lite frågor ang. slider

hej hopp, tänkte köpa mig en billig slider, nästan orginal. men den har gått 1200 mil. vad är det som behöver bytas och åtgärdas för den ska bli fräsch osv ?

Reg.datum
    Mar 2009
    ingenting.

Reg.datum
    Mar 2009
    exakt som alla sa annars ingenting

Bror min har kört närmare 1000 mil med sin slider 08 och har mer eller mindre inte behövt röra 1 ända skruv. Bara går och går.... Dock skulle lite bilder göra det lättare att svara på din fråga.

bilder will be coming ! kan länka direkt, http://www.blocket.se/alvsborg/Yamah...9.htm?ca=8&w=3

köp en ny cylinder, vev och rem så behöver du inte oroa dig
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Är alla nya delar något han har kvitto på? Kan vara bra att ha

Reg.datum
    Mar 2009
    Den där behöver du troligen inte behöva byta en pryl på jag va faktiskt o titta på den ser fräsch ut, köp den. För den är värd mer än 9000

okej, KeXet, nu litar ja på dig men den kommer bli helt ner plockat efter ja fått den och ska byta massa delar. så då blir det nog en ny rem , kanske vev o cylle om det är helt stekt

Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    okej, KeXet, nu litar ja på dig men den kommer bli helt ner plockat efter ja fått den och ska byta massa delar. så då blir det nog en ny rem , kanske vev o cylle om det är helt stekt
    Alla litar väll på Kexet? för jag är ju så god!
    enda som behövs bytas är väll rem, annars så ska allt vara ok om han inte kört sönder skiten försök pruta ner till 8000 så har du gjort årets affär

ska jobba på de ! kommer bli ett projekt ! så vänta 1-2 veckor så får ni se lite nytt i projekt avdelningen

annan fråga, då min far gör en av sveriges finaste kabelhärvor (inom motorsport) hade vi tänkt oss att göra egna, bra. finns det några speciella grejer man måste "akta" eller "ha uppmärksamhet" över ? typ om det är speciella ihopkoplings grejer eller om det ser ut som mycket annat ?

Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    annan fråga, då min far gör en av sveriges finaste kabelhärvor (inom motorsport) hade vi tänkt oss att göra egna, bra. finns det några speciella grejer man måste "akta" eller "ha uppmärksamhet" över ? typ om det är speciella ihopkoplings grejer eller om det ser ut som mycket annat ?
    Lite skryt där kanske.Nej men moppen kommer nog att bli guld värd senare...när du är klar med renoveringen.

Lämna in moppen på en sk. 'helrenovering' om du vill va lagom säker på att den kommer att hålla en stund..
    "Inställningen är halva grejen"

finns ett ställe halv mil från där ja bor, dom fixa en polares tms, gick 50 sen efter fixningen gick den 65, nu är den besagtagen, nja, då gör ja det hellre själv

65 på 5 ans jag med 6 växlar !

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in