1. #1

    Intressekoll moppeträff, någonstans runt Huddinge

    Tja, tänkt o kolla intresset på en moppeträff nånstans runt huddinge,stuvsta,hökarängen,gubbängen lr farsta.

    Har aldrig arrangerat en träff så vill du hjälpa till att arrangera det så är det bara o PMa, jag har upp till 15polare som följer med, vet DU någon bra sträcka i dessa områden? ge gärna förslag i tråden!

  2. #2
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Jag ee på om jag hinner fixa moppen
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  3. #3
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Blir det något av detta kanske man kommer
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  4. #4
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Jag kommer ifall detta blir av

    Ni kanske kan ha något på tex Tullinge flygfält?
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  5. #5
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    kanske kommer, men gärna närmare innerstan än huddinge
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  6. #6
    Kul att de finns lite intresse iaf! Tullinge flygfält ser lovande ut, ska ut nu o snacka med polarna osså får vi se senare ! peace bre XD

  7. #7
    några fler?
    bump

  8. #8

  9. #9
    Har kollat runt lite o det är osäkert hur många som faktiskt vill med, med er så blir det nog runt 16 än så länge.. vi har inte heller bestämt en raka, bäst skulle ju vara vid frihamnen där de både finns plats för stunt och race, ge några förslag på platser ni vet !

  10. #10
    B to the u to the m to the p

  11. #11
    Citat Ursprungligen postat av Mange Visa inlägg
    Om det blir i gubbängen eller närmare stan är jag Kanske med.
    farsta, skogås, gubbängen så kommer jag med

  12. #12
    Blire något eller inte

  13. #13
    bumpar upp de här, gubbängen vid speedway banan.. va säger ni?
    fin parkering där man kan stunta + en lite böjd raka på 3-400meter

  14. #14
    Gubbängen blir fint, har jag nära och bra också!

    Ett tips bara. Ska ni köra på rakan vid Gubbängen så får ni köra en sen träff på en helg. Det pågår träningar där fram till 22.00 på kvällen.
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Kyckling är skiten! Det och lite proteinpulver så ska du se att du snart är framme!

  15. #15
    Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Gubbängen blir fint, har jag nära och bra också!

    Ett tips bara. Ska ni köra på rakan vid Gubbängen så får ni köra en sen träff på en helg. Det pågår träningar där fram till 22.00 på kvällen.
    Jo det vet jag ^^
    Var ju med å hämta din FS1a förr länge sedan när du skulle till bilprovningen å brappa lite

    Känner just nu nästan ingen som kör moppe, så det är upp till MNF å deras vänner
    Vill ha minst 10pers iaf..

  16. #16
    Jag och nån/några andra från NTS skulle säkerligen tyka upp

  17. #17
    Citat Ursprungligen postat av RoxxRobban Visa inlägg
    Jag och nån/några andra från NTS skulle säkerligen tyka upp
    Låter fint, i denna takt kan vi nog ha en liten träff innan frihamnen, höhö.
    Min lilla brukis är nedplockad just nu, rengör lite, insuget lite smärre spräckt.

  18. #18
    Kommande Fredag/Lördag kväll tänker jag å eventuellt ett par andra vara vid Gubbängen Speedway bana parkering.
    På den här vägen kommer vi vara, Målkurvan(bra namn, va? Haha... I Gubbängen!
    http://www.hitta.se/karta?ref=start#...:1629473&rlm=1


    Tid?
    Vet inte... Jag vill inte vara där för sent, å andra har säkert andra planer för kvällens ''föga'' överaskningar.

    Jag tycker att 16-19:00 låter som en OK tid att mötas!
    Frågor? Dra iväg ett PM!

  19. #19
    Kör det efter klockan 22 på fredagen. Jag hade nämligen tänkt att dra dit med DRDn då och pilla lite inställningar. Trevligt med lite sällskap också!
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Kyckling är skiten! Det och lite proteinpulver så ska du se att du snart är framme!

  20. #20
    Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Kör det efter klockan 22 på fredagen. Jag hade nämligen tänkt att dra dit med DRDn då och pilla lite inställningar. Trevligt med lite sällskap också!
    Går nog kanske, men tror inte så många orkar komma så sent, speciellt stuntare.
    Går perfekt å köra på dagen, körde med en polare då och då förra året.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in