Sidan 1 av 3 123 Sista
  1. #1
    petrus123s avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Hässelby
    Inlägg
    174

    Trollboda Moppemeet 25sep (hässelby)

    Okej, nu kör vi moppemeet vid trollboda skolan den 25 sep (lördag) 20.00. Alla välkomna med eller utan moppe. Vi kommer att köra lite race för dom som vill och ifall någon vågar stunta så är det välkommet! vi kör utslagsrace , alltså förlorare möter förlorare och vinnare möter vinnare. kontakta mig för mer info! det är inget stort meet men vi hoppas på ca 25-30pers.

  2. #2

  3. #3
    Jag måste bara fråga, vart ska ni hålla race? Det är en skola så det kan bli svårt med ytor o.s.v. För allas säkerhet kanske vi ska skita i det? Om det finns en BRA raksträcka så kan det gå. DVS lång bromssträcka, bra väglag och en bra bredd! Stunt kan vi alltid ha men det är oftast på race olyckor inträffar!

  4. #4
    petrus123s avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Hässelby
    Inlägg
    174
    Japp , det finns ett event på facebook. jag håller just nu å diskuterar med några kompisar vart vi ska hålla till . Trollboda var mer som en samlingsplats , för alla vet vart det ligger . Vi funderar kanske på lövsta? annars får du gärna komma med förslag och ifall du kan komma så vore det ju ännu bättre

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av petrus123 Visa inlägg
    Japp , det finns ett event på facebook. jag håller just nu å diskuterar med några kompisar vart vi ska hålla till . Trollboda var mer som en samlingsplats , för alla vet vart det ligger . Vi funderar kanske på lövsta? annars får du gärna komma med förslag och ifall du kan komma så vore det ju ännu bättre
    Jag kanske kommer ja men då finns det jättefina platser i lunda! Om vi samlas i trollboda eller något skulle vi kunna hålla ett cruise på 5-10 minuter till lunda! Finns ett helt bilfritt område som michel tipsade mig om som jag helt hade glömt bort!

  6. #6
    petrus123s avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Hässelby
    Inlägg
    174
    Okej då gör vi så om du kmr får du gärna hålla i cruiset

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av petrus123 Visa inlägg
    Okej då gör vi så om du kmr får du gärna hålla i cruiset
    Har ni tänkt ut tider o.s.v?

  8. #8
    petrus123s avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Hässelby
    Inlägg
    174
    Jag har skrivit ut 20.00 vid skolan men allt kan ju ändras säg en tid du tycker är bra så sprider jag det

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av petrus123 Visa inlägg
    Jag har skrivit ut 20.00 vid skolan men allt kan ju ändras säg en tid du tycker är bra så sprider jag det
    Jo, men blir lite svårt att planera så kort inpå, jag skulle kunna arrangera en träff vid lunda nästa helg tror jag! Det skulle bli mkt bättre planering då, men vill du ha en träff denna helg så är det ju upp till dig!

  10. #10
    petrus123s avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Hässelby
    Inlägg
    174
    Aha ok men om jag planerar allt, har du lust att vara med då?:p det är mina kompisars första moppemeet så det behöver inte vara så arrangerat. och sen är det roligt om man blir fler nästa helg låter oxå bra

  11. #11
    något annat meet snart??

  12. #12

  13. #13
    Jag drar nog igång något innan det blir för kallt! KANSKE KANSKE i helgen annars nästa helg!

  14. #14
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Jag är på om de blir något
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  15. #15
    petrus123s avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Hässelby
    Inlägg
    174
    Ja kan inte i helgen (bortrest + moppe på verkstad) men nästa helg går bra mitt moppemeet blev inge vidare, ca 50% av dom som sa att dom skulle komma kom;P

  16. #16
    dra igång nåt då! mitt lilla meet kan vi ju sätta ihop till ett stort med ert ?

  17. #17
    Citat Ursprungligen postat av Gbgräddglass Visa inlägg
    dra igång nåt då! mitt lilla meet kan vi ju sätta ihop till ett stort med ert ?
    Ja men då måste vi ha en bra plats för båda! tror inte att ngn pallar röra sig genom hela stan? Eller om inte ni vill hålla ett cruise ut hit till västerort! finns några riktigt fina ställen här! då kan man ha en träff från typ 14-18/19 Då är det rätt varmt!

