Sidan 41 av 65 Första ... 31394041424351 ... Sista

Ämne: Filmtråden!

  1. #1201
    Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Okej, väntar hellre då
    Aa, jag med, haha!
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  2. #1202

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    härnösand
    Inlägg
    329
    Såg precis middle men. Rätt bra rulle ändå, rolig som fan ibland rekommenderas

  3. #1203
    Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Finns den som Dvdrip ännu eller är det fortfarande bara PPV och cam som finns?
    Nej, ingen DVDrip tyvärr ännu... Dock så har de som ligger ute för tillfället godtagbar kvalité ändå. Lite taskig kvalle, ljud & bild, men de funkar faktiskt. Helt ok!
    "Inställningen är halva grejen"

  4. #1204
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Aa, jag med, haha!
    fast five är den bästa actionfilmen jag sett i hela mitt liv , seriöst

  5. #1205
    Ska snart se Spirited away för andra gången i mitt liv. Bra film

  6. #1206
    Citat Ursprungligen postat av dracc Visa inlägg
    fast five är den bästa actionfilmen jag sett i hela mitt liv , seriöst
    Förjävla bra film det! Egen klass för sig.
    "Inställningen är halva grejen"

  7. #1207
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Såg: Mannen i järnmasken. För några dagar sedan sjukt bra film!
    TRAILER:
    Senast redigerat av Tobbe94 den 2011-07-26 klockan 01:09.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  8. #1208
    Citat Ursprungligen postat av dracc Visa inlägg
    fast five är den bästa actionfilmen jag sett i hela mitt liv , seriöst
    Citat Ursprungligen postat av Andersson Visa inlägg
    Förjävla bra film det! Egen klass för sig.
    Just därför jag tänker vänta tills den helst kommet ut på BRrip, men annars DVDrip!
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  9. #1209
    Såg Spread/L.A. Gigolo förut, skön rulle! Lite speciell emellanåt och ett udda slut kan man tycka? Men grymt bra ändå, lätt sevärd.
    "Inställningen är halva grejen"

  10. #1210
    Precis kollat klart på http://www.imdb.com/title/tt0107131/ "The Incredible Journey, Den otroliga vandringen - på svenska". Fy satan vilka barndomsminnen man får av att kolla på filmer man älskade som liten. Helt otroligt fin film och jag hade gåshud genom hela filmen!

    Annars har jag kollat på:

    Trust - Handlar om en 14-årig flicka som träffar en kille genom Internet som senare visar sig vara 34 år gammal och våldtar henne. Efter det får man följa hur hennes liv ter sig efter våldtäkten och hur allting förändras.

    Hemsk film, men gripande. Inte hemsk i den bemärkelsen att den var dålig, utan väldigt dramatisk och sorglig. Rekommenderas!

    Whos Your Daddy - En budgetfilm som påminner om American Pie med annan handling. Handlar om hur en töntig kille får veta att sina biologiska föräldrar dött och han fått ärva ett tidningsföretag som jobbar med porr och företaget värderas till cirka 84 miljoner dollar.

    Filmen var helt okej. Lite b-aktig, men några sköna repliker. Helt okej att bara ligga och slökolla på, men ingen oscarsfilm.

    Arthur - Det var MxFidde som rekommenderade denna. Handlar om hur en ung kille, vars mamma äger ett enormt stort företag och sonen (killen) bara lever lyxlivet. Men tillslut så fungerar det inte och han får ett ultimatum av sin mor. Antingen så gifter han sig med en kvinna och får behålla tillgången till den enorma summa pengar mamman sitter på, eller så gifter han sig med kvinnan han älskar.

    Den var faktiskt över förväntan. Personen som spelar den unga killen, Arthur det vill säga, påminner mig om Johnny Depp fast i yngre version. Charmig, lite löjlig, samma sköna stil och enormt spontan och impulsiv. Blev väldigt glad av att se filmen, så den rekommenderas!
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  11. #1211
    Kollat klart på The Butterfly Effect precis!
    Fått mig att uppskatta livet ännu mer än förut, fick en rejäl tankeställare. Riktigt riktigt sevärd film.
    "Inställningen är halva grejen"

  12. #1212
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Eftersöker fortfarande Weeds säsong 7, väldigt tacksam om någon kan länka vart jag kan tanka hela episoden

  13. #1213

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Eftersöker fortfarande Weeds säsong 7, väldigt tacksam om någon kan länka vart jag kan tanka hela episoden
    in på skype så länkar jag
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  14. #1214
    Svempas avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Norrköping
    Inlägg
    1 315
    Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Precis kollat klart på http://www.imdb.com/title/tt0107131/ "The Incredible Journey, Den otroliga vandringen - på svenska". Fy satan vilka barndomsminnen man får av att kolla på filmer man älskade som liten. Helt otroligt fin film och jag hade gåshud genom hela filmen!

