Sidan 2 av 8 Första 1234 ... Sista
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Det tror jag med, tyvärr.
    Jag tror också det tyvärr. En röst för SD är en röst för de rödgröna. Om dom kommer in så kommer det betyda att dom kommer förhandla om saker via socialdemokraterna osv. Ett omval kan bli möjligt, och då är det inte helt omöjligt att Socialdemokraterna vinner. Nej, kom igen Alliansen!!
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Palla att du startar en tråd om valet på ett mopedforum , inte många som bryr sig .
    Vi som är lite äldre bryr oss ditt jävla fjun.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

Haha, om inte invandringen till Sverige funnits skulle ingen här kunna äta en Kebab eller röka vattenpipa. Har ni tänkt på att invandring går så mycket längre än till bidragstagare?!

Jag röstade blått i valet såklart

Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Palla att du startar en tråd om valet på ett mopedforum , inte många som bryr sig .
    Stolpskott...

Ont: Är bara 17, men hade röstat på M om jag varit myndig.

frasse21s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Bjorviken Visa inlägg
    Haha, om inte invandringen till Sverige funnits skulle ingen här kunna äta en Kebab eller röka vattenpipa. Har ni tänkt på att invandring går så mycket längre än till bidragstagare?!

Men vi måste "ta vara" på de som kommer in på ett bättre sätt! systemet just nu är ju inge vidare.

bra val annars

Reg.datum
    Mar 2006

Skiter i kebab och vattenpipa. Ska man hata dem måste man frysa ut saker som kebab också.

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008

Om det är det enda de tillför så skulle jag kunna klara mig utan rester då jag inte ens äter sånt.

Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    Skiter i kebab och vattenpipa. Ska man hata dem måste man frysa ut saker som kebab också.
    Haha sant

Citat Ursprungligen postat av frasse21 Visa inlägg
    Men vi måste "ta vara" på de som kommer in på ett bättre sätt! systemet just nu är ju inge vidare.

bra val annars
    Det är helt rätt, kan ju lätt säga att vi just nu måste ta och lugna invandringen lite och ta vara på dem som redan är här. Är ju inte direkt något som funkat så bra hittils, men det betyder inte att alla invandrare är brottslingar och bidragstagare osv. Min mor och far är båda invandrare, mor från Danmark och far från Norge - men det är inte så många som tänker på att de är invandrare de också

Det var ju bara två tydliga exempel. Och vad du just sa visar ju brist på mognad.. Visst, du får ju gärna vara rasist eller vara emot invandringen om du nu vill det. Alla får ha sin egna mening, men man måste kunna uttrycka den på ett bättre sätt IMO.

Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Det tror jag med, tyvärr.

Handlar ju inte om det utan att ändra den nuvarande integrationspolitiken och ta in färre invandrare. Det tas verkligen in för många idag, integrationspolitiken har misslyckats men det är ingenting SD kan fixa till. För ett långsiktigt bättre Sverige, M!
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

Reg.datum
    Mar 2006
    Mognad finns. Men Mångkulturen kan fara åt helvete.

Mognad finns. Men Mångkulturen kan fara åt helvete.
    Håller delvis med men SD är inte svaret på det här problemet. SD kommer bara bli en fara för Sveriges ekonomi, oroande.

Reg.datum
    Mar 2006
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Håller delvis med men SD är inte svaret på det här problemet. SD kommer bara bli en fara för Sveriges ekonomi, oroande.
    Det vet jag, men de kan röra om lite. Röstade själv M.

Så här såg de ut på min skola , dock röstade inte jag. Dragonskolan i umeå är de btw och skolan har omkring 2000 gymnasie-elever

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Citat Ursprungligen postat av Anchull Visa inlägg
    Så här såg de ut på min skola , dock röstade inte jag. Dragonskolan i umeå är de btw och skolan har omkring 2000 gymnasie-elever
    Var i helvete hittar man sån information?

Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    stod på skolans hemsida, http://www.skola.umea.se/dragon/arki...180002703.html

nu blir det till att bänka sig framför tv:n och kolla på valvakan!

Det vet jag, men de kan röra om lite. Röstade själv M.
    Mhm, det rör om som fan. Problemet är dock att man kommer börja förhandla om saker, SD vill kanske dra ner på mängden invandrare som kommer hit och Moderaterna säger NEJ! Sen när Moderaterna vill ha igenom något så säger SDs kandidater Nej. Då finns det bara en lösning och det är att förhandla fram sakerna eller att eventuellt göra ett omval. Just nu känns det som att det kan bli aktuellt.
    Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    Skolans hemsida, stog på våran förstasida, sossarna vann. Elever ska fan inte få rösta, såfort dom hör ordet höjt studiebidrag så blir dom hårda som sten. Vart fan ska dom pengarna komma ifrån hade S tänkt? Jävla pajaser.

Jag kollar redan. Någon som vet när allt slutar?

Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Jag kollar redan. Någon som vet när allt slutar?
    23.00 enligt tv.nu

edit: nä så var det inte, avbrott för rapport 23.00 sen fortsätter till 02.00

Reg.datum
    Mar 2006
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    23.00 enligt tv.nu
    02.00.

Undra om man orkar kolla tills dess. Är allt klart klockan 02:00?

Reg.datum
    Mar 2006
    HAHAHA. Saxrolled.

|Edvin|s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ojojoj, nu är det ju snart över!
    PSN: EdvinIsacsson
    Lägg till så kan vi spela lite.

Asså jag skulle behöva lite guidning inom politik, är inte så insatt, Det jag undrar är , hur kan alliansen vara 4 partier när de rödgröna är 3? Alliansen vinner ju mkt lättare?

Sverigedemokraterna är med i regeringen. Man får nästan slå på lite skrewdriver.

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Jävla kärring SD är inget nazistiskt parti!

29. Citat Ursprungligen postat av the_marksman Visa inlägg
    Al-Qaida håller inte på med terrorism heller...
    hahaha irlgarv!

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    suck..

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in