  18. #18
    Citat Ursprungligen postat av engert Visa inlägg
    Ja men då måste vi ha en bra plats för båda! tror inte att ngn pallar röra sig genom hela stan? Eller om inte ni vill hålla ett cruise ut hit till västerort! finns några riktigt fina ställen här! då kan man ha en träff från typ 14-18/19 Då är det rätt varmt!
    Mjo, visst kan man åka nån mil såklart, allt jag vill är att försöka spöa några på rakan med mein stalker men den bästa rakan ni har då? helst den närmaste också

    edit
    närmast söderort!

  19. #19
    petrus123s avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Hässelby
    Inlägg
    174
    Låter bra det här så vilken helg blire?

  20. #20
    Citat Ursprungligen postat av petrus123 Visa inlägg
    Låter bra det här så vilken helg blire?
    jag skulle vilja ha i helgen men jag har svårt att hinna o.s.v, för man vill inte ha på kvällen heller för då tycker jag det är kallt! Jag skulle hellre vilja ha det från typ 13-17 ungefär! Asså vi har en bra raka den ligger här i västerort! I lunda industriområde. Det är riktigt bra plats för stunt och man kan göra race också, fast kanske inte helt rak dock

  21. #21
    petrus123s avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Hässelby
    Inlägg
    174
    Jag och mina kompisar tycker faktiskt att det vore bättre att köra på kvällen , det är bara att sätta på sig en varm jacka om du skulle kunna fixa något tills på lördag så vore det super! isånnafall skulle du kunna arrangera ett cruising till lunda? ps. grattis till derbin

  22. #22
    Citat Ursprungligen postat av petrus123 Visa inlägg
    Jag och mina kompisar tycker faktiskt att det vore bättre att köra på kvällen , det är bara att sätta på sig en varm jacka om du skulle kunna fixa något tills på lördag så vore det super! isånnafall skulle du kunna arrangera ett cruising till lunda? ps. grattis till derbin
    tack! Jo men på kvällen minskar säkerheten också, det blir halt, stuntarna kan inte köra lika mkt då det blir för kallt om händerna!

  23. #23
    petrus123s avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Hässelby
    Inlägg
    174
    Okej gör som du vill, informera mig om det blir i helgen eller nästa helg bara

  24. #24
    skulle vara as skönt o köre i helg! dock måste jag byta munstycke på moppen.. för mkt bensin! annars piskar jag er! hihi :>

  25. #25
    Citat Ursprungligen postat av Gbgräddglass Visa inlägg
    skulle vara as skönt o köre i helg! dock måste jag byta munstycke på moppen.. för mkt bensin! annars piskar jag er! hihi :>
    Måste komma på en bra raksträcka, för det är inte helt optimalt i lunda tyvärr! det går men det är ju inte helt rakt, asså ingen kurva men det går lite upp och lite ner

  26. #26
    petrus123s avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Hässelby
    Inlägg
    174
    Hur går det? Har du några bra idéer på raksträckor?

  27. #27
    Citat Ursprungligen postat av petrus123 Visa inlägg
    Hur går det? Har du några bra idéer på raksträckor?
    Ne står fan still asså, man kan ju köra i lunda men inte bästa stället men det funkar

  28. #28
    Lunda.. hmm, kanske funkar för mig o polarna, imorgon då lr? kom igen nu! speeda upp de lite vill ju ha ett lyckat meet!!

  29. #29
    Citat Ursprungligen postat av Gbgräddglass Visa inlägg
    Lunda.. hmm, kanske funkar för mig o polarna, imorgon då lr? kom igen nu! speeda upp de lite vill ju ha ett lyckat meet!!
    Skulle gå imorgon! dock är jag inte säker men då kör vi vid 14 tiden isf!

  30. #30
    Nu gör jag så att jag drar ihop till en träff imorgon! Om vädret är bra, vi kör på kl 14 i lunda! Alla från västerort kan komma jag tänker dra dit en del polare, om många kommer blire race och det kommer bli stunt tror jag! Ni som vill komma får komma

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in