Sidan 18 av 102 Första ... 816171819202868 ... Sista
    nu är det så att jag fått lite mindre än tänkt på två styrkeövningar som jag måste jobba upp mig i! ena är dips, är det endast muskelgruppen triceps? och vet inte om ni har hört eller vet vad det är men brutalbänk? hur fasen tränar man det? utom alla magövningar?

ATRacings avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Tja!

Tänkte lägga upp lite olika bilder på hur det sett ut. Får ursäkta om ni inte gillar "optiljudbilder" som några av dom är. Själv tycker jag att det ser trevligare ut

Vikt: 77kg
    Längd: 181cm

19 År - Bild tagen under deff. period (71kg)

19 År - Bild tagen under deff. period (71kg)

Bänkpress: 112kg
    Marklyft: 3x180kg
    Benpress: 380kg

Har ej vågat köra mer i marklyft. Därav tar jag vikten i flera repps

Jag har definerade magmuskler vid de fyra första upptill, vill också att resten skall synas bättre. Jag skulle villja be om några förslag på hur man tränar snabbt och effektivt den nedre magmuskulaturen vid midjenivån. Någon som har några bra tipps?

Lägre kroppsfett =)
    Dra lite vanliga poser istället för BDB/Lunar bilder.

Ont : PB i dips idag 29 reps!

ATRacings avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Deluxe Visa inlägg
    Lägre kroppsfett =)

Precis det jag vill åt, men villken metod? Ja, jag får väll ursäkta att kameran finns med på vart enda bild, men spelar det någon roll hur bilderna är tagna i detta sammanhang bortsett från vinklar, focus och avstånd? Jag skrev också längre upp i mitt tidigare inlägg att bilderna framhäver skarpa optiljus effekter. Jag har inte tillgång till något annat sätt att fotta, därför blev det spegeln.

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av ATRacing Visa inlägg
    Precis det jag vill åt, men villken metod? Ja, jag får väll ursäkta att kameran finns med på vart enda bild, men spelar det någon roll hur bilderna är tagna i detta sammanhang bortsett från vinklar, focus och avstånd? Jag skrev också längre upp i mitt tidigare inlägg att bilderna framhäver ett skarpa optiljus effekter. Jag har inte tillgång till något annat sätt att fotta, därför blev det spegeln.
    Nedre delen av magen är svårast att få bort fett på, och man kan ju inte heller ta bort fett från en bestämd del. Så det är väl bara att köra på, finns inte så mycket annat att göra.

ATRacings avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Nedre delen av magen är svårast att få bort fett på, och man kan ju inte heller ta bort fett från en bestämd del. Så det är väl bara att köra på, finns inte så mycket annat att göra.
    Okej, tack för svar!

Precis det jag vill åt, men villken metod? Ja, jag får väll ursäkta att kameran finns med på vart enda bild, men spelar det någon roll hur bilderna är tagna i detta sammanhang bortsett från vinklar, focus och avstånd? Jag skrev också längre upp i mitt tidigare inlägg att bilderna framhäver skarpa optiljus effekter. Jag har inte tillgång till något annat sätt att fotta, därför blev det spegeln.
    Jag tror att Deluxe syftade på poserna, dvs att du skulle visa standardposerna

Använd den inbyggda blixten.

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Lägre kroppsfett =)

Nice Vad ligger du på i viktade dips?
    Mitt PB just nu är 8 x kv + 25kg men har precis börjat med dips så känns som att jag kan öka ganska snabbt.

Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    Nice Vad ligger du på i viktade dips?
    Mitt PB just nu är 8 x kv + 25kg men har precis börjat med dips så känns som att jag kan öka ganska snabbt.
    Tränade dips rätt flitigt förut.
    5a på 20 kg..
    Men sen ville axlarna typ inte va med.
    Så la av med det=)

hur tränar ni mage och bröst ?

Dagsform
    Några nya mått?

Citat Ursprungligen postat av *** Visa inlägg
    Några nya mått?
    Inte mätt och kommer nog inte mäta heller

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Var på gymmet för första gången idag, jävligt roligt tycker jag!
    Ska få personlig genomgång och träningsplan på tisdag.
    Ska börja lugnt med 3 gånger i veckan och senare eventuellt utöka till 4-5 gånger i veckan!

Inte mätt och kommer nog inte mäta heller
    Jävvlaaaaaaaa tjomme. Du är rädd att jag mina bajzepz dwarfar din totala vidd av överkropp, right?

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008

Lite sent, men här är en bättre bild på brösten avslappnat som jag sa till kafi att jag skulle ladda upp. Kanske ligger efter, men inte så brutalt mycket som de förra bilderna visade.

Lite sent, men här är en bättre bild på brösten avslappnat som jag sa till kafi att jag skulle ladda upp. Kanske ligger efter, men inte så brutalt mycket som de förra bilderna visade.
    Haha, jag vill ha mått på alla er lättviktare, hade varit kul att se vad ni mäter? Konturer är alltid lätta att se, men jag vill ha perspektiv!

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Haha, jag vill ha mått på alla er lättviktare, hade varit kul att se vad ni mäter? Konturer är alltid lätta att se, men jag vill ha perspektiv!
    Mått på?

jag kör nu med bara whey 80, funderar på att köra på gainer istället? tror knappast jag kör på båda för det blir för dyrt, men vilken skulle ni välja om ni vill bygga muskler ? whey 80/gainer

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av dracc Visa inlägg
    jag kör nu med bara whey 80, funderar på att köra på gainer istället? tror knappast jag kör på båda för det blir för dyrt, men vilken skulle ni välja om ni vill bygga muskler ? whey 80/gainer
    Lätt whey, 1g kolhydrater och 1g protein innehåller lika mycket kalorier så båda bli lika kaloririka. Protein har också egenskaper som är bra för muskeluppbyggnad/tillväxt. Se till att inte dra i dig mer än 30g vassle vid varje tillfälle bara.

Mått på?
    Allt, inkl. dolmen!

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Allt, inkl. dolmen!
    Becep ligger på 34-35cm opump, underarmar bara ett par cm ifrån. Kommer inte ihåg midjemåttet men det är rätt stort, börjar dock bli ganska bredaxlad som tur är så v-formen finns ändå.
    Dolmen ligger på 30cm opump!

Lätt whey, 1g kolhydrater och 1g protein innehåller lika mycket kalorier så båda bli lika kaloririka. Protein har också egenskaper som är bra för muskeluppbyggnad/tillväxt. Se till att inte dra i dig mer än 30g vassle vid varje tillfälle bara.
    ingen aning hur mycket jag drar i mig, kör 1 dl pulver och 2.5-3dl vatten/mjölk iaf..

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av dracc Visa inlägg
    ingen aning hur mycket jag drar i mig, kör 1 dl pulver och 2.5-3dl vatten/mjölk iaf..
    Tar jag med när jag har pulver, är runt 30g. Finns ju lite vassle i mjölken också men det bryr jag mig inte om så mycket, tar mjölk bara för att det är godare.

1 Set 72,5 kg x 6 , 2 Set 77,5 kg x 5 , 1 Set 87,5 kg x 4
    Dagens bänk idag, sen lite lullull

Ingen här inne som har problem med bristningar? :/

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in