Sidan 6 av 7 Första ... 4567 Sista
  1. #151
    Vila i frid Stefan Liv!
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

  2. #152
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Gilera runner Visa inlägg
    Vila i frid Stefan Liv!
    Är det bekräftat att han var med på planet?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  3. #153

  4. #154
    Engdaaahls avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    533
    Stefan!
    När jag var liten och mådde as dåligt så tog jag ett finger och stoppa upp i röven, sen så luktade jag på det. Det luktade så jävla illa så jag spydde.

  5. #155
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  6. #156
    Errors avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Pargas, Finland
    Inlägg
    308
    R.I.P

    John-Einar Smeds

    Körde just race mot en annan motorcykel i den här lilla orten jag bor i och misste kontrollen över sin motorcykel och flög in i en stolpe och avled. Dumdristigt att göra sådant i regn, men gjort är gjort...
    Satt o grubblade på vem han var för jag visste att han verkade bekant tills jag tillslut kom på att jag pratat med han en gång tidigare då han stog o drömde om en repsol honda, tyvärr så blev den hans slut Även många vänner känner honom eller vet vem han är, ibland är världen orättvis
    xtreme 93 på gamla forumet
    Aprilia RS 125:an http://www.moppenet.nu/threads/435-E...=3528#post3528

  7. #157
    V.I.F/R.I.P Farfar 1925-09-28 - 2011-09-16 älskar dig hoppas vi ses någon gång!

  8. #158
    RIP STEVE JOBS

    hoppas han levde bra och inte jobbade ihjäl sig
    Han är nog en utav de mest framgångsrika människor någonsin...

  9. #159

    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    936
    R.I.P. Steve Jobs!


    En man jag hade all min respekt för!

  10. #160
    Den blott 4-åriga pojken som avled natten till idag i Ljungby, vila i frid.
    Misstankar om brott cirkulerar... Hemskt. Vem har hjärta att ta någons liv, och ett så oskyldigt och litet som hans? Om nu fallet är så att ett brott har begåtts, så hoppas jag innerligt att den/de som gjort detta åker dit, hårt.
    "Inställningen är halva grejen"

  11. #161
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Andersson Visa inlägg
    Den blott 4-åriga pojken som avled natten till idag i Ljungby, vila i frid.
    Misstankar om brott cirkulerar... Hemskt. Vem har hjärta att ta någons liv, och ett så oskyldigt och litet som hans? Om nu fallet är så att ett brott har begåtts, så hoppas jag innerligt att den/de som gjort detta åker dit, hårt.
    Riktigt hemskt! : Var det inte inärheten av där han försvann som en 6 årig flicka bel huggen i huvudet med yxa av mentalsjukrymling?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  12. #162
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Riktigt hemskt! : Var det inte inärheten av där han försvann som en 6 årig flicka bel huggen i huvudet med yxa av mentalsjukrymling?
    Riktigt otäckt faktiskt. Jo, det hände en bit ifrån... Är säkert 10 år sen dess. Är bra polare med den tjejen idag faktiskt.
    "Inställningen är halva grejen"

  13. #163
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Andersson Visa inlägg
    Riktigt otäckt faktiskt. Jo, det hände en bit ifrån... Är säkert 10 år sen dess. Är bra polare med den tjejen idag faktiskt.
    Specielt nu när polisen tror att andra barn kan ha dödat honom Jo det var väll 2000/2001. Hur mår hon idag psykiskt och fysiskt? Hon måste haft en rejäl änglavakt.
    EDIT: http://mobil.aftonbladet.se/nyheter/...ab?partner=www
    Senast redigerat av Tobbe94 den 2011-10-19 klockan 23:18.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  14. #164
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Specielt nu när polisen tror att andra barn kan ha dödat honom Jo det var väll 2000/2001. Hur mår hon idag psykiskt och fysiskt? Hon måste haft en rejäl änglavakt.
    EDIT: http://mobil.aftonbladet.se/nyheter/...ab?partner=www
    Ja... Helt sjukt ändå.
    Någonstans däromkring var det nog, ej helt hundra, har barakänt henne sen 4 år tillbaka ungefär. Har dock aldrig frågat henne om händelsen, för när jag fick veta om det för ett bra tag sen bad de mig att inte säga något/fråga ut henne om händelsen då det kan skapa trauma och massa annan skit. Så gjorde ej det.
    Idag är hon som vilken tjej som helst. Psyket är bra, dock tycker jag att hon är lite barnslig kanske, men det är väl bara jag det. Fysiskt ingenting alls, hon har bara ett ärr kvar efter den dagen.
    Förövrigt ser hon faktiskt sjukt bra ut nuförtiden, så tiden har varit snäll mot henne. Skit schysst tjej på alla sätt och vis, riktigt trevlig och rolig att umgås med.
    Så händelsen är väl bara ett blott minne, inget som påverkat henne alls(?) vad jag vet. Vilket jag tycker är bra! Skitfin tjej.
    "Inställningen är halva grejen"