    Ska fan se den! Alltid kul o kola på lite äldre filmer

  15. #1215
    Hör upp mopedfreaks, denna filmen bör ni och alla andra se. En film om kärlek, drama, äventyr, action och motorer. Hela paketet! Fan så bra den var! Heter iallafall Supercross. Kolla in den! Peace
    "Inställningen är halva grejen"

  16. #1216
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av Andersson Visa inlägg
    Hör upp mopedfreaks, denna filmen bör ni och alla andra se. En film om kärlek, drama, äventyr, action och motorer. Hela paketet! Fan så bra den var! Heter iallafall Supercross. Kolla in den! Peace
    Verkade ju inte ha fått nåt vidare bra betyg

  17. #1217
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Verkade ju inte ha fått nåt vidare bra betyg
    jag tankar den nu. kan säga till när jag sett den, om den är bra eller inte
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  18. #1218
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Verkade ju inte ha fått nåt vidare bra betyg
    Tycker den är bra. Sett den 2ggr på Voddler

  19. #1219

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Tycker den är bra. Sett den 2ggr på Voddler
    Jo, jag tycker också den är bra!

  20. #1220
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Verkade ju inte ha fått nåt vidare bra betyg
    Nej, ynka 3.1 av 10... Men är väl "fel" folk som bedömnt filmen kanske? Tycker själv den är en 7/8:a.
    "Inställningen är halva grejen"

  21. #1221
    Hejsan, behöver lite hjälp här om en film som jag har glömt av namnet på...
    Lite fakta om filmen: Det kommer ett stort rymdskäpp över en stad som stannar kvar där och skjuter emot staden, huvudrollen är en mörkhyad kille och jag tror att han var med i militären och dom åker upp med stridsflygplan och skjuter på rymdskäppet och i slutet så åker dom in i rymdskäppet och typ "raderar" något eller lägger in något virus som förstör hela skiten.
    Någon som vet namnet?

  22. #1222
    Citat Ursprungligen postat av D3rbin Visa inlägg
    Hejsan, behöver lite hjälp här om en film som jag har glömt av namnet på...
    Lite fakta om filmen: Det kommer ett stort rymdskäpp över en stad som stannar kvar där och skjuter emot staden, huvudrollen är en mörkhyad kille och jag tror att han var med i militären och dom åker upp med stridsflygplan och skjuter på rymdskäppet och i slutet så åker dom in i rymdskäppet och typ "raderar" något eller lägger in något virus som förstör hela skiten.
    Någon som vet namnet?
    E.T?



    Såg The Adjustment Bureau igår, riktigt bra film faktiskt, rekommenderas.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  23. #1223
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    E.T?



    Såg The Adjustment Bureau igår, riktigt bra film faktiskt, rekommenderas.
    hhaha nej inte E.T

  24. #1224
    Citat Ursprungligen postat av D3rbin Visa inlägg
    Hejsan, behöver lite hjälp här om en film som jag har glömt av namnet på...
    Lite fakta om filmen: Det kommer ett stort rymdskäpp över en stad som stannar kvar där och skjuter emot staden, huvudrollen är en mörkhyad kille och jag tror att han var med i militären och dom åker upp med stridsflygplan och skjuter på rymdskäppet och i slutet så åker dom in i rymdskäppet och typ "raderar" något eller lägger in något virus som förstör hela skiten.
    Någon som vet namnet?

    v ?

  25. #1225

  26. #1226
    Citat Ursprungligen postat av Andersson Visa inlägg
    Nej, ynka 3.1 av 10... Men är väl "fel" folk som bedömnt filmen kanske? Tycker själv den är en 7/8:a.


    Själv tycker jag bara att man stör sig på filmer som den då de alltid är så orealistiska och töntiga på något sätt.




    Själv har jag inte sett något direkt på sistone, håller på att kolla på Band of Brothers dock, är på avsnitt 7 av 10. Galet bra serie.
    F.d summertime

  27. #1227

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Nynäshamn
    Inlägg
    355
    Citat Ursprungligen postat av Puryeah Visa inlägg
    Själv tycker jag bara att man stör sig på filmer som den då de alltid är så orealistiska och töntiga på något sätt.




    Själv har jag inte sett något direkt på sistone, håller på att kolla på Band of Brothers dock, är på avsnitt 7 av 10. Galet bra serie.
    om du gillar band of brothers har du spanat in from the earth to the moon? lite segare dock, men fortfarande en bra serie

  28. #1228
    HEDINs avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    Svalöv, Skåne
    Inlägg
    1 451
    Citat Ursprungligen postat av D3rbin Visa inlägg
    Hejsan, behöver lite hjälp här om en film som jag har glömt av namnet på...
    Lite fakta om filmen: Det kommer ett stort rymdskäpp över en stad som stannar kvar där och skjuter emot staden, huvudrollen är en mörkhyad kille och jag tror att han var med i militären och dom åker upp med stridsflygplan och skjuter på rymdskäppet och i slutet så åker dom in i rymdskäppet och typ "raderar" något eller lägger in något virus som förstör hela skiten.
    Någon som vet namnet?
    Independence day.

    Såg nyss "Outpost", som handlar om några soldater som hittar en bunker från andra världskriget full med nazistzombies. Helt klart min typ av film! Väldigt bra tycker jag.
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Abk kommer gå lös med sin kebab

  29. #1229
    source code var riktigt grym. 8/10 rekommenderas

  30. #1230
    Citat Ursprungligen postat av bossen Visa inlägg
    source code var riktigt grym. 8/10 rekommenderas
    Många missar i den filmen sen var den sjukt förusägbar. Ger den 6,5 / 10

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in