Sidan 36 av 65 Första ... 26343536373846 ... Sista

Ämne: Filmtråden!

Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Vad handlar machinist om, eller vad den ni heter?
    Den handlar om Christian Bale, som är industriarbetare. Vill inte avslöja några saker, riktigt bra film i alla fall. Något du verkligen bör titta in på

Citat Ursprungligen postat av Alm Visa inlägg
    A de va den men inte alls som when the war began

En yrkesmördare som ja, vet inte vad jag ska säga för att inte avslöja för mycket, kolla trailern. Han lär upp en annan kille.

Helt fel, du tänker förmodligen på The Mechanic
    F.d summertime

Citat Ursprungligen postat av Puryeah Visa inlägg
    Den handlar om Christian Bale, som är industriarbetare. Vill inte avslöja några saker, riktigt bra film i alla fall. Något du verkligen bör titta in på

Helt fel, du tänker förmodligen på The Mechanic
    afan, sry har trott det är samma film, haha
    F.d. Almsarn

Tropa de elite 2 - fantastiskt bra film, betydligt bättre än 1an då den hade mycket mer story. Slutet var lite väl lame dock.
    w

Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Tropa de elite 2 - fantastiskt bra film, betydligt bättre än 1an då den hade mycket mer story. Slutet var lite väl lame dock.
    Hela triologin är fina filmer, helt klart!

Tropa de Elite (ettan) är väl den som polisen ingriper mot en fest i början eller hur det är? Och vad heter 2an på spanska?
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Hela triologin är fina filmer, helt klart!

Tropa de Elite (ettan) är väl den som polisen ingriper mot en fest i början eller hur det är? Och vad heter 2an på spanska?
    Finns det en trea ?!

Ja precis! Tvåan börjar med att det blir upplopp på ett fängelse, den heter Tropa de Elite 2 - O Inimigo Agora É Outro .
    w

Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Finns det en trea ?!

Ja precis! Tvåan börjar med att det blir upplopp på ett fängelse, den heter Tropa de Elite 2 - O Inimigo Agora É Outro .
    Oj, nej. Nu tänkte jag fel. Tänkte på att Guds Stad och Tropa de elite-filmerna hängde ihop.

Men det är ju Guds stad (Cidade de Deus) samt Människornas stad (Cidade Dos Homens) som hänger ihop. Inte Guds stad och Tropa de elite. My bad.

|Edvin|s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Såg precis Swat Firefight - Galet va bra! Helt klart en av dem bästa jag sett på sistone!

Helt klart bättre än 1:an men 1:an är fortfarande sjukt sevärd!
    PSN: EdvinIsacsson
    Lägg till så kan vi spela lite.

Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    hahah, vafan. Men blir säkert en uppföljare om något år eller så.
    http://www.imdb.com/title/tt1726802/

Kanske ska komma 3:a också tydligen
    F.d. Almsarn

Reg.datum
    May 2010
    http://www.imdb.com/title/tt1726802/

Kanske ska komma 3:a också tydligen
    Satan vad najs

Tips på någon bra action film?

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Kollade på In a better world inatt (Dansk titel. Heaven). Var väldigt, väldigt bra! Få filmer som jag vill se klart innan jag somnar, fastän jag är väldigt trött, men detta var ett undantag. Låg och såg klart hela och blev helt klart rörd utav den. Väldigt bra skådespelare och fin film!

Handlar om en man (Mikael Persbrandt) som jobbar på Läkare utan gränser, vars har två söner som bor i Danmark. Där är den äldsta sonen mobbad i skolan tills han träffar en kompis och efter en incident bestämmer dem sig för att bygga en bomb.

Väldigt fin film!
    Laddade ner den för några dagar sedan, ska kolla på den i helgen.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Någon som vet vart man kan ladda ner undertexter? Alltså bara undertexter ingen film. Söker svenska texter till Sweeney Todd.

Såg The Bucket List inatt med Jack Nicholson samt Morgan Freeman. Var väldigt bra! Handlade om att Jack samt Morgan var båda döende i cancer, sedan skrev de en lista på vad de ska uppleva innan de båda dör. Var en väldigt vacker film som handlade mycket om tiden i livet samt att det viktigaste som finns är att njuta medan du kan.

Såg även The Switch med Jennifer Aniston. Skön film!

Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Någon som vet vart man kan ladda ner undertexter? Alltså bara undertexter ingen film. Söker svenska texter till Sweeney Todd.
    www.undertexter.se, www.swesub.nu, http://forum.divxsweden.net/ipdl.php

There you go: http://www.swesub.nu/news.php Vet dock inte om exakt den filmen finns..

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    There you go: http://www.swesub.nu/news.php Vet dock inte om exakt den filmen finns..
    Den fanns! Tackar

Den fanns! Tackar
    Inga problem

Så tackar du inte mig

Så tackar du inte mig
    Haha du la ju bara upp 3 :S
    F.d. Almsarn

Haha du la ju bara upp 3 :S
    Var det diss eller ironi mot mig? För jag tog inte direkt åt mig utav att han inte tackade, utan snarare försökte vara rolig. Men det verkade inte fungera

Ont.

Har sett Splice, Artic Blast, Till det som är vackert samt Letters to Juliet nu ikväll.

Artic Blast var väl den enda som inte höll måttet. Var b-film tyvärr. Resten var fina filmer! Splice var spännande samt bra skådespelare. Till det som är vackert var riktigt bra för att vara svensk och Letters to Juliet var vacker!
    Senast redigerat av Philip den 2011-03-09 klockan 04:58.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Så tackar du inte mig
    Såg Pluppens inlägg och inte ditt, vet inte varför, men nu när jag ser ditt med så bokmärker jag dom med och tackar dig med

Var det diss eller ironi mot mig? För jag tog inte direkt åt mig utav att han inte tackade, utan snarare försökte vara rolig. Men det verkade inte fungera

Ont.

Har sett Splice, Artic Blast, Till det som är vackert samt Letters to Juliet nu ikväll.

Artic Blast var väl den enda som inte höll måttet. Var b-film tyvärr. Resten var fina filmer! Splice var spännande samt bra skådespelare. Till det som är vackert var riktigt bra för att vara svensk och Letters to Juliet var vacker!
    Haha försökte även jag vara rolig, men gick ju sådär Förstod att du inte tog åt dig
    F.d. Almsarn

Haha försökte även jag vara rolig, men gick ju sådär Förstod att du inte tog åt dig
    Haha, jaha! Det måste du ju säga, annars fattar inte jag

Såg Pluppens inlägg och inte ditt, vet inte varför, men nu när jag ser ditt med så bokmärker jag dom med och tackar dig med

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    En brud hade hört något om en skräck rulle som heter "The It", måste inte heta så, hon var inte helt säker. Men den skulle tydligen vara ny, någon som vet vilken det kan vara?

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Såg klart på Tommorow when the war began precis, ganska bra. Trodde att den skulle vara bättre, men helt klart sevärd. Sitter nu och väntar på att det skall komma en uppföljare och efter att ha läst era diskussioner om det så verkar det lovande. Väntar med spänning.

Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Såg klart på Tommorow when the war began precis, ganska bra. Trodde att den skulle vara bättre, men helt klart sevärd. Sitter nu och väntar på att det skall komma en uppföljare och efter att ha läst era diskussioner om det så verkar det lovande. Väntar med spänning.
    Tyckte den var ganska seg faktiskt , hade dessutom förväntat mig ett bättre slut. Ett tips är filmen Knowing , riktigt bra imo.

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Japp håller med dig, trodde den skulle vara betydligt bättre eftersom att den fått väldigt god kritik är på forumet. Men lite seg, fast man vill ju gärna se 2:an nu

FILMTIPS

Skall kika på Knowing !

Reg.datum
    May 2010
    Behöver tips på en bra action/komedi film?

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Någon som har tips på action/oseriös action som typ Tomb raider, The italian job etc?!?!?!?!??! :d

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Citat Ursprungligen postat av Edvin Visa inlägg
    Tyckte den var ganska seg faktiskt , hade dessutom förväntat mig ett bättre slut. Ett tips är filmen Knowing , riktigt bra imo.
    drar ner den nu, om den är kass så ska du få se på fan horjävel!

hehehehehehehehhehehehehe

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Såg The fighter precis, väldigt bra film. Bale spelar otroligt bra som påtänd. Matt gör också ett bra jobb, Charlene är ju as sexig. Visst var väl denna film verklighetsbaserad?

Edit,
    Mark Wahlberg. Fick för mig att det var Matt Damon.
    Senast redigerat av ralley den 2011-03-12 klockan 22:24.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in