Angry X8R-S, Vilken är värsting cyllen?

Tjena! Tänke bara fråga om någon vet vilken som är den värsta cyllen som går att hitta till Honda x8r-s ? Och vad jag kan byta för att få upp den i mer en 95, hade varit najs att veta
    Just nu sitter det:
    Malossi 70cc (inte den värsta).
    Giannelli rör.
    Fögge 19mm.
    115 munstycke.
    Multi variator , 8,5 g vikter.
    Ostrypt cdi och blackbox.
    Har även bytt drevet eller vad man nu kan kalla de.
    Tror även att det är dags att byta rem och koppling snart

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av ferentus727 Visa inlägg
    Tjena! Tänke bara fråga om någon vet vilken som är den värsta cyllen som går att hitta till Honda x8r-s ? Och vad jag kan byta för att få upp den i mer en 95, hade varit najs att veta
    Just nu sitter det:
    Malossi 70cc (inte den värsta).
    Giannelli rör.
    Fögge 19mm.
    115 munstycke.
    Multi variator , 8,5 g vikter.
    Ostrypt cdi och blackbox.
    Har även bytt drevet eller vad man nu kan kalla de.
    Tror även att det är dags att byta rem och koppling snart
    börja porta, du kan få ut skapligt mycket mer kräm ur en cylinder med en riktig portning

Citat Ursprungligen postat av moppeperra Visa inlägg
    börja porta, du kan få ut skapligt mycket mer kräm ur en cylinder med en riktig portning
    okej , kan man porta hemma eller är det bättre att lämna in någonstans ? Du vet inte alls vilka verktyg och så man ska använda?

okej , kan man porta hemma eller är det bättre att lämna in någonstans ? Du vet inte alls vilka verktyg och så man ska använda?
    ja du kan porta hemma... men har du ingen erfarenhet bör du lämna in det till någon.. en dremmel behövs med slipstift...

Citat Ursprungligen postat av vongyllis Visa inlägg
    ja du kan porta hemma... men har du ingen erfarenhet bör du lämna in det till någon.. en dremmel behövs med slipstift...
    Jag tror jag kan fixa det hemma faktiskt, hur mycket mer effekt tror du man får ut ur cylindern? och vad kan gå fel?

Jag tror jag kan fixa det hemma faktiskt, hur mycket mer effekt tror du man får ut ur cylindern? och vad kan gå fel?
    Don´t even try

du verkar inte kunna det.. kan bli helt fel..... men finns guider på internet ... även här på mnf.. så bara att börja läsa på ;D

Why not ?

Ja de får jag göra

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in