Sidan 16 av 65 Första ... 6141516171826 ... Sista

Ämne: Filmtråden!

Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Tips på "racing/bilfilmer"? Typ som Fast And The Furious.
    Taxi filmerna är helt okej, en lite "ovanlig" taxi som kör snabbt och snubblar in på massa roliga saker finns 4 st

trailer till en av dem

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Tycker däremot att 4an tappat lite av stinget, 1-3an är lätt bäst. Sen så har ju amerikanerna gjort en amerikanskt version av den med Queen Latifah eller va hon nu heter.

Vill ha tips på djurfilmer/djurskräck i allmänhet. I princip allting går bra. Vargar, hundar, alligatorer, krokodiler, hajar, pirayor, dinosaurier, bläckfiskar, valar, getingar, fåglar, lejon, tigrar, geopader, ja vad som helst.

Try me och se ifall ni hittar någon film inom den genren jag inte har sett. Gärna någon som finns att få tag i relativt lätt och inte behöver specialbeställas utan svensk text.
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Vill ha tips på djurfilmer/djurskräck i allmänhet. I princip allting går bra. Vargar, hundar, alligatorer, krokodiler, hajar, pirayor, dinosaurier, bläckfiskar, valar, getingar, fåglar, lejon, tigrar, geopader, ja vad som helst.

Try me och se ifall ni hittar någon film inom den genren jag inte har sett. Gärna någon som finns att få tag i relativt lätt och inte behöver specialbeställas utan svensk text.
    Anaconda? tror den heter så, ett gäng turister som fastnar i Amazonas djungeln på nått vis och träffar på en "liten" mysig anaconda

Rogue(Tror den heter så) Och Lake Placid är 2 filmer som "handlar" om alligatorer Tror båda 2 är thrillers.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Håller med rideAerox, Anaconda är en bra sån film

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008

Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    Anaconda? tror den heter så, ett gäng turister som fastnar i Amazonas djungeln på nått vis och träffar på en "liten" mysig anaconda
    Har sett Anaconda från 1990 någonting, även sett Anaconda 1, 2 samt 3 från 2000-talet. För att relatera till ormfilmer så finns även Pythoon 1 och 2 tror jag de heter och är liknande.

Förövrigt sett det mesta som innefattar namnen Anaconda. Tack för svar i vilket fall.

Rogue(Tror den heter så) Och Lake Placid är 2 filmer som "handlar" om alligatorer Tror båda 2 är thrillers.
    Har sett Territory, Lake Pladic 1 och 2, The Alligator och några fler. Dock inte sett Rouge. Tack för det!

Linus: Haha, är inte det uppföljaren på Pihrana?

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Linus: Haha, är inte det uppföljaren på Pihrana?
    Haha ingen aning. Samma filmbolag har gjort en massa liknande filmer iaf, typ mega shark vs. giant octopus.

HAHA denna är ju klassisk!

Om det är djur du vill se bör du se BBC:s serie Life. Ganska fantastisk.

davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Är sjukt frälst i Franska filmer! som t.ex. Taxi filmerna som nämndes. Men Banliue 13 och Banliue 13 Ultimatum är sjukt bra filmer. Action och "Parkour"- scener, rekommenderas starkt (:

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av DaTTe Visa inlägg

HAHA denna är ju klassisk!
    Overkligaste filmen jag någonsin sett trailer på.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Overkligaste filmen jag någonsin sett trailer på.

Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    Haha ingen aning. Samma filmbolag har gjort en massa liknande filmer iaf, typ mega shark vs. giant octopus.
    Hahahaha, juste. Tror det är det företaget som gjort en massa kassa uppföljare och lyckas tjäna pengar på det x)

Citat Ursprungligen postat av Joha Visa inlägg
    Om det är djur du vill se bör du se BBC:s serie Life. Ganska fantastisk.
    Tackar för det! Ger serien en chans.

.
    Antar att du sett Anacondas The Hunt for the Blood Orchid också då? Riktigt bra film iaf

Förslag på filmer i samma stil som The Crazies ?

Inception är enligt mig en utav dom bästa filmerna jag sett, just sayin'.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Antar att du sett Anacondas The Hunt for the Blood Orchid också då? Riktigt bra film iaf

Förslag på filmer i samma stil som The Crazies ?
    Japp

Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Inception är enligt mig en utav dom bästa filmerna jag sett, just sayin'.
    Är det den med Leonarodo? Typ där de gör mänskliga experiment eller vad det är.

|Edvin|s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Är det den med Leonarodo? Typ där de gör mänskliga experiment eller vad det är.
    Dem går in i människors drömmer för att påverka deras undermedvetna..
    PSN: EdvinIsacsson
    Lägg till så kan vi spela lite.

Citat Ursprungligen postat av |Edvin| Visa inlägg
    Dem går in i människors drömmer för att påverka deras undermedvetna..
    Ja, precis. Ska se den nu. Hejs!

Reg.datum
    May 2010
    Sweet sixteen - handlar om en pojke som är 15 år som har en låtsasfarsa som langar heroin och en morsa som sitter på kåken och han hittar en husvagn som är till salu som han börjar "spara" till

Sry för kanske lite mycket spoil. Se filmen! sjukt bra
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Citat Ursprungligen postat av repoint Visa inlägg
    någon som vet någon film som "green streets hooligans" eller typ som den ?
    Kidulthood och Adulthood Handlar typ om ett gäng brittiska ungdomar

Reg.datum
    May 2010
    Kidulthood och Adulthood Handlar typ om ett gäng brittiska ungdomar
    dom är bäst
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Precis kollat Pandorum tyckte den var bra

Längtar tills ``The Eagle´´ kommer (2011)

Citat Ursprungligen postat av davzz Visa inlägg
    Är sjukt frälst i Franska filmer!
    Se Amélie (eller Amelie från Montmartre som den heter på svenska), helt fantastisk film.

Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    dom är bäst
    Håller med!
    Citat Ursprungligen postat av repoint Visa inlägg
    Tack
    Inga problem

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •