Har köpt en tms classic till ett projekt ska ha motorn. den var snodd och inget fungerade nu har vi fått igång det mesta startmotorn går m.m. men vi får ingen gnista. har kollat kablarna, verkar vara hela. ska köpa nytt tändstift imorn ngn som vat/tror sig veta vad det kan vara för fel. tacksamm för svar