Sidan 1 av 2 12 Sista
  1. #1

    Motorcykelpolis körde på buss när han jagade moped!

    Hörde på radion att den var en mopedist som blivit jagad av motorcykelpolis. Motorcykelpolisen han inte väja för en kommande buss och vart påkörd, han liger nu på sjukhus. Någon som hört något om detta. Kan tänka att det är lite intressant att diskutera.

    Kul att bli påkörd av en buss för att man ska sätta dit en trimmad moped eller vad säger ni?

  2. #2

  3. #3
    snacka om att den grabben kommer skryta för polarna Skönt att polisen inte dog iaf

  4. #4
    Drenners avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    G-town aka genarp city
    Inlägg
    658
    undra om snuten tycker det var värt det....

  5. #5
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Nån på forumet kanske?

  6. #6
    hahaha fail...

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    hahaha fail...
    Stolpskott.

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    hahaha fail...

    av moppepojken ja.

    +1 på molle btw

  9. #9
    Derbi_krilles avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg/ rydebäck
    Inlägg
    328
    det är tradition att åka trimmad moppe. alla har gjort det i sina unga dar. lika gott åt polisen tycker jag.
    Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinkmacka när man är hungrig...

  10. #10
    Kan tänka mig att mopedisten skryter nu för sina polare! Poliserna tror ju att de kan köra hur som helst.

  11. #11
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Det var jag



    Nä men tror han som drog polisen ligger lågt om han är smart. Fast kanske svårt när han är p12ornas lokala idol nu.

  12. #12
    haha nu var det polisen som var den dåliga föraren och en fara för trafiken
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  13. #13
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Haha garv
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  14. #14

  15. Citat Ursprungligen postat av Molle Visa inlägg
    Stolpskott.
    jahaja?

  16. #16
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    jahaja?
    Vad är det för roligt med att en polis kör in i en bussjävel på grund utav någon fjunig liten moppepojke som är gaskåt och inte har någon vett innanför skallbenet?
    Det är inte det minsta roligt att en polis skadar sig i tjänsten pg.a. sitt allt i ego. Om jag sett polisen krasha in i bussen så hade jag vänt och åkt tillbaka för att hjälpa han.
    Men vad ska man förvänta sig av dessa fjun? Haha: p

    Citat Ursprungligen postat av Drenner Visa inlägg
    undra om snuten tycker det var värt det....
    Jag undrar om moppekillen tycker det var värt det...men han är väl dagens hjälte bland de ungdomar han umgås med.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  17. #17
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Tycker det är roligt att alla skrattar åt polisen, det var bussen som körde rakt ut?

    Citat Ursprungligen postat av Aftonbladet
    Enligt Fredrik Rosén, som bevittnade olyckan från en bensinmack i närheten, svängde bussen ut i en t-korsning för att köra vidare på en huvudled.

    – Han måste ha missat polisjakten, säger han.

    Enligt honom körde polisen i ungefär 50 km/h när olyckan skedde.

  18. #18
    FAN FAN FAN att det inte var lunkan... Rätt åt konstapeln btw ;>

  19. #19
    Citat Ursprungligen postat av samizzlah Visa inlägg
    haha nu var det polisen som var den dåliga föraren och en fara för trafiken
    där satt den

  20. #20
    aeegd

  21. #21
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av guth Visa inlägg
    aeegd
    Har ni inget vett innanför pannbenet?

  22. #22
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Har ni inget vett innanför pannbenet?
    han blev ju de? jagade en liten noob på moppe med en mc och var inte nog uppmärksam och såg inte bussen >krashade>moppen smet

  23. #23

  24. Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    såna här trådar funkar inte. bara fullt med ACAB och Fuck tha police töntar.

    ungen som blev jagad har helt klart inget innanför pannbenet.
    förhoppningsvis växer dom väl upp med tiden.

  25. #25

  26. Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    såna här trådar funkar inte. bara fullt med ACAB och Fuck tha police töntar.

    ungen som blev jagad har helt klart inget innanför pannbenet.
    handlar inte om det, klart alla blir pist när dom blir tagna av polisen men de är ju en risk man tar när man kör trimmat..

    förstår inte vad du menar med det sista`?

  27. #27

  28. #28
    Drenners avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    G-town aka genarp city
    Inlägg
    658
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Vad är det för roligt med att en polis kör in i en bussjävel på grund utav någon fjunig liten moppepojke som är gaskåt och inte har någon vett innanför skallbenet?
    Det är inte det minsta roligt att en polis skadar sig i tjänsten pg.a. sitt allt i ego. Om jag sett polisen krasha in i bussen så hade jag vänt och åkt tillbaka för att hjälpa han.
    Men vad ska man förvänta sig av dessa fjun? Haha: p



    Jag undrar om moppekillen tycker det var värt det...men han är väl dagens hjälte bland de ungdomar han umgås med.
    hade jag vart moppekillen hade jag nog vänt, ställt mig vid snuten och ASGARVAT vafan dom säger ju att mopedister är farliga i trafiken men nu har ju denna killen visat att han itne e bättre själv.

  29. #29
    Citat Ursprungligen postat av Drenner Visa inlägg
    hade jag vart moppekillen hade jag nog vänt, ställt mig vid snuten och ASGARVAT vafan dom säger ju att mopedister är farliga i trafiken men nu har ju denna killen visat att han itne e bättre själv.
    sen utgör dom en trafikrisk när dom jagar mopeder så där, alla är inte fuckos som kör fullgas i centrum och är extra häftiga med sina urpluggade aeroxar.
    Har man t ex 70cc, rör och större förgasare så brukar man vara mer seriös och inte köra som en idiot då man vet att man kan utgå en fara, förutom när man blir just jagad av polisen då
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  30. #30
    Citat Ursprungligen postat av Drenner Visa inlägg
    hade jag vart moppekillen hade jag nog vänt, ställt mig vid snuten och ASGARVAT vafan dom säger ju att mopedister är farliga i trafiken men nu har ju denna killen visat att han itne e bättre själv.
    Hoppas att snuten hade gjort samma sak om det va du som rammade bussen.
    Fyfan för er haters säger jag bara, polisen hade grym tur som bara blev lindrigt skadad. Det hade kunnat sluta mycket värre. Jag hade fan inte tvekat en sekund att vända och åka tillbaka. Det kan handla om någons liv, då är böter för olovlig körning ganska litet i sammanhanget.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in