Ämne: Ny cylinder

Ny cylinder

Tja, ska skaffa en ny cylinder då kolven på polinin är helt slut, funderar på stage6 Sport Pro eller Dr Evolution 70cc, vilken är mest prisvärd och vilken passar bäst till zx, 17,5mm förgasare och lite annat smått o gott?
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

De flesta som stuntar som väljer mellan de billiga cylindrarna kör på stage 6 pro! har flera stunt polare som kör det! själv kör man en liten dyrare och vassare cylle, stage 6 racing!
    Stage 6 pro finns för 900 spänn @ cykelkraft.se
    Vill du ha svar av mig, så citera mig!

Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Hela moppen ser ju ut att typ sprängas "/

låter bra! Blir nog en Stage6 Sport Pro så fort man har pengar till det, vill inte slösa allt på moppen just nu, vill ha lite pengar till hands också ^^
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

S6 Sport Pron kostar 1299 kr på cykelkraft Startuning har den inte verkar det som heller, finns på twostroke dock för 1199 kr plus 100 kr för postförskott etc
    Finns det ingen annan svensk sida som säljer den billigt?

Citat Ursprungligen postat av samizzlah Visa inlägg
    S6 Sport Pron kostar 1299 kr på cykelkraft Startuning har den inte verkar det som heller, finns på twostroke dock för 1199 kr plus 100 kr för postförskott etc
    Finns det ingen annan svensk sida som säljer den billigt?
    Utan topplock ska den gå på 8-900 på cykelkraft!!!
    Annars blandar jag ihop det med en annan stage 6 cylle, men de finns väl inte så många?
    Vill du ha svar av mig, så citera mig!

Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Hela moppen ser ju ut att typ sprängas "/

_Sjuans avatar
    Reg.datum
    Jun 2007
    Dr.evo har riktiga skitportar original. Jämför man dessa med en original 50cc cylle från Piaggio skiljer inte portarna sig så värst mycket. I det här fallet så är det vridet som förbättras, i och med kolvens massa. Men dem går att porta rätt duktigt. Dood portade en sån här cylinder för några år sen. Den gick rätt bra

http://www.youtube.com/watch?v=cntdLfecDQM

Jag hade nog testat en Stylepro 70cc, gjutjärn. Billig, tycks ha rätt schyssta portar, väldigt tacksamt att plåga, går en kolv så går oftast cylindern att rädda antalet fler ggr än en i alu Gjutjärn all the way om du vill ha en skön stuntsetup. Sen komplettera med resten som du nämner i ditt första inlägg
    Mnf is back in blue, Sjuan too!

Stylepro, är det kvalité då? Ger den lika mycket effekt som Stage6 Sport Pron?

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in