ont:

Assistant To The Regional Manager - The Devil Wears Prada

Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Jag menart, dock säger jag precis som du att jag har svårt att förstå hur folk kan lyssna på olika låtar. Där bland tex techno eller dubstep. Men hade alla haft samma musiksmak hade det varit ganska tråkigt imo.

Ont:

Assistant To The Regional Manager - The Devil Wears Prada
    Låten du länkade var ett ganska bra exempel på den musik jag är lite fundersam över hur folk kan lyssna på, hehe Dock kommer du nog säga samma sak om denna, haha;

http://www.youtube.com/watch?v=N9acJBNROKA (Dubstep)

Kan bara inte sluta lyssna på den, så sjukt skön

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Låten du länkade var ett ganska bra exempel på den musik jag är lite fundersam över hur folk kan lyssna på, hehe Dock kommer du nog säga samma sak om denna, haha;

http://www.youtube.com/watch?v=N9acJBNROKA (Dubstep)

Kan bara inte sluta lyssna på den, så sjukt skön
    Jo du ser, alla kan inte ha samma musiksmak.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in