Hybridvisning

Reg.datum
    May 2010

Tips på stunt ställe - STHLM

Någon som vet ett riktigt bra stuntställe där poliser inte brukar vara i närheten?
    Självklart skall det vara i sthlm..

Stockholm ar stort! Villken ort bor du i?

Reg.datum
    May 2010
    Skärholmen.. =)

Eze_08s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Haha kungens kurva parkeringarna? missat dom? finns ju en del att välja på där

Reg.datum
    May 2010
    Vet att det finns där, men snutarna är ju där titt som tätt.. ;P

Fixa en redig ljuddampare om du kor fiddy, sa blir du av med poliserna.

Citat Ursprungligen postat av Nitroz Visa inlägg
    Om du kör fiddy lär du inte bli av med poliserna då en fiddy drar mycket uppmärksamhet..
    dock så lär man ju komma undan med en fiddy pga dom är så jävla små och smidiga !
    <a href=http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg target=_blank>http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg</a>

vet någon ett grymt smultronställe ( stuntställe ) där farbror blå inte brukar vara i närheten av väster ort? =D tänkte lära mig det med min gamla ciao ! kan någon ge mig något tips hur man gör?är det som på cykel?

Crippas avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Citat Ursprungligen postat av murre Visa inlägg
    vet någon ett grymt smultronställe ( stuntställe ) där farbror blå inte brukar vara i närheten av väster ort? =D tänkte lära mig det med min gamla ciao ! kan någon ge mig något tips hur man gör?är det som på cykel?
    västerort? i lunda finns det ett finfint industri område att lattja på! annars vinsta vändplan eller coop vinsta parkeringen. Görveln rakan mellan viksjö och jakobsberg.. Även Scania i Kallhäll
    och ciao.. på min ryckte jag som på cykel och sen höll jämn gas och satt och fes på balanspunkten tills soppan tog slut, med andra ord.. du lär dig att köra rakt fram sittandes och lite stående på en månad
    Gilla Crippa Marklund Stunt Rider på Facebook!

When the sun goes down, the streets goes up..

ok tack för hjälpen =]

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in