koplings förslag :D

tjenare har en orginal aerox och funderar på att köpa kopling , jag har kollat på malossi fly clutch och delta men va tror ni blir bra ?

jag tänkte om deltan är för bra för orginal ? hade inte tänkt att trimma så mycket

Är motorn otrimmad så e det bara slöseri med pengar att köpa en "vassare" koppling, börja med rör, cylinder, förgasare och variator innan du köper koppling.

okej men min är så jävla trött nu så och ska byta till 4,5 grams vikter snart

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    då gör man som han ovanför skrev...
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

aja men jag ska inte byta cylle tror jag

byt rör och variator då..

Jag själv ska köpa en fly clutch troligtvis iaf, men jag har lite mer trim än dig. Slöseri med pengar om du inte ens har rör

har beställt en sån ja mä

Citat Ursprungligen postat av kallelofgren Visa inlägg
    har beställt en sån ja mä
    Vadå en fly clutch?

Citat Ursprungligen postat av engert Visa inlägg
    Vadå en fly clutch?
    haha en malossi fly clutch kopling

Citat Ursprungligen postat av kallelofgren Visa inlägg
    haha en malossi fly clutch kopling
    Ja det fattade jag men har du beställt det? Är ju rejält onödigt om du inte har något annat trim! Slösa hellre pengarna på ett rör då istället!

det vore mer än onödigt då vad ja förstått kyler det bara ner, men om du har orginal motor, så har den aldrig gått sanslöst för mycket varmt, då är det sjökastade pengar.

Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    det vore mer än onödigt då vad ja förstått kyler det bara ner, men om du har orginal motor, så har den aldrig gått sanslöst för mycket varmt, då är det sjökastade pengar.
    nej, en ny kopplingsklockan kyler mer en bättre koppling håller längre vid hård körning, och detta är helt onödigt kalle, du skulle ha köpt rör/cylle ist..

men du ditt keX du som ändå är så god då kan du vara snäll men det va Mer ja menade men helt sumpade pengar.

kunde du inte köpt toalettpapper istället för pengarna?
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

hade vart lika vettigt..

lugn nu alla de kanske kommer?

Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    org kopplingen funkar prima till sport setup så om du ska ha orgsetup så är det som alla andra säger: bostkastade pengar.
    Precis! Jag själv kör en aerox med rör och variatortrim, om du är ute efter axet kan du ju börja med kopplingsfjädrar och rör etc!

vilken hårdhet på tryckfjädern tycker ni jag ska ha då?

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in