1. #1

    moppen vill inte varva ur

    tjaa

    jag har en beta rr 01, som är urppluggad. men så ville jag kolla hur den skulle gå med ett trimrör, så låna jag ett rör av en kompis(ett rör från emil123@mnf), men då ville inte moppen varva ur ordentligt.

    de som är gjort är:
    annan förgasare 17.5 mm delorto
    öppetfilter
    munstycke osv...



    tacksam för snabba svar

  2. #2
    låter som den går väldigt snålt
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

  3. #3
    låter lite som att den får för mycke luft , efter som den inte sänker sig i varv så fort.
    Ja blir aldrig riktigt vuxen jag!!

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av Antee Visa inlägg
    låter som den går väldigt snålt
    vart hör du att den går snålt ?... dör inte på fullgas... jag körde den idag.. den vill inte varva ur.. börjar bra.. men sen varvar den inte ett skit... notera att det är det röret jag har på min hyper
    Citat Ursprungligen postat av mrdeath666 Visa inlägg
    låter lite som att den får för mycke luft , efter som den inte sänker sig i varv så fort.
    det är isåfall tjuvluft

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av mrdeath666 Visa inlägg
    låter lite som att den får för mycke luft , efter som den inte sänker sig i varv så fort.
    lite tjuvluft drar den men inte mycket, dock har jag ganska hög tomgång inställd förtillfället

  6. #6
    Drenners avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    G-town aka genarp city
    Inlägg
    658
    Citat Ursprungligen postat av vongyllis Visa inlägg
    vart hör du att den går snålt ?... dör inte på fullgas... jag körde den idag.. den vill inte varva ur.. börjar bra.. men sen varvar den inte ett skit... notera att det är det röret jag har på min hyper


    det är isåfall tjuvluft
    bara för att den inte dör så fort du ger full gas betyder det inte att den inte går snålt

  7. #7

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av Drenner Visa inlägg
    bara för att den inte dör så fort du ger full gas betyder det inte att den inte går snålt
    så som jag ALLTID har ställt in för att inte få för litet musntycke är att lägga i bakbromsen lite lätt som motorn får arbeta och sen dra fullgas.. då märker man direkt om det är för litet..

    dock har vi faktiskt inte gjort det på denna....

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in