Sidan 2 av 2 Första 12

Citat Ursprungligen postat av timmy Visa inlägg
    haha yeah! den ser fortfarande ut så.... överdriver inte om den motorn lirat säkert 1000mil HÅRD körning. var ju efter säkert 7repor en varv sommardag som den till slut gav upp, varva till med lätt bakbroms så den gick tungt och smätte av staken.

dom andra håller än dock! billigare med en ny s6r cylle än att köpa ett vevparti "ifall ifall" typ
    Frågan är om medkostnaderna är inräknade i din kalkyl av det saker och ting kring cylindern som även kan gå sönder, t.e.x block?

Citat Ursprungligen postat av timmy Visa inlägg
    i det stora hela så är det i mitt fall värt det, hellre risken att någon kan dö, som i detta fallet min runner. än att lägga tid och pengar på att byta vev i 4hojar lixom

ett block är ju 300spänn, min mhr cylle var dock dyr
    Det är ju undankomligt

Motorras och (i många fall) tillhörande bakhjulslåsning är dock värt att tänka på också. Aldeles för lätt att lägga omkull hojen om man får ras & tvärstopp, händer det i hög fart när man svänger kan det gå hur som helst. Träd, stolpar, stenar eller rent av plan mark är ganska hård när man flyger in i den i 100 blås, att glida in under en mötande lastbil är ingen höjdare heller...

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in