1. #1

    Packboxar till paioli gaffel

    Nån som vet var man kan få tag på packboxar till paioli gaffeln där dom inte kostar sjukt mycket ? cykelkraft tar ju fan 300kr st :S

  2. #2
    twostroke... kanske...
    Rieju RRX

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    twostroke... kanske...
    Hittar inga där

  4. #4

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Timmernabben, Mönsterås
    Inlägg
    45
    Vilken gaffel vill du ha till? Med tanke på att de har nog gjort mer än en gaffel

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av wille Visa inlägg
    Vilken gaffel vill du ha till? Med tanke på att de har nog gjort mer än en gaffel
    Senda -06 gaffeln,

  6. #6
    Finns nog bara på cykelkraft om det inte finns hos din lokala återförsäljare. Jag köpte packboxarna på cykelkraft när jag bytte dem på min förra moppe.

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av zer0 Visa inlägg
    Finns nog bara på cykelkraft om det inte finns hos din lokala återförsäljare. Jag köpte packboxarna på cykelkraft när jag bytte dem på min förra moppe.
    Inte sugen o pröjsa 600 spänn för o byta packboxar när jag ändå ska sälja moppen snart Ska kolla hos ÅF dock.

  8. #8

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Timmernabben, Mönsterås
    Inlägg
    45
    Kolla storleken och köp ur tex Duells mc sortiment. Jag köpte mina till min Dtr för typ 100-200 kr för 2 st. Skulle kostat 900kr för 2 st från Yamaha.

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av wille Visa inlägg
    Kolla storleken och köp ur tex Duells mc sortiment. Jag köpte mina till min Dtr för typ 100-200 kr för 2 st. Skulle kostat 900kr för 2 st från Yamaha.
    De va inte så dumt, ÅF här säljer ju ur duells sortiment så ska kolla med dom

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in