Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008

Alla kvasipolitiska statusuppdateringar på facebook

Har ni också en massa pack som tror att de är så jävla insatta i politiken som leker sig som fan på Facebook?
    Alla blattar går med i anti-SD-grupper och massa coola 14-åriga (som SNART är 15) tjejer säger att SD är dumma i huvudet eftersom utan invandrare hade vi inte haft kebab?! Ja, precis. Det är EXAKT det som politik handlar som, hurvida vi ska ha kebab i sverige eller inte.
    Massa pack gick med i den jävla gruppen "om du röstar på sd så ta bort mig som vän". Typiskt blattar, löst folk och vänsterflummare att inte respektera andras åsikter.

Blir bara så förbannat irriterad på dessa jävla förstå-sig-pååare som inte förstår vad de ens själv skriver...

Någon annan vars polare är lika politiskt efterblivna?

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    '' Lars Ohly vägrar sminka sig i samma rum som jimmy åkesson...så jävla rätt!!''

Så jävla fel, politik handlar ju om yttrande-frihet...
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

sitter på bdb och ser denna trenden. blir förbannad.
    Kolla gärna in mina fordon:Yamaha Aerox, Speedciao'n, Masai db50, flakmoppe

Derbi_krilles avatar
    Reg.datum
    May 2010
    är också en utav dem som är emot svenskfientligheten.
    Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinkmacka när man är hungrig...

För det finns ju verkligen inga på höger- eller SD-anhängare som skriver idiotiska inlägg...

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Dessutom, varför i helvete tror alla att SD "vill ut med alla invandrare"?

Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    Dessutom, varför i helvete tror alla att SD "vill ut med alla invandrare"?
    för att de har blivit lärda att sd är dumma

Citat Ursprungligen postat av Joha Visa inlägg
    För det finns ju verkligen inga på höger- eller SD-anhängare som skriver idiotiska inlägg...
    jag har faktiskt inte sett någon alls, det är ju betydligt många fler som klagar på SD.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in