  15. #165
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Andersson Visa inlägg
    Ja... Helt sjukt ändå.
    Någonstans däromkring var det nog, ej helt hundra, har barakänt henne sen 4 år tillbaka ungefär. Har dock aldrig frågat henne om händelsen, för när jag fick veta om det för ett bra tag sen bad de mig att inte säga något/fråga ut henne om händelsen då det kan skapa trauma och massa annan skit. Så gjorde ej det.
    Idag är hon som vilken tjej som helst. Psyket är bra, dock tycker jag att hon är lite barnslig kanske, men det är väl bara jag det. Fysiskt ingenting alls, hon har bara ett ärr kvar efter den dagen.
    Förövrigt ser hon faktiskt sjukt bra ut nuförtiden, så tiden har varit snäll mot henne. Skit schysst tjej på alla sätt och vis, riktigt trevlig och rolig att umgås med.
    Så händelsen är väl bara ett blott minne, inget som påverkat henne alls(?) vad jag vet. Vilket jag tycker är bra! Skitfin tjej.
    Jo att ta upp den händelsen är nog det sista hon vill. Men fyfan alltså jag hade ett ärr i pannan(fick en sten i huvudet på dagis när vi lekte "krig"...) och varje gång jag ser de så tänker jag på hur kul den dagen var (och hur ont det gjorde). Men tänk dig hennes reaktion... En psykisksjuk som jagar dig med en yxa och tillslut hugger dig i huvudet... fyfan! Om hon har ett hyffsat psyke nu så är hon RIKTIGT stark!!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  16. #166
    Rip kadaffi

  17. #167
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  18. #168

  19. #169
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    wtf
    Bara tragiskt
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  20. #170

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Ride In Peace!
    grym förare!
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  21. #171

  22. #172
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    Citat Ursprungligen postat av Bratwuurst Visa inlägg
    R.i.p 2 personer i karlskoga som tog sitt liv förra veckan , helt sjukt 3 e gången iår bara det händer här
    2 pers?
    Trodde bara de var hon som va i fredags?:/
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  23. #173

  24. #174
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    Ride In Peace!
    grym förare!
    Så jävla tragiskt
    Först Dan Wheldon, som var en av dom bästa i Indycar och nu Marco Simoncelli. Känns som man är väldigt nära dessa personer
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  25. #175

  26. #176
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Kände inte den här tjejen så bra men en polare var kompis med henne. Riktigt tragiskt i alla fall. http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1....parvagnsolycka
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  27. #177
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Min mammas mormor dog förra veckan. Jag hann träffa henne dagen efter julafton och tacka för julklappen, säga hej och allting. Två dagar senare berättade mamma att hon hade dött. Jag hoppas att hon dog fridfullt, hon hann i alla fall leva ett långt liv då hon fyllde 100 år i somras.

  28. #178
    Vila i frid Sarah Burke!
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

  29. #179

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    Citat Ursprungligen postat av Gilera runner Visa inlägg
    Vila i frid Sarah Burke!
    Tänkte precis skriva det, riktigt tragiskt .. R.I.P
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

  30. #180
    R.i.p min gammla fotbollstränare, 45 år gammal dog i cancer, alltid varit en varmhjärtad person, r.i.p
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in