1. #1

    Problem med installering av Stage6 - Styrenhet

    Tjena.

    Jag lyckas inte få mina blinkers att fungera med Stage6 - Styrenhet (SSP).

    Tutan, hel/halvljus fungerar men inte blinkers. Har kopplat ihop kablarna som gick till blinkersknappen på originalkåpan med kablarna som går från nya styrenheten, men kan inte få det att fungera. Mopeden är en Yamaha neos, någon som stött på lika problem och kan hjälpa mig?

  2. #2
    Jag har en yamaha neos 01 och har även kopplat in en stage 6 styrenhet, Hade inga problem med att få blinkers att fungera! säker på att du tog rätt kablar från styrenheten? funkade de innan? Dock så behöver man ett motstånd när du väll fått dem att fungera. De kommer bara lysa, inte blinka. Men de är lätt löst

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av Anchull Visa inlägg
    Jag har en yamaha neos 01 och har även kopplat in en stage 6 styrenhet, Hade inga problem med att få blinkers att fungera! säker på att du tog rätt kablar från styrenheten? funkade de innan? Dock så behöver man ett motstånd när du väll fått dem att fungera. De kommer bara lysa, inte blinka. Men de är lätt löst
    Jag har fått dom att lysa nu, dock tror jag främre vänsterblinkerslampan är trasig då alla blinkers lyser förutom den. Vad menar du med motstånd?

  4. #4
    Lyser de eller blinkar de?

  5. #5

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in