Har en Aerox - 02 som jag vill trimma lite mer än vad jag har gjort
Och tänkte kolla lite här om nån har några tips på en bra setup eller tycker denna som står här under är bra?
Min nuvarande setup står i min projekt tråd :

http://www.moppenet.nu/showthread.ph...oxx-8-9-UPDATE


Cylinder : 70cc Kanske stage 6 Streetrace, Nån som har den och kan berätta hur den går? ( runt 1000-2000 kr )

Förgasare : 19 eller 21 mm hade jag tänkt mig

Variator : Malossi multivar kanske?

Koppling : ?

effektrör : ?

Vev : orginal

Insug : ?



/// miniaktiv