Sidan 16 av 102 Första ... 614151617182666 ... Sista
  1. #451
    Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Östergötland
    Inlägg
    644
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Någon?
    Det där är en smaksak, men jag tycker att det ser okej ut. Det som kan bli jobbigt är biceps dagen efter rygg, då ryggträning ofta tar mycket i biceps. Jag påverkas inte av det men det kanske du gör, så det är bara att köra och se hur det känns.

    Edit: Någon som har erfarenheter med nikotin i samband med styrketräning? Påverkas styrketräningen mycket?

  2. #452

  3. #453
    Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Östergötland
    Inlägg
    644
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    De ska nog gå bra, tränat biceps efter rygg innan och de har funkat ganska bra tycker jag Vad jag vet så påverkar snus, cigg osv. inte själva styrketräningen, dock så försämrar det ju hälsan endel, så som kondition osv.
    Dåså! Bar o kör!

    Okej, inte så farligt alltså. Nog ganska inviduellt också, en polare som först rökte i runt ett halvår och sen har snusat i över ett år har sjukt grym kondition. Nästan bättre än en kille i våran förra klass som är bland de bästa i orientering för sin ålder och bättre än en kille i vår förra klass som klart är bland de bästa för sin ålder i friiidrott, springer ganska kortdistans men ändå.
    Tror jag håller på med snuset tills jag känner att det segar ner mig allt för mycket.

  4. #454

  5. #455
    Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Östergötland
    Inlägg
    644
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Det stämmer nog, absolut! Har med polare som röker som har bra kondition Själv känner jag att jag tappat en satans massa kondition pga. allt festande Aja, man lever bara en gång!
    Precis. Sen vet jag att jag kan sluta så fort jag bara vill, rökte för ett tag sen men efter något över halvåret bestämde jag mig för att börja sköta kroppen bättre och slutade med ciggen ganska lätt pga av viljan och började styrketräna.

  6. #456
    Citat Ursprungligen postat av Kafi Visa inlägg
    Bra jobbat!
    Tack Kafi, hur går det sj?

  7. #457
    Jag började löpa när jag var pasligt nere eller förbannad, när de var si och så med tjejen, var bra terapi det. första gången jag var ut och sprang på ca 2 år var jag ungefär på 5km länk.. var sjuk som fan i benen i 3 dagar, fjärde dfafgen for jag igen, kändes inget efterdet. och det var sjuukt fin känsla att vara ut och springa, så var ungefär 2ggr/ vecka i en eller 2 månader. 5-7km varje gång.. nu har jag inte sprungit på ca 3 veckor, och ätit mycket skräpmat samt godis och festat ganska mycket, inte gått upp i vikt men säkert påväg.. men igår fick jag ett ryck och åkte ut på länk, så hade jag något fel med energin så jag sprang annan, längre rutt än vanligt, rutten blev 12km, sprang konstant! men idag har jag haft sjukt i lårmusklerna igen samt en blåsa på en tå

    Men att löpa är skitkul!! btw: jag har cyklat varje dag minst 7km nu i 2 månader snart pga indraget körkort xD kommer fortsätta med det tils 8 oktober, man får stora muckler på benen

  8. #458

  9. #459
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Du har inte hängt med så mycket på svenskalektionerna va? Med tanke på din inte helt felfria stavning.
    Haha nej , han är ju finsk

    Plötsligt var man massa pengar fattigare

  10. #460
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Du har inte hängt med så mycket på svenskalektionerna va? Med tanke på din inte helt felfria stavning.
    tsss skrev det bar som det ploppade ut ur mitt huvud, läste faktist inte igenom det heller innan jag postade det, så allt som är fel är nu slarvfel, jag skriver perfekt svenska annars är bara "lathet"

  11. #461
    RPB i chins idag.
    Kv + 15 kg. 6 Reps

  12. #462
    Av ren nyfikenhet, vad tränar ni på för typ av gym? Själv springer jag nere i en skabbig lyftarklubb

  13. #463
    Typ samma.
    Mycket fria vikter ,men ändån tillräckligt med maskiner från Nordic gym.
    Mest hög rockmusik och inga tjejer

    www.oksk.se

  14. #464
    Innan var de på ett riktigt hardcore-gym Var riktigt gött me 3st bänkpressar osv. Men har nu bytt till Life health & fitness ist! Helt nybyggt och fräscht och hantlar upp till 50kg iaf så ja e nöjd

  15. #465
    Kolvbulten
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av minimalist Visa inlägg
    Av ren nyfikenhet, vad tränar ni på för typ av gym? Själv springer jag nere i en skabbig lyftarklubb
    Jag tränar på Friskis & Svettis här i stan, det är ganska nybyggt Runt ett år gammalt tror jag

  16. #466

  17. #467
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Skulle aldrig klara av att träna på Fiskis och svettis, inte här i kalmar iaf, sjukt mycket folk och man får typ "köa" för att få maksiner osv.. Jag går på Malkars, rätt dyrt, men väldigt bra skick, fräscht, alla är skyssta, inte alls mycket folk, och som jag brukar träna vid 9-10 tiden, då är det jag och kanske 2 andra där Känner två stycken som tränar där som är bröder, sjukt stora är dom, speciellt en av dom, värtsa monstret Han hänger endel på kolo har jag för mig, Alexander "testoman" Almquist heter han Han har träningsjournal osv med Jävligt skyssta är dom båda! De kostar dock ca 3000kr/året att träna där, men farsan pröjsa
    3000/år är billigt. Kolla vad andra gym kostar..

  18. #468

  19. #469

  20. #470
    mackanss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Danderyd/Täby
    Inlägg
    209
    PB i Benpress igår
    ”Price is what you pay. Value is what you get.” - Warren Buffett

    http://thenextproject.tumblr.com/

  21. #471
    Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Östergötland
    Inlägg
    644
    Citat Ursprungligen postat av mackans Visa inlägg
    PB i Benpress igår
    Kan vara bra att skriva hur mycket du tog o.s.v. med, sjukt ointressant att bara veta att du tagit ett PB i benpress utan några siffror.

  22. #472
    mackanss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Danderyd/Täby
    Inlägg
    209
    jaja, 220kg x 12rep
    ”Price is what you pay. Value is what you get.” - Warren Buffett

    http://thenextproject.tumblr.com/

  23. #473
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Det var rätt hyfsat pris tycker jag. Syrran betalar 530 spänn i månaden.
    Haha, själv betalar man 1500 för ett år

  24. #474

  25. #475
    Någon som har något tips hur man snabbt kan höja i bänkpress? Är som en liten tävling med en kompis

  26. #476
    Citat Ursprungligen postat av Anchull Visa inlägg
    Någon som har något tips hur man snabbt kan höja i bänkpress? Är som en liten tävling med en kompis
    Kör bänk cirka 2ggr i veckan med låga rep och tyngre vikter och lite mer set, så skall du nog se att du ökar litta

  27. #477

  28. #478
    Citat Ursprungligen postat av Göransson Visa inlägg
    Kör bänk cirka 2ggr i veckan med låga rep och tyngre vikter och lite mer set, så skall du nog se att du ökar litta
    Nu kör jag 3x8, sedan brukar jag även köra 3 set dipps ( om de nu är liknande muskelgrupper) Är det nåt som borde funka?

  29. #479
    Citat Ursprungligen postat av Deluxe Visa inlägg
    Haha, själv betalar man 1500 för ett år
    800 för ett år här

  30. #480
    Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Östergötland
    Inlägg
    644
    Jag betalar ca 1500/år. Asfräscht gym som ligger lite avlägset och nästan aldrig folk där, synd bara att de spelar typ rix fm musik. Så högt att det inte går att lyssna på mp3 heller.

    Får dock ett nytt kort så jag kan gymma på ett annat gym och gymmet jag tränar på nu av gymnasiet, så 3 år framöver betalar jag ingenting.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in