Sidan 32 av 102 Första ... 2230313233344282 ... Sista
  1. #931

  2. #932
    Någon som har några tips på bra bröst övningar, tänkte försöka variera mig lite för att se vad som tar bäst. Sen nåt som tar de "nedre magmusklerna, alltså något som får dem lite mer med?! Alltså om det finns något sätt att belasta dem lit mer
    F.d. Almsarn

  3. #933

  4. #934
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    Kirrade nytt PB i hantelpress idag; 37,5 kg

  5. #935

  6. #936
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  7. #937
    Citat Ursprungligen postat av Woody Visa inlägg
    Inte skrattat såhär mycket på länge !!!!
    HAHAHAHAHAH hade nästan glömt bort dessa, tackar <3

  8. #938
    Tyngaste, hahah
    "Inställningen är halva grejen"

  9. #939
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Du går inte upp i vikt av att löpträna då du förbränner kalorier, men om du känner att du får i dig för lite protein/kalorier så kan du köra på gainer eller liknande som komplettering. Det allra allra viktigaste är att du äter mycket.
    Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    Alltså.. du går alltid upp i vikt när du ligger på kaloriöverskott, muskler och/eller fett. Löpträning bygger inte nämnvärt med muskler direkt så skulle du börja lägga dig på ett överskott nu skulle nog det mesta lagras som fett.

    Edit:

    Alla aktiviter förbränner kalorier.
    Okej danke

    vilket kost tillskott är bäst och pris värdast anser ni?

  10. #940
    Tror ni Cutler kommer nu till FF10 efter allt?

  11. #941

  12. #942
    Vad är bra med det ?

  13. #943
    Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    660
    Vilket proteinpulver ska man köpa nu då? Vad kör ni med?

    Eller är det fruktansvärt överskattat?

  14. #944

  15. #945
    vivarns avatar
    Reg.datum
    May 2009
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    2 031
    En polare skulle beställa hem från Gymgrossisten och frågade om jag med skulle ha, så tänkte vafan, visst. Köpte detta http://www.gymgrossisten.com/1/sv/ar...-pump-100-caps Aldrig testat något prestationshöjande kosttilskott innan så ska bli kul att prova, för omväxlingens skull Någon som testat dessa innan?

  16. #946
    Jag kör typ sojaprotein nån gång i veckan, inget extremt bra protein eller något, säkert ingen skillnad än om jag bara skulle äta vilket jag gör ganska mycket.
    Kan inte tänka mig att jag skulle ökat nå mera med whey80-100 osv.

  17. #947
    Upp med dagsformsbilder då=)

  18. #948
    Hur exakt menar du nu?

  19. #949
    Citat Ursprungligen postat av Woody Visa inlägg
    Hur exakt menar du nu?
    Upp med lite dagsformsbilder från alla, varit dött här

  20. #950
    Fick för första gången någonsin klumpar i min gainer

  21. #951
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    Någon som kan ge tips hur man utför korrekta marklyft? Länka nu inte till någon tråd på FB för jag har redan läst där.
    Dock så får jag fortfarande inte till det. Ryggen svankar sig hela tiden, om jag håller den rak så kan jag inte böja mig ner för att ta tag i stången. Tips?

  22. #952

  23. #953
    Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Östergötland
    Inlägg
    644
    Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    Någon som kan ge tips hur man utför korrekta marklyft? Länka nu inte till någon tråd på FB för jag har redan läst där.
    Dock så får jag fortfarande inte till det. Ryggen svankar sig hela tiden, om jag håller den rak så kan jag inte böja mig ner för att ta tag i stången. Tips?


    Den filmen förklarar bäst imo. Funkar det inte är det nog att be något kunnig kolla hur det ser ut och vad som kan förbättras som gäller.
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

  24. #954
    vivarns avatar
    Reg.datum
    May 2009
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    2 031
    Provade dessa http://www.gymgrossisten.com/1/sv/ar...-pump-100-caps idag, tyckte dem var bra för sitt pris, hade mer ork under passet samt att blodådrorna kom fram mycket bättre än vanligt (Bättre blodflöde)

    OT: bara jag som har problem med kolo ikv? funkade vid typ halv 11 men sen dog de.. :/

  25. #955
    Nytt PB i bänken idag, 75 kg, ja jag är klen...

  26. #956

  27. #957
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Onödigt att skriva så. Du tränar ju för att må bättre och bli starkare, eller hur?
    Ja, förvisso. Men känner mig onekligen klen när man kollar vad alla runt omkring slänger upp i bänken.

  28. #958
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    Nytt PB i hantelpress igår, 40 kg Det var mitt mål att nå innan 1/1 så det klarade jag ju med marginal

  29. #959
    Drenners avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    G-town aka genarp city
    Inlägg
    658
    har börjat fundera på att handla hem lite proteinpulver/kreatin nu snart, har dock inte riktigt full koll på det så skulle uppskatta om någon vill förklara vad som är skillnaden och vad som är "bäst" osv

  30. #960
    Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    Nytt PB i hantelpress igår, 40 kg Det var mitt mål att nå innan 1/1 så det klarade jag ju med marginal
    Du verkar öka på bra du, så jäkla gutt är det.. För sen tar det plötsligt stopp och man ökar ibland bara =)

    Citat Ursprungligen postat av Drenner Visa inlägg
    har börjat fundera på att handla hem lite proteinpulver/kreatin nu snart, har dock inte riktigt full koll på det så skulle uppskatta om någon vill förklara vad som är skillnaden och vad som är "bäst" osv
    Inga magiska saker direkt som många verkar tro
    Här kan du läsa om kreatin : http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=105194
    Här kan du läsa lite om proteinpulver: http://fitnessguru.se/11172-hur-till...-proteinpulver

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in