Sidan 17 av 102 Första ... 715161718192767 ... Sista

Reg.datum
    Mar 2009
    Gymmar för 250kr/mån. Några fina flickor som kör där och Raubtier eller Rammstein dånandes ur högtalarna

Citat Ursprungligen postat av Anchull Visa inlägg
    Nu kör jag 3x8, sedan brukar jag även köra 3 set dipps ( om de nu är liknande muskelgrupper) Är det nåt som borde funka?
    Kör hellre 5x5 och visst dips tar bröst men kör andra övningar också, såsom, sned bänk, smal, cablecross, olika maskiner, flyies och andra !

Går bra nu! lagt på mig ca 10kg sen februari, men börjar bli "lite" mage med haha. Största hindret för mig har nog varit alkoholen då man varit på gränsen till helgalkis men har haft 2 vita helger och fler ska det bli

Så grabbar, bojkotta spriten, det är överskattat!

Citat Ursprungligen postat av Grotesk Johan Visa inlägg
    Går bra nu! lagt på mig ca 10kg sen februari, men börjar bli "lite" mage med haha. Största hindret för mig har nog varit alkoholen då man varit på gränsen till helgalkis men har haft 2 vita helger och fler ska det bli

Så grabbar, bojkotta spriten, det är överskattat!
    Redan, Johan. =P

Upp med en bild nurå, jag vill se ifall du har blivit ett större disco-monster än mig(dock omöjligt)..

Dahlis, du får la lägga upp bild du med då !

nu har jag gymmat 4 månader, har nog inte gått upp en kilo ens. har tränat regelbundet 2-3ggr veckan, tar kankse inte ut mej allt jag kan alltid men har oftast träningsverk dagarna efter. vad gör jag för fel?

Citat Ursprungligen postat av guth Visa inlägg
    nu har jag gymmat 4 månader, har nog inte gått upp en kilo ens. har tränat regelbundet 2-3ggr veckan, tar kankse inte ut mej allt jag kan alltid men har oftast träningsverk dagarna efter. vad gör jag för fel?
    Dålig kost.
    Ät mer ,mycket mer.
    Ta extra ost, röd mjölk osv.

Sen behöver du inte gå upp i vikt heller Bry dig inte om den, bry dig om utvecklingen ist. Vikten är ju inte enda grejen.

Citat Ursprungligen postat av Fastback Visa inlägg
    Dahlis, du får la lägga upp bild du med då !
    Dahlis? (A)
    Kolla tråden, några sidor bak.

Citat Ursprungligen postat av *** Visa inlägg
    Redan, Johan. =P

Upp med en bild nurå, jag vill se ifall du har blivit ett större disco-monster än mig(dock omöjligt)..
    Ah vem är nu du då mitt ditt extremt diskreta nick?

Nja vi får se, är ju rätt fläskigt, kan ta en bild på naveln kanske

Citat Ursprungligen postat av Grotesk Johan Visa inlägg
    Ah vem är nu du då mitt ditt extremt diskreta nick?

Nja vi får se, är ju rätt fläskigt, kan ta en bild på naveln kanske
    Den Alltför Högljudda Långemannen, det är jag.

Citat Ursprungligen postat av Göransson Visa inlägg
    Kör hellre 5x5 och visst dips tar bröst men kör andra övningar också, såsom, sned bänk, smal, cablecross, olika maskiner, flyies och andra !
    Ska pröva imorgon Tack för tipsen !

Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Halloj! Undrar lite smått över bästa sättet att bli av me lite mage på snabbast sätt? Samt vill jag få bra kondition och bli lite biffigare hela jag, tillgång till gym har jag, vill gärna ha lite övningar osv som man kan göra där för bäst resultat! Så tips mottages gärna!
    Åk mycket moppe och ät mycket donken!

Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    haha aa fast ne, det är de jag har gjort därför jag måste bli av me de nu så kom me tips för fan!
    sluta åka moppe och äta på donken

Nä grabbar ryck upp er, prata ut om era pb:s och ifall ni går på några kosttillskott ni rekommenderar eller icke rekommenderar

Fyyyfan vad taggad man är, rygg och biceps.
    Stort fokus på chins , kommer bli KV , + extra vikt , negativa reps osv
    Inte tränat rygg på en vecka typ pga sjukdom

Citat Ursprungligen postat av Göransson Visa inlägg
    Nä grabbar ryck upp er, prata ut om era pb:s och ifall ni går på några kosttillskott ni rekommenderar eller icke rekommenderar
    Bs Eaa-x, Mm-sports(bs) vassle, Jack3D(pwo). Är väl det jag kör på, plus en massa käk.

Bulken är igång, dock verkar det som om jag har åkt på en förkylning, så idag får rygg/vad-passet vänta.

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Bs Eaa-x, Mm-sports(bs) vassle, Jack3D(pwo). Är väl det jag kör på, plus en massa käk.

Bulken är igång, dock verkar det som om jag har åkt på en förkylning, så idag får rygg/vad-passet vänta.
    Samma..

Citat Ursprungligen postat av Deluxe Visa inlägg
    Dålig kost.
    Ät mer ,mycket mer.
    Ta extra ost, röd mjölk osv.
    okej, kanske anledningen är ingen storätare och nu under sommarlovet så blir det färre måltider

Sen behöver du inte gå upp i vikt heller Bry dig inte om den, bry dig om utvecklingen ist. Vikten är ju inte enda grejen.
    jag började gymma för att jag vill gå upp i vikt då är extremt smal och vill skaffa lite muskler då men inte får spec många av innebandy ;D

Värt att tänka på att Jack3D innehåller 1,3-dimethylamylamine (Methylhexaneamine eller Geranamine), vilket är med på WADA's dopningslista.
    Avstå om ni tävlar.

Värt att tänka på att Jack3D innehåller 1,3-dimethylamylamine (Methylhexaneamine eller Geranamine), vilket är med på WADA's dopningslista.
    Avstå om ni tävlar.
    Höschhösch!

Höschhösch!
    Vad hände med att du inte ville använda PWO förresten?

Jack3D
    Är den nått att ha då?

Vad hände med att du inte ville använda PWO förresten?
    Haha, jadu, jag ville testa något nytt.

Är den nått att ha då?
    Nja, är väl som med alla pwo, goa placebo-effekter, individuell påverkan. Duger i krig.